Badjoker Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Chimaeron nede i går, 2/13 hardmodes gjort. Skulle gjerne vært fler, men vi raider såppass sjeldent. Grats Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hva er det nettsider som Wowhead har som gjør at itemlinker popper opp med full iteminfo når man holder musa på dem? Det er et script de har liggende på hjemmesiden deres, som også blir delt ut til andre nettsider så lenge de legger kodesnutten inn i webside-koden sin. Det var vel det du spurte om? 1 Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Chimaeron nede i går, 2/13 hardmodes gjort. Skulle gjerne vært fler, men vi raider såppass sjeldent. Vet ikke hvorfor, men forstilte meg at du og guilden din hadde flere på HC EDIT: Glemte dette: Gratulerer! Vi raider bare ni timer i uka, hadde vi hatt en raiddag til hadde vi nok hatt fler. Tusen takk uansett ^^ Vet det er fler på forumet som er lengre på vei, men må da være lov å skryte! ;D Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vi har 10/12 normal, så kos deg med det du har klart. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 ☭ Synes alle burde ha likt gear ☭ 1 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 [22:59:54] You wave at Sinestra. Eg gler meg! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Guilden min har 3/12 HC nede.... jeg har.... 5/6 + 1 hc på BWD (Dem tok Chimaeron HC med meg som backup ) 2 på BoT 2 på Tot4W Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 8/12 her, men tror det blir litt mer fart på sakene når vi endelig har fått tak i en god healer, og ikke har måttet bruke alts for å få et raidteam gående. Blir vel å poke Chimaeron i morgen, fighten i seg selv virker temmelig enkel. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 [22:59:54] You wave at Sinestra. Eg gler meg! Satt å tenkte, faen, er Nazrm på Kul Tiras? En av våre officers heter Sinestra Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvor mye mye dps vil dere si er bra for en balance druid med ilvl 348 equipped og statsene under? Vil gjerne vite i hvilket område jeg ligger med dps. 6,7k SP 17.02 HIT 12,10 MASTERY 17% CRIT Irriterer meg at jeg ikke får til bedre dps. Føler jeg har lest det som er å lese om balance druid akkurat nå >:> Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Det bør selvfølgelig være realistisk da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Du glemte å nevne hvilken DPS du allerede har... Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg har ingen folk i 85 selv, så jeg kan nok ikke hjelpe deg, men elitistjerks har ofte mye god informasjon. Lette opp denne til deg: http://elitistjerks.com/f73/t110353-%5Bbalance%5D_cataclysm_release_updated_4_0_6_a/ Mulig du har lest den allerede, men der står det mye om rotations, specs osv som det er lagt mye testing bak, så ved å følge de tipsene burde du klare å optimalisere DPS'en din. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Teh fuck skjer. Skulle betale Faction change på battle.net og BAM! account frozen for no reason. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 No reason = en grunn. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hvor mye mye dps vil dere si er bra for en balance druid med ilvl 348 equipped og statsene under? Vil gjerne vite i hvilket område jeg ligger med dps. 6,7k SP 17.02 HIT 12,10 MASTERY 17% CRIT Irriterer meg at jeg ikke får til bedre dps. Føler jeg har lest det som er å lese om balance druid akkurat nå >:> Last ned simcraft eller si hva charactern din heter så kan noen ned simcraft finne det ut Endret 15. februar 2011 av toxiciity Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Spørsmål: Jeg har en druid alt, lvl 70 nå, og bruker en del resto i instancer. Bruker blizzard raidframes og clique, noe som jeg er vant til fra før av. Men jeg savner at når jeg f.eks tar en rejuvenation eller en lifebloom på en spiller, at jeg får opp en bar som teller ned på samme måte som en castbar, på hvor lenge det er igjen av hot'en. Har prøvt meg fram med 100 forskjellige adon's men får det ikke til, trodde classtimer skulle fikse biffen men det er bare problemer med hvem jeg har i target, jeg vil ha det nøyaktig likt uansett om jeg har meg selv, tanken eller bossen som target. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 fortexorcist skal nok passe perfekt til deg 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Les mailene dine. Hvis Blizz fryser kontoen din har de garantert sendt en mail som forteller hvorfor. Er det en misforståelse er det en kjapp sak å få det fikset igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå