El Fantasma Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Spørsmål: Jeg har en druid alt, lvl 70 nå, og bruker en del resto i instancer. Bruker blizzard raidframes og clique, noe som jeg er vant til fra før av. Men jeg savner at når jeg f.eks tar en rejuvenation eller en lifebloom på en spiller, at jeg får opp en bar som teller ned på samme måte som en castbar, på hvor lenge det er igjen av hot'en. Har prøvt meg fram med 100 forskjellige adon's men får det ikke til, trodde classtimer skulle fikse biffen men det er bare problemer med hvem jeg har i target, jeg vil ha det nøyaktig likt uansett om jeg har meg selv, tanken eller bossen som target. Kan noen hjelpe? VuhDO raidframes. Der kan du konfigurere hvilke hots du vil ha på raidframe, samt hvor de skal være, med timer på hvor lenge de ticker og masse annet. Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Takk for svar, skal teste begge 2! Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 fortexorcist skal nok passe perfekt til deg Den var helt genial, akkurat slik jeg ønsket Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Da fikk kazzak realm first Nefarian 25 hc, hvordan det progress messig i forhold til andre servere? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Les mailene dine. Hvis Blizz fryser kontoen din har de garantert sendt en mail som forteller hvorfor. Er det en misforståelse er det en kjapp sak å få det fikset igjen. Har snakka med dem og det var noe lag greier som gjorde at det ble sendt flere enn en request. Noe som klikka hele driten. (Prøver man en kode og det blir error for mange ganger blir kontoen fryst). Det som er teit er at jeg må vente 3 dager før jeg kan faction change igjen Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Da fikk kazzak realm first Nefarian 25 hc, hvordan det progress messig i forhold til andre servere? Tja. I følge wow progress har den 26 registrerte guilds som har tatt den. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Da fikk kazzak realm first Nefarian 25 hc, hvordan det progress messig i forhold til andre servere? Tja. I følge wow progress har den 26 registrerte guilds som har tatt den. Tror ikke du leste det han skrev Første guildet i "realmen kazzak" som downed "Nef25hc" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 H: Nefarian: 27 (0.06%) Det er jo akkurat det han svarte på også, nagina. Hvordan er det i forhold til andre? Jo, 26 andre guilds har tatt han. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvis han er så slow at han ikek har hørt om paragon og ensidia og evt wowprogress.com så er det noe galt at han har downed nef25hc og tenker at det er ikke mange som har tatt han da forstår jeg, men det er nok noe mystisk her, kanskje han mente om det er mange her som har fått han ned, elns, men det får vi kanskje vite når han kommer hit igjen ^^ Høres bare litt rart ut, hvordan er det med andre guilds? hmm. men ja, er nok riktig det er 26 elns som har downed ;p men fortsatt, weird! =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Han ville bare vite hvordan hans guild var i forhold til andre. 27-plass på verdensbasis er ikke akkurat dårlig heller. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 en horde guild på auchindoun fikk også realm first nerfarian 25 hc i 9 tia i går kveld Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Hvor mye mye dps vil dere si er bra for en balance druid med ilvl 348 equipped og statsene under? Vil gjerne vite i hvilket område jeg ligger med dps. 6,7k SP 17.02 HIT 12,10 MASTERY 17% CRIT Irriterer meg at jeg ikke får til bedre dps. Føler jeg har lest det som er å lese om balance druid akkurat nå >:> Last ned simcraft eller si hva charactern din heter så kan noen ned simcraft finne det ut Gjør en 12k maks på raid dummy Karakteren heter Mariusq på Jaedenar. Takker så mye alle sammen for respons! I tillegg var jeg kanskje dum nok til å søke meg til en 11/12 raiding guild >.>..værste er at de ba meg om å /w lederen, så skulle jeg få invite. Endret 16. februar 2011 av MarB Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 For enkelhetens skyld: http://eu.battle.net/wow/en/character/jaedenar/mariusq/simple Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 12k dps på dummy er imo ikke så gale, iallefall når jeg spiller ret paladin Tror jeg skal skifte main snart, må bare få roguen til 85, men jeg vil ikke til Northrend. For ett fryktelig sted.. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 12k dps på dummy er imo ikke så gale, iallefall når jeg spiller ret paladin Tror jeg skal skifte main snart, må bare få roguen til 85, men jeg vil ikke til Northrend. For ett fryktelig sted.. Mainspecc: Combat, Offspecc: Subtley. Queue AV mens en quester. GOGO Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nå har jeg subtlety som MS og mutilate som OS, da... Liker best mutliate i pve mens det blir subtlety til pvp/leveling. Går så svimlende fort å drepe mobs som subtelty, er Ambush > Eviscerate med mindre jeg tar de på en ambush Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Sub funker ikke i pve såvidt jeg vet.(Har ikke gått pve siden uke1, bare vært i BH, og der trenger man jo ikke mer enn 10k dps, så.) Til leveling går det greit, så lenge ambush fungerer bra. Assasination tar derimot mye mer liv på mobs som bruker litt tid på å dø.. Jeg spilte assasination til patchen kom ut, forresten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Subtlety-levling er pain med en du får to mobs. :< Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Vanish :DD Med mindre den er på CD, da. Dessuten (utrolig nok) har jeg gjort ca. 30 quester og jeg er level 66 på roguen. Bare dungeons og BG weekends jeg har levlet gjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå