John Keats Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva burde holy-DK rune våpnet sitt med nå etter cata? Rune of Light. Regner med du mener Unholy. Er fortsatt Fallen Crusader som gjelder for deepeeeez Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 [23:05:15] [Tankor] has earned the achievement [Realm First! Al'Akir]! -_- Nef litt mer imponerende, men dere gjør 25 man så! Vi skal visst gjøre den til helgen, i 10man! Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Bleh, 8% wipe på Maloriak HC. Nå kommer de til å drepe ham på søndag selvfølgelig, når jeg er borte. Hater å ikke være med på første heroic kill av en boss ;( Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hater å ikke være med på kills i det hele tatt Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva burde holy-DK rune våpnet sitt med nå etter cata? Rune of Light. Regner med du mener Unholy. Er fortsatt Fallen Crusader som gjelder for deepeeeez Trøtt og glemte 2 bokstaver ja Ok, takk. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person. Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt! Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det. 9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har Ikke gi bort fee før etter craft. Eller i tilfellet enchant, gjør det i enchant-traden. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Aye. Uansett så er jeg glad at han/hun ikke godtok tradet Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er det som har skjedd? Plutselig får jeg til pvp igjen! Er det mange melee klasser som har blitt nerfet nå eller? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva er det som har skjedd? Plutselig får jeg til pvp igjen! Er det mange melee klasser som har blitt nerfet nå eller? Vanskelig å si uten å vite classen din ^^ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Om jeg husker rett er det vel hunter som er hans main, amirite? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Om jeg husker rett er det vel hunter som er hans main, amirite? kompisen min critter mellom 20-30k på 2k ress targets med aimed shot. Der etter mellom 10-20k med chimera shot rett etter. Tipper det er hunter som er buffa Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Hva burde holy-DK rune våpnet sitt med nå etter cata? DEN MED PARRY VEL. Det er lov å tenke selv. Hva er det som har skjedd? Plutselig får jeg til pvp igjen! Er det mange melee klasser som har blitt nerfet nå eller? Du bestemte deg for å faktisk prøve i stedet for å bare klage på skype Endret 17. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Hunter er ikke min main. Jeg ER en hunter. Aimed shot bare BAAAM. og så Chimera shot bare BAAAAAM Og så bare Aspect of the Fox og steady shot yo! og så dør de Endret 17. februar 2011 av Kraziebone Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hunter er ikke min main. Jeg ER en hunter. Mao., Hunter er din main. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 And then its orgasm over all of Azeroth. Hunter er jævlig deilig. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 20% aimed shot nerf incom Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hunter er ikke min main. Jeg ER en hunter. Mao., Hunter er din main. Du skjønte ikke hva jeg ville fram til. Jeg er en hunter. Jeg lever, sover, spiser og lærer som en hunter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg skjønte godt hva du mente. Men Hunter er fortsatt din main, uansett hvor mye hunter du måtte være. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg skjønte godt hva du mente. Men Hunter er fortsatt din main, uansett hvor mye hunter du måtte være. Nei det mener ikke jeg. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Du mener du er en hunter irl? Fuck det, da vil jeg og være hunter. Jeg har rifle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå