Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg vil heller bruke den fritiden jeg har på forskjellige ting, og ikke BARE World of Warcraft. Raid 4 dager i uken, fra klokken 18:00 til 00:00 ble litt for mye. Og jeg orket ikke stresset med å finne en annen guild, siden jeg enkelt å greit er leid av selve spillet :)

 

Koser meg mye mer nå som jeg kan spille litt Call of Duty: Black Ops, litt Counter-Strike:Source, se litt på forskjellige serier og animer, være mer sosial o.l :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller bruke den fritiden jeg har på forskjellige ting, og ikke BARE World of Warcraft. Raid 4 dager i uken, fra klokken 18:00 til 00:00 ble litt for mye. Og jeg orket ikke stresset med å finne en annen guild, siden jeg enkelt å greit er leid av selve spillet :)

 

Koser meg mye mer nå som jeg kan spille litt Call of Duty: Black Ops, litt Counter-Strike:Source, se litt på forskjellige serier og animer, være mer sosial o.l :thumbup:

Ta å starte med pvp, takket være stemningen i den gamle guilden min mot slutten av wotlk blandet med måten di taklet overgangen til cata så gikk jeg selv veldig lei av raiding, tok et par ukers pause så byttet jeg realm siden jeg vet hvordan di resterende semi/hardcore guildene der er om jeg skulle ville starte pve igjen.

 

Nå har jeg joinet en pvp guild og har det morsomt i bg`s og arena samt litt god gammel achivement horing ;P

Lenke til kommentar

Oooog da skjedde det igjen.. Folk møter ikke opp når en ny boss vi kommer til å wipe mye på står på menyen..

 

Skjønner ikke hvorfor spillet er fyllt til randen med epickåte idioter som bare møter opp når vi dreper masse bosser men som ikke vil wipe på nye encounters..

 

Jeg kunne drept irl.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Oooog da skjedde det igjen.. Folk møter ikke opp når en ny boss vi kommer til å wipe mye på står på menyen..

 

Skjønner ikke hvorfor spillet er fyllt til randen med epickåte idioter som bare møter opp når vi dreper masse bosser men som ikke vil wipe på nye encounters..

 

Jeg kunne drept irl.

 

Skjønner hva du mener, er så sinnsykt irriterene med folk som vil downe bosser men faktisk ikke jobbe for å gjøre det. Om alle var dritlette hadde det jo ikke vært noe gøy uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...