Error Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jadda, da fikk jeg skaffet meg Disgusting Oozeling Tok meg bare litt over en halvtime med farming og så droppet den! Ellers rakk jeg akkurat å gjøre ferdig lunar festival meta-achivementen før midnatt Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kan aldri ha nok melee No føltes det veldig som Casterclysm i starten, både i hc og raids. Whirlwind fra trash etc, magmaw uten endel ranged evt frostdps var og seigt. Ordner vel seg etterkvart. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvor mye går en stack med hardened elementium bar på deres servere? Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvor mye går en stack med hardened elementium bar på deres servere? Akkurat nuh, 3k-ish. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hvor mye går en stack med hardened elementium bar på deres servere? 2500-2750g Lenke til kommentar
frds Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Gjorde netopp achievet for siste bossen i Lost City of the Tol'vir. Det var ikke lett, men det gikk dog jeg døde rett før bossen så jeg fikk ikke achievmentet Lenke til kommentar
Manken Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Så hvordan kan du nettopp ha gjort achievementen som du claimer å ha gjort i starten av posten? Neida bare tuller med deg jeg ^^ Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Mortenius, Slayer of Stupid, Incompetent and Disappointing Minions! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Gratulerer. Kos deg med den så lenge du kan Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 JEG AVSLUTTET NETTOP SUBSCRIPTION !!! 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ok. Hvorfor det, egentlig? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor f har det blitt av "add game card" på battle.net-sidene? Vil se når spilletiden min går ut, helt umulig å finne det ut jo. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvor f har det blitt av "add game card" på battle.net-sidene? Vil se når spilletiden min går ut, helt umulig å finne det ut jo. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Hvorfor? Vet ikke egentlig.. Føler ikke raiding er like gøy som det var, og det tokk for mye av tiden min. Når jeg spillte World of Warcraft var det hjem fra skolen, spise middag, logge på WoW og raide til jeg legger meg. Sånn var det 4 dager i uken! Og jeg klarer ikke å spille en eneste Battleground uten å kjede meg. Nå har jeg så mye fritid att jeg bare sitter å lurer på hva jeg skal gjøre Feels good, man. Endret 14. februar 2011 av XFXforce Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Vel, imorra begynner åpen beta i Rift. Nytt MMO-spill? Nei, nyt friheten. Kanskje du en dag føler for å begynne igjen. Ingenting galt ved å slutte eller ta en pause. bare ikke selg/slett kontoen din. Det angrer man på i etterkant Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Har allerede deltatt på alle betaene til Rift, har også forhåndsbestilt collection versjonen av spillet Kommer nokk aldri til å selge brukeren min på World of Warcraft, nøyaktig pågrunn av det du sa. Kan godt hende jeg bestemmer meg for å begynne på igjen en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Altfor masse fritid, og vore med på alle betaer i Rift. Joda...så neida..^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Time to roll Tauren hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå