Kraziebone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du mener du er en hunter irl? Fuck det, da vil jeg og være hunter. Jeg har rifle. Mye kulere med bue pga racial. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Holder meg til rogue IRl jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja, du driver å skjærer opp folk i virkeligheten? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Siden hunter er så bra for tiden vurderer jeg å begynne og voldta folk. Gjør det IG, så hvorfor ikke irl? Endret 17. februar 2011 av Kraziebone Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja, du driver å skjærer opp folk i virkeligheten? Kampsport trening med sverd teller ikke ? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Ja, du driver å skjærer opp folk i virkeligheten? Kampsport trening med sverd teller ikke ? Ikke med mindre du dual wielder. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Er biskop, banner, drikker røyker enn del men np. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Siden hunter er så bra for tiden vurderer jeg å begynne og voldta folk. Gjør det IG, så hvorfor ikke irl? Da foreslår jeg at du flytter til Tokyo. In Japan, rape is like saying hello. Endret 17. februar 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Halfus HC nede Og mer phet loot! Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Halfus HC nede Og mer phet loot! 372 lewts, nom nom nom <3 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Halfus HC nede Og mer phet loot! 372 lewts, nom nom nom <3 smaker som metal. nom nom nom <3<3 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Mulig det bare er jeg som er helt på bærtur, men jeg finner ikke mer enn 44 quest i Uldum. Siste jeg gjorde, var den derre Hitler-fyren ("NINE NINE NINE"). Questet het vel "Make your self useful" eller noe. Nå finner jeg ikke flere quests. Har saumfart det meste av sonen, men mangler kanskje bare én quest for å unlocke flere quest-lines? Hjelp? Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Høres ut som om du mangler noen av Harrison Jones questene, eller de fra kattefolket. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Høres ut som om du mangler noen av Harrison Jones questene, eller de fra kattefolket. Ganske sikker på at alle Harrison Jones-questene er gjort. Men hvilke quest er fra kattefolket? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Her wipes det på Magmaw normal, er så phett å skulle finne seg et raiding guild når man ikke har raidet siden Black Temple x.x Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Og her drømmer jeg om å bli en rogue IRL. Maks lite å gjøre på når jeg er trøtt, bortsett fra å selge shitloads med hardened elementium bars. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Her wipes det på Magmaw normal, er så phett å skulle finne seg et raiding guild når man ikke har raidet siden Black Temple x.x Det går bra En god app får deg mange steder Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Gjorde nettopp random hero på shamanen, og vi hadde to healere..yay. De to + hunteren var selvfølgelig venner og snakka dritt om meg istedet for å heale og dpse. Man må bare elske LFGtool Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå