Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo voldsomt alvorlig i TBC med huntere, synes de fleste var hunter og failrate var skyhøy på dungeons og heroics, men synes alt roet seg kraftig ned når DKen kom, de tok på en måte over det huntard flamen eller whatever man skulle kalle det.

 

Nu for tiden blir disse ordene bare brukt hvis man blir irritert på disse class, synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja heldigvis så er det ikke de samme mountene som kommer til å droppe - jeg har ingen av de fyi. Helt utrolig avgjørelse å bringe mer old content tilbake. De har jo veldig "gode" erfaringe med det :p Men det er kanskje ikke like ille som naxx og ony.

Endret av Nycoplus
Lenke til kommentar

Så i mine øyne er han en huntard.

 

Ja og hva så liksom? "Huntard" er et skjellsord på en person, ikke et eget ord for klassen. "Retardin" er et skjellsord brukt om dårlige retripaladiner (alle altså, siden retribution er en annen måte å si "prot og holy er for vanskelig"). Du kan ikke si at "jeg har en retardin" eller "jeg har en huntard", og du kan ikke si at "jeg spiller retardin". Du kan si "Jeg er retardin", men det betyr bare at du suger til å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...