Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj!

Dro til Sunken Temple for å få litt xp og penger.

Hadde sånn passe bra gruppe, bortsett fra en ting:

Da vi skulle ta Jammal, så sa jeg: "Stand back, you don't wanna be feared into a new group of mobs while attacking another!!".

Alle sier: "ok", "yeah", "ofc", men gjør de noe med det? Neeeida. Står evig langt fremme. Da jeg ser en blir fearet klarer jeg akkurat å dispelle fearen, men da ser jeg enda en i gruppen bli fearet, og han er på høyresiden av rommet, så jeg har ikke sjangs å få de-spellet fearen. Og vi wiper. Jippi. Skjønner ikke hvorfor folk ikke kan høre etter jeg ass, total mangel forståelse, eller en enorm mengde av egoisme må dette være.

Tror de er så forbanna god bare fordi de er 2-3 lvler høyere enn meg. Idioter.

Uansett, vi wipa og alle måtte plutselig dra. Arg, jeg blir så forbanna.

Lenke til kommentar
@ PyroCX

 

Hvis du ikke husker hva ditt secret question er så gå inn på wow-europe.com og trykk på "Retrieve Password" så skriver du inn brukernavet ditt og da kommer ditt secret passeord opp.  Men hvis du skriver inn riktig secret question svar da får du nytt passord, det er kanskje ikke nødvendig?

6974399[/snapback]

 

Tusen takk for det tipset! Nå fant jeg ut det! Har hatt samme problem, bare at jeg har ikke fått accounten banna.

Lenke til kommentar
Veldig fin avatar, men bevegelige avatarer er dessverre ikke lov på dette forumet. :)

 

edit: Ellers er jeg veldig enig med det. Spesielt etter Rend og wipe på mobsa før Drakkisath.

6979083[/snapback]

Ohh, ok får vel finne en annen da.. :(

 

EDIT: sorry for denne posten

Endret av Embrace
Lenke til kommentar
Hvorfor er det slikt at i omtrengt alle grupper så må alle plutselig dra etter en whipe? folk sliter... :thumbdown:

6979063[/snapback]

 

 

Put dem i din word -ban liste og søk neste gang du joiner PUG

Jeg hater folk som stikker : Oh AV ,BG uten å ha avtalt det.

Og samme med folk som stikker etter wipe.

Om man tar onyxia med 3 man og han ene har bare grønne items kan man si at man ikke trur dette kommer til å fungere og at du ikke vil være med på en wipetil og ikke hare hs og stikke uten ett ord.

 

I de guild jeg er med i sjekker alle sine "ban " lister når noen søker . Flere som ikke har kommet inn pga di er på noens banliste pga sånne saker. Og IF er full av folk som leter etter gruppe og 20 spillere poster ikke grupp han. Serverbytte blir eneste håp for egoister som stikker når ting ikke passer dem akkuratt da.

 

------------------------------------------------------------------------------

Bravo johnny Bravo , tipper det var med 100 rage?

litt bortkastet å critte mye når moben har noen % liv igjen på den lvl

kunne brukt ragen til å drepten fortere tidsmessig, men det var nå en fin crit og du gjør vel neppe sånn på hver mob. :ph34r:

Endret av War
Lenke til kommentar

I guilden min også er det litt likt det du beskriver. Når noen applier på forumet, skriver folk om de har gode eller dårlige erfaringer med den personen som applier, og det er faktisk folk som ikke har kommet inn fordi mange har skrevet mye negativt om vedkommende. Greit å få silt ut idiotene når man prøver og holde en høy standar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
I guilden min også er det litt likt det du beskriver. Når noen applier på forumet, skriver folk om de har gode eller dårlige erfaringer med den personen som applier, og det er faktisk folk som ikke har kommet inn fordi mange har skrevet mye negativt om vedkommende. Greit å få silt ut idiotene når man prøver og holde en høy standar.

6983334[/snapback]

Men noen er heldige og slipper igjennom. ;)

Lenke til kommentar
I guilden min også er det litt likt det du beskriver. Når noen applier på forumet, skriver folk om de har gode eller dårlige erfaringer med den personen som applier, og det er faktisk folk som ikke har kommet inn fordi mange har skrevet mye negativt om vedkommende. Greit å få silt ut idiotene når man prøver og holde en høy standar.

6983334[/snapback]

Men noen er heldige og slipper igjennom. ;)

6983346[/snapback]

Sant, så sant. Skulle gjerne hatt fjerna et par stykker. :tease:

Lenke til kommentar
Bravo johnny Bravo , tipper det var med 100 rage?

litt bortkastet å critte mye når moben har noen % liv igjen på den lvl

kunne brukt ragen til å drepten fortere tidsmessig, men det var nå en fin crit og du gjør vel neppe sånn på hver mob.  :ph34r:

6982775[/snapback]

Det var i BG, ja var nok 100 rage ja. Critter ikke sånn på hver mob nei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...