Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hm, oneshotta alt af farm content i dag, bortsett fra en idiotisk wipe på Halfus og Ascendant Council.

 

Nå gjelder det bare å få ned Conclave innen 23.30.

EDIT: Og der var Conclave oneshotta også. Yay, mer tid for progres :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Mer damage, og nefarian gjør følgende:

 

Heroic Mode

 

* Shadow Infusion - The Lightning Conductor is being fused with shadow by Nefarius, causing a Shadow Infusion. Shadow Infusion causes shadow damage to all nearby friends, inflicting damage based on the distance from the Shadow Infusion.

* Encasing Shadows - Nefarian holds the Acquired Target, preventing them from moving. Skjer ved flamethrower

* Nefarius' Grip - Pulls all raid members into the Poison Cloud.

* Unstable Generator - Causes Arcanotron's Power Generator to overload and explode, killing nearby raid members.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk sett en med fishing bot :ph34r:

Prøve å sende han en /w men han svarte aldri, så jeg rapporterte han, that's soooo badass

 

Lol jeg husker en kompis av meg ( som har sluttet med wow nå, fred være med han ) som sto å fisket når en random level 5 whispret og whispret og whispret han og ikke ville gi seg. Endte med at kompisen min skrev noe stygt og fikk 24 timer utestengning. Var teit.

Lenke til kommentar

Omnotron Defence System Hard Mode nede.

 

Da har Postal downet 6 stk. :new_woot:

 

Hva er forskjellig fra normal?

 

I tillegg til det BigJackW skrev bytter de MYE MYE oftere. SOm du sikkert vet bytter de når en boss kommer ned på 50 energy, så er den oppe til den har 0 energy. Energyen går ekstremt mye fortere ned på heroic enn på normal.

 

Interrupts MÅ sitte, går en igjennom dør 3 pers nesten garantert på grunn av mer dmg fra abilitien.

 

Alt gjør mer skade, og nef sin grip of death suger balle, drar alle inn i poison cload.

 

Så har de også mer HP, som alltid på heroic.

 

PS. for de som lurte, tok vi den på 25 man, ikke 10.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Energyen går ekstremt mye fortere ned på heroic enn på normal.

 

 

Gjør den egentlig det? Er en stund siden jeg gjorde det på normal, så kan hende jeg bare har blitt vandt til heroic, men synes ikke energyen går så ekstremt fort ned oO

 

Interrupts MÅ sitte, går en igjennom dør 3 pers nesten garantert på grunn av mer dmg fra abilitien.

 

Gjør kun 10 man selv, men 3 stk? caster han på 3 stk om gangen i 25 man eller? Uansett, så one shotter den ikke (+/- 100k dmg på 120k hp), så kommer litt ann på når den kommer igjennom.

 

Wipa på 100k første try uka her når vi ble dratt inn i en poison cloud med 2 poison bombs på vei gjennom den samme clouden. Plutselig var vi bare 2 stk som ikke var døde -_-

 

PS. 10 man er vanskeligere enn 25 man :p Men grats, har ingen andre på vårt realm som har drept Omnotron heroic så!

Lenke til kommentar

Gjør den egentlig det? Er en stund siden jeg gjorde det på normal, så kan hende jeg bare har blitt vandt til heroic, men synes ikke energyen går så ekstremt fort ned oO

 

Ja, den går betydlig fortere ned på heroic enn på normal. Hvor mye har jeg ikke tall på, men i alle fall dobbelt så fort. Merker for meg som interrupter at det er mange færre interrupts per runde og det går veldig fort til neste gang duden er aktiv.

 

Gjør kun 10 man selv, men 3 stk? caster han på 3 stk om gangen i 25 man eller? Uansett, så one shotter den ikke (+/- 100k dmg på 120k hp), så kommer litt ann på når den kommer igjennom.

 

Wipa på 100k første try uka her når vi ble dratt inn i en poison cloud med 2 poison bombs på vei gjennom den samme clouden. Plutselig var vi bare 2 stk som ikke var døde -_-

 

PS. 10 man er vanskeligere enn 25 man :p Men grats, har ingen andre på vårt realm som har drept Omnotron heroic så!

 

Han kaster 3 stk om gangen i 25 man ja. Den Oneshotter ikke alltid, men man er avhengig av å være toppet på HP for å unngå oneshot - og med en litt uggen combo med f.eks Magmatron sin AE osv samtidig er man så og si aldri toppet på HP som resulterer i oneshot av 2-3 pers hvis en enkelt interrupt går igjennom :)

 

Mye mulig den er vanskeligere på 10 enn 25, men vår guild satser utelukkende på 25 man - ikke fordi det er vanskeligere eller lettere, men fordi vi anser oss som å være en 25 man guild, og det har vi "alltid" vært.

 

Edit. Ps vår kill i går var også serverfirst. Vi har fått ned 6 stk på heroic nå og neste guild på lista ligger på 3, så vi er ganske fornøyd. VI er ranket som 325 på wow-progress, rimelig fornøyd med det.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...