Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det nettsider som Wowhead har som gjør at itemlinker popper opp med full iteminfo når man holder musa på dem?

Det er et script de har liggende på hjemmesiden deres, som også blir delt ut til andre nettsider så lenge de legger kodesnutten inn i webside-koden sin. Det var vel det du spurte om? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chimaeron nede i går, 2/13 hardmodes gjort. :D

Skulle gjerne vært fler, men vi raider såppass sjeldent.

 

Vet ikke hvorfor, men forstilte meg at du og guilden din hadde flere på HC :whistle:

 

EDIT: Glemte dette: Gratulerer!

 

Vi raider bare ni timer i uka, hadde vi hatt en raiddag til hadde vi nok hatt fler.

Tusen takk uansett ^^ Vet det er fler på forumet som er lengre på vei, men må da være lov å skryte! ;D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

8/12 her, men tror det blir litt mer fart på sakene når vi endelig har fått tak i en god healer, og ikke har måttet bruke alts for å få et raidteam gående.

 

Blir vel å poke Chimaeron i morgen, fighten i seg selv virker temmelig enkel.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen folk i 85 selv, så jeg kan nok ikke hjelpe deg, men elitistjerks har ofte mye god informasjon. Lette opp denne til deg:

http://elitistjerks.com/f73/t110353-%5Bbalance%5D_cataclysm_release_updated_4_0_6_a/

 

Mulig du har lest den allerede, men der står det mye om rotations, specs osv som det er lagt mye testing bak, så ved å følge de tipsene burde du klare å optimalisere DPS'en din.

Lenke til kommentar

Hvor mye mye dps vil dere si er bra for en balance druid med ilvl 348 equipped og statsene under?

Vil gjerne vite i hvilket område jeg ligger med dps.

6,7k SP

17.02 HIT

12,10 MASTERY

17% CRIT

 

 

Irriterer meg at jeg ikke får til bedre dps. Føler jeg har lest det som er å lese om balance druid akkurat nå >:>

Last ned simcraft eller si hva charactern din heter så kan noen ned simcraft finne det ut

Endret av toxiciity
Lenke til kommentar

Spørsmål: Jeg har en druid alt, lvl 70 nå, og bruker en del resto i instancer. Bruker blizzard raidframes og clique, noe som jeg er vant til fra før av. Men jeg savner at når jeg f.eks tar en rejuvenation eller en lifebloom på en spiller, at jeg får opp en bar som teller ned på samme måte som en castbar, på hvor lenge det er igjen av hot'en. Har prøvt meg fram med 100 forskjellige adon's men får det ikke til, trodde classtimer skulle fikse biffen men det er bare problemer med hvem jeg har i target, jeg vil ha det nøyaktig likt uansett om jeg har meg selv, tanken eller bossen som target. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...