Bytex Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tipper alle som leser tråden nå tok en tur til Storm Peaks, spammer /tar Time-lost en times tid, gir opp og logger av igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg ga opp å finne Time-Lost i Wrath. Tenkte ikke mer på den. Så når jeg gravde etter archaeology i Northrend, forventa jeg ikke å finne den. Ikke nok med det, det kom en hunter rett før meg og tagget den. Så dismounta han. Og falt til sin død. Hva gjorde da jeg? Fløy langt nok unna til Time-Lost resatte seg selv (og mista hunteren sin tag), så aggroet jeg, gikk ut av flight form, moonfire, og catform. *BAM* Mista 75% liv av å lande, men det var da ingenting for en på 85. Rawr. Og jeg var en mount rikere. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen av dere som har fått battle tank ennå? ^^ http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090506105529/wowwiki/images/3/3c/Blue_Qiraji_Battle_Tank.jpg Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har ikke gått særlig inn for det. Har bare fått 5 rares. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har fått cirka "over 9k" whispers, så spør dem hvor mange "solves" jeg brukte på den... så svarer jeg "2 solve", hva tror du dem sier da? ;P Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 En lang rekke med banneord. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen av dere som har fått battle tank ennå? ^^ http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20090506105529/wowwiki/images/3/3c/Blue_Qiraji_Battle_Tank.jpg Dra til helvete.. Ikke seriøst ment. Prøvd på den i ukesvis nå. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Rikk den i romjula elns ;p Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Blue PLZ live for første gang på over en måned. http://www.cynicalbrit.com/ Go go go! Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen forklar meg hvorfor jeg "må" ha Ancestral Swiftness? Ser ikke helt behover for det. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Epic moment fra guilden. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen forklar meg hvorfor jeg "må" ha Ancestral Swiftness? Ser ikke helt behover for det. +15% runspeed er bra, uansett spec. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen forklar meg hvorfor jeg "må" ha Ancestral Swiftness? Ser ikke helt behover for det. Fordi det gjør sånn at du raskere kommer deg ut av boss-mekanikker som Defile eller ild, du kan kite lettere og det frier opp for bedre boot-enchants eller evt. meta-gems. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Hey what the fuk. Jeg chillaxet i Wetlands som vanlig og så kom det en svær drage ved navn Deathwing som lignet litt på han på coveret til Cataclysm men det kan jo ikke vært han fordi han ville aldri vært i Wetlands siden vann er super effective mot ild og sånt men til poenget: Han sprutet flammer over hele stedet men jeg døde ikke!! Hele sonen var rød og jeg ble skikkelig hypet Endret 11. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Da hadde du bare flaks. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jammen jeg ville bare dø. Livet mitt er ikke verdt å leve. Jeg er en gnom. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Tenkte at jeg skulle utsette lunar-festival opplegg til jeg fikk epic flying. Den fikk jeg heldigvis i dag (lunar festival slutter i morgen ved midnatt). Har fløyet rundt og snakka med 50+ elders, gahhh! Det må være den klart kjedeligste eventen av alle. På den positive siden har jeg fått skaffet meg raptor hatchlingen som finnes i Wetlands, og jeg har fått en ekstra av den som dropper i Barrens og en annen ekstra som jeg ikke husker hva som er, så de to siste kan jeg selge for en fin liten sum! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 NEEEEI, de nerfer Raging Blow. Mongo bliss Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jeg logget av i Hillsbrad og logget på i Orgrimmar. Hva fanden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå