Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er i fury spec for øyeblikket, og med 3 manglende talent points i prot, så har han vel ikke vært seriøs tank de siste 10 levelene eller så?

 

Ser ikke helt poenget med å vurdere lulz@armory.

 

Med mindre jeg søker om innpass i et raid guild, så bryr jeg meg døyten om hvaslags gear jeg logger ut med. Shoulders matcher hjelm, Tabard matcher bukse. Kan likesågodt være RP gear han har logget ut i.

 

Come to think of it: Hadde en hunter guildie som re-gemmet/enhancet gammelt utstyr med spirit og så logget ut med det. Skal vi le av hunteren eller de som gadd å rage over det?

Endret av Sondring
Lenke til kommentar

Det var det "morsomme" med shaman'en min. Forlot ham på en annen server rundt level 40 og flyttet over til Argent Dawn der jeg begynte druiding'a for fullt.

3 år eller deromkring senere logger jeg inn shamanen igjen og ser at spirit er høyeste stat.

 

Ikke rart jeg syntes enhancement shammies sugde.

 

Ja og hva så?

Lenke til kommentar

I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person.

Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt!

Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det.

9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har :p

Lenke til kommentar

I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person.

Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt!

Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det.

9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har :p

 

Flaks for deg :O

Lenke til kommentar

I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person.

Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt!

Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det.

9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har :p

 

En grunn til at jeg grouper og høyre klikker på nameplate gjennom group når jeg trader ting for enchanting, etc

Lenke til kommentar

I stad fant jeg en enchanter som skulle enchante staven min med power torrent. Mats ble kjøpt og jeg skrev /trade "nick". Vinduet kom opp og jeg sendte fee + mats. Men mottakeren godtar ikke. Det her er snakk om 30sekunder. Jeg ser deretter at jeg hadde tradet feil person.

Akkurat i det øyeblikket tror jeg at jeg fikk hjertestopp! Heldigvis hadde ikke personen godtatt!

Måtte takke så altfor mye for at han ikke godtok det.

9k er kanskje ikke mye for noen av dere, men for meg er det halvparten av alt guldet jeg har :p

 

Enhver person med litt vett i hodet ville ikke takket ja til en sånn random trade uten å spørre først..jeg forventer jo ikke at fremmede skal komme bort og gi meg 9000g uten å si noe først.

Lenke til kommentar

Fy faen så treige folk er. Folk maser på summon til For the alliance selv om vi faen har tilgang til flyvemounts og 310%. Da jeg ble invitert fløy jeg opp til UC, soloet alle vaktene ned til Sylvanas og ventet der. Står fortsatt i rommet utenfor henne, mens raidet har summonet og dritt i førtifem minutter.

Lenke til kommentar

Fy faen så treige folk er. Folk maser på summon til For the alliance selv om vi faen har tilgang til flyvemounts og 310%. Da jeg ble invitert fløy jeg opp til UC, soloet alle vaktene ned til Sylvanas og ventet der. Står fortsatt i rommet utenfor henne, mens raidet har summonet og dritt i førtifem minutter.

 

Det var vel ikke akkurat en overaskelse. Helt siden introduksjonen av summoning stones har folk blit latere og tregere. Det er helt forferdelig hvor lenge en må vente på folk om dagen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...