Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Spørsmål: Jeg har en druid alt, lvl 70 nå, og bruker en del resto i instancer. Bruker blizzard raidframes og clique, noe som jeg er vant til fra før av. Men jeg savner at når jeg f.eks tar en rejuvenation eller en lifebloom på en spiller, at jeg får opp en bar som teller ned på samme måte som en castbar, på hvor lenge det er igjen av hot'en. Har prøvt meg fram med 100 forskjellige adon's men får det ikke til, trodde classtimer skulle fikse biffen men det er bare problemer med hvem jeg har i target, jeg vil ha det nøyaktig likt uansett om jeg har meg selv, tanken eller bossen som target. Kan noen hjelpe?

 

VuhDO raidframes.

Der kan du konfigurere hvilke hots du vil ha på raidframe, samt hvor de skal være, med timer på hvor lenge de ticker og masse annet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les mailene dine. Hvis Blizz fryser kontoen din har de garantert sendt en mail som forteller hvorfor. Er det en misforståelse er det en kjapp sak å få det fikset igjen.

 

Har snakka med dem og det var noe lag greier som gjorde at det ble sendt flere enn en request. Noe som klikka hele driten. (Prøver man en kode og det blir error for mange ganger blir kontoen fryst). Det som er teit er at jeg må vente 3 dager før jeg kan faction change igjen :ermm:

Lenke til kommentar

Hvis han er så slow at han ikek har hørt om paragon og ensidia og evt wowprogress.com så er det noe galt at han har downed nef25hc og tenker at det er ikke mange som har tatt han da forstår jeg, men det er nok noe mystisk her, kanskje han mente om det er mange her som har fått han ned, elns, men det får vi kanskje vite når han kommer hit igjen ^^

 

Høres bare litt rart ut, hvordan er det med andre guilds? hmm.

 

men ja, er nok riktig det er 26 elns som har downed ;p men fortsatt, weird! =)

Lenke til kommentar

Hvor mye mye dps vil dere si er bra for en balance druid med ilvl 348 equipped og statsene under?

Vil gjerne vite i hvilket område jeg ligger med dps.

6,7k SP

17.02 HIT

12,10 MASTERY

17% CRIT

 

 

Irriterer meg at jeg ikke får til bedre dps. Føler jeg har lest det som er å lese om balance druid akkurat nå >:>

Last ned simcraft eller si hva charactern din heter så kan noen ned simcraft finne det ut

Gjør en 12k maks på raid dummy :p

Karakteren heter Mariusq på Jaedenar.

 

Takker så mye alle sammen for respons!

I tillegg var jeg kanskje dum nok til å søke meg til en 11/12 raiding guild >.>..værste er at de ba meg om å /w lederen, så skulle jeg få invite.

Endret av MarB
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Sub funker ikke i pve såvidt jeg vet.(Har ikke gått pve siden uke1, bare vært i BH, og der trenger man jo ikke mer enn 10k dps, så.) Til leveling går det greit, så lenge ambush fungerer bra. Assasination tar derimot mye mer liv på mobs som bruker litt tid på å dø..

Jeg spilte assasination til patchen kom ut, forresten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...