Alpakasso Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sitter å fikser meg ny UI ^_^ For et enormt stygt minimap. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sitter å fikser meg ny UI ^_^ Litt work in progress enda, men det kommer seg. Hvordan får du det til å gå over flere skjermer? Hadde passet meg utmerket å hive alt av dilldall som map og slikt på en annen skjerm. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sitter å fikser meg ny UI ^_^ Litt work in progress enda, men det kommer seg. Hvordan får du det til å gå over flere skjermer? Hadde passet meg utmerket å hive alt av dilldall som map og slikt på en annen skjerm. Extend desktop i settings for skjerminstillinger. Så må du sette en custom resolution i wow som tilsvarer hva din oppløsning er ( f.ex 3360*1050 ) i config.WTF som du finner i WTF-mappen i wowdirectory. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg bruker å få liten plass på primærdisken min, og tenkte å flytte WOW over på en av de andre diskene. Er det bare å kopiere WOW-mappa som ligger under "Programfiler" over på rooten på f.eks D-disken og endre snarveien på desktop'en, eller må jeg gjøre noe mer? Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg bruker å få liten plass på primærdisken min, og tenkte å flytte WOW over på en av de andre diskene. Er det bare å kopiere WOW-mappa som ligger under "Programfiler" over på rooten på f.eks D-disken og endre snarveien på desktop'en, eller må jeg gjøre noe mer? Det skal fungere det ja. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Brukte to timer på å farme mats til Assassins Chestplate, og så oppdager jeg chesten fra Erudax heroic som er bedre for tanking. FML Får selge Pristine Hide og Volatile Fire og kjøpe Volatile Air for Elementium Destroyers Ring i stede. Latterlig høyt Volatile Air requirement på den, 75! o.o Endret 18. februar 2011 av Crichton Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Trenger utrolig mange Volatile air per dag, skulle neste farme dem selv Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sitter å fikser meg ny UI ^_^ Litt work in progress enda, men det kommer seg. Hvordan får du det til å gå over flere skjermer? Hadde passet meg utmerket å hive alt av dilldall som map og slikt på en annen skjerm. Extend desktop i settings for skjerminstillinger. Så må du sette en custom resolution i wow som tilsvarer hva din oppløsning er ( f.ex 3360*1050 ) i config.WTF som du finner i WTF-mappen i wowdirectory. Eller kanskje Eyefinity ? http://www.youtube.com/watch?v=ft39wCete0E Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sitter å fikser meg ny UI ^_^ Litt work in progress enda, men det kommer seg. Hvordan får du det til å gå over flere skjermer? Hadde passet meg utmerket å hive alt av dilldall som map og slikt på en annen skjerm. Extend desktop i settings for skjerminstillinger. Så må du sette en custom resolution i wow som tilsvarer hva din oppløsning er ( f.ex 3360*1050 ) i config.WTF som du finner i WTF-mappen i wowdirectory. Eller kanskje Eyefinity ? http://www.youtube.com/watch?v=ft39wCete0E Eh ja er det jeg har da. Du setter det opp på samme måten som med 2 skjermer. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Alt du trenger er det jeg har, 3D i wow... just fucking awesome! 3D i det spillet eier. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 3d er ekstremt gimmick, og siden du sannsynlgivis ikke ser forfra, poenget med 3d forsvinner vel en del. Er vel en del av gimmicken at ting skal fly mot fjeset ditt Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Psh, bare 3 skjermer! Eyefinity kortet mitt støtter 6 Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen som har en UI pakke som er fin til healers ? Tenker da mest på Grid layout og slikt. Jeg har 0 peiling på addons>.< Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Noen som har en UI pakke som er fin til healers ? Tenker da mest på Grid layout og slikt. Jeg har 0 peiling på addons>.< Last ned VuhDO og Clique. Funker fjell, brukes til både healer, tank og dps klassene mine. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 [21:52:35] You create: [Truegold]x3. Fuck yeah. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 [21:52:35] You create: [Truegold]x3. Fuck yeah. Yay rng. 3 måneder til neste gang Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Sitter å fikser meg ny UI ^_^ Litt work in progress enda, men det kommer seg. Veldig stilig rep-bar, men gud for et minimap. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 3d er ekstremt gimmick, og siden du sannsynlgivis ikke ser forfra, poenget med 3d forsvinner vel en del. Er vel en del av gimmicken at ting skal fly mot fjeset ditt Sies bare en som ikke vet hvordan 3D ses in reality. Har tatt ganske mange games i 3D men wow sin 3D er just wow ! Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Noen som har en UI pakke som er fin til healers ? Tenker da mest på Grid layout og slikt. Jeg har 0 peiling på addons>.< Last ned VuhDO og Clique. Funker fjell, brukes til både healer, tank og dps klassene mine. Vuhdo har jo eget "Clique" så hvorfor laste det ned? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 3d er ekstremt gimmick, og siden du sannsynlgivis ikke ser forfra, poenget med 3d forsvinner vel en del. Er vel en del av gimmicken at ting skal fly mot fjeset ditt Sies bare en som ikke vet hvordan 3D ses in reality. Har tatt ganske mange games i 3D men wow sin 3D er just wow ! Så istedenfor å prøve å motbevise mitt argument går du for det som kalles anekdotiske bevis og prøver å fornærme meg. Bra jobbet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå