Oxygen 07-12 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Tanking gear lol http://eu.battle.net/wow/en/character/shadowsong/fckvsbr%C3%B8nby/simple Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Han er i fury spec for øyeblikket, og med 3 manglende talent points i prot, så har han vel ikke vært seriøs tank de siste 10 levelene eller så? Ser ikke helt poenget med å vurdere lulz@armory. Med mindre jeg søker om innpass i et raid guild, så bryr jeg meg døyten om hvaslags gear jeg logger ut med. Shoulders matcher hjelm, Tabard matcher bukse. Kan likesågodt være RP gear han har logget ut i. Come to think of it: Hadde en hunter guildie som re-gemmet/enhancet gammelt utstyr med spirit og så logget ut med det. Skal vi le av hunteren eller de som gadd å rage over det? Endret 16. februar 2011 av Sondring Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Linke til en level 50 på wowarmory og le av gearet hans? Hva fanden. "LOL DU ER LEVEL 11 SPECCET DITT SUGER." Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Han møtte han vel i random dungeon der han hadde valgt tank antar jeg, og når han døde på første pull raget han over healer. Sånt gjør andre folk irritert. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg greiner ikke for folk som er lov lvl og kan spillet en gang. Spilte en stamina rogue selv noen år tilbake og klikka som faen. Men oppegående Dker med ilvl 350 uten vitale Dual-wield talents får meg til å grine. Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det var det "morsomme" med shaman'en min. Forlot ham på en annen server rundt level 40 og flyttet over til Argent Dawn der jeg begynte druiding'a for fullt. 3 år eller deromkring senere logger jeg inn shamanen igjen og ser at spirit er høyeste stat. Ikke rart jeg syntes enhancement shammies sugde. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Og hvem bryr seg om stats når man levler, none, eller kanskje de som kun spiller WoW for å levle. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det var det "morsomme" med shaman'en min. Forlot ham på en annen server rundt level 40 og flyttet over til Argent Dawn der jeg begynte druiding'a for fullt. 3 år eller deromkring senere logger jeg inn shamanen igjen og ser at spirit er høyeste stat. Ikke rart jeg syntes enhancement shammies sugde. Ja og hva så? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 heisann vært litt borte her, men for å nøste opp i det jeg mente, så tenkte jeg på hvordan realmet Kazzak lå ann, har selvfølgelig hørt om de store guildsene, og at de ikke var helt der oppe. Bare lurte på sånn sett hvor raske de var. Tenkte ikke på wowprogress.com eller så kunne jeg jo ha sjekket der Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person. Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt! Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det. 9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person. Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt! Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det. 9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har Flaks for deg :O Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person. Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt! Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det. 9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har En grunn til at jeg grouper og høyre klikker på nameplate gjennom group når jeg trader ting for enchanting, etc Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person. Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt! Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det. 9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har Enhver person med litt vett i hodet ville ikke takket ja til en sånn random trade uten å spørre først..jeg forventer jo ikke at fremmede skal komme bort og gi meg 9000g uten å si noe først. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fy faen så treige folk er. Folk maser på summon til For the alliance selv om vi faen har tilgang til flyvemounts og 310%. Da jeg ble invitert fløy jeg opp til UC, soloet alle vaktene ned til Sylvanas og ventet der. Står fortsatt i rommet utenfor henne, mens raidet har summonet og dritt i førtifem minutter. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Fy faen så treige folk er. Folk maser på summon til For the alliance selv om vi faen har tilgang til flyvemounts og 310%. Da jeg ble invitert fløy jeg opp til UC, soloet alle vaktene ned til Sylvanas og ventet der. Står fortsatt i rommet utenfor henne, mens raidet har summonet og dritt i førtifem minutter. Det var vel ikke akkurat en overaskelse. Helt siden introduksjonen av summoning stones har folk blit latere og tregere. Det er helt forferdelig hvor lenge en må vente på folk om dagen. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 00:20:57] [Nzrm] has earned the achievement [Realm First! Nefarian]! mihihi ^^ 2 Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) [23:05:15] [Tankor] has earned the achievement [Realm First! Al'Akir]! -_- Nef litt mer imponerende, men dere gjør 25 man så! Endret 16. februar 2011 av TaigaH Lenke til kommentar
carzas Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Noen andre som sliter med random disconnects i kveld? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva burde holy-DK rune våpnet sitt med nå etter cata? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Hva burde holy-DK rune våpnet sitt med nå etter cata? Say what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå