Foxboron Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja og hva så? En vanlig ruter støtter ikke IPv6 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Og det får WoW-serverne til å gå ned hvordan? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Og det får WoW-serverne til å gå ned hvordan? Derfor jeg skrev "kanskje" Ta en spøk mens verden går under Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Gjorde 21k i BH sist uke, 19k denne uka uten BL og med dårligere uptime på rip/rake. Hva er egentlig TC rundt feral dps i forhold til før patch? Leser nesten aldri noe om druids, da jeg er bear mainspec. Hva slags forkortning er "TC"? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Ja og hva så? Og hva så? Ingen siter i verden kjører kun på v6 enda. Og jeg tør vedde på at WoW ikke støtter det enda. Og gjett hva, det er fritt for v4! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Og det har likevel ingenting å si for WoW eller andre tjenester. Vennligst sett deg litt inn i emnet før du kommenterer slikt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ja og hva så? Og hva så? Ingen siter i verden kjører kun på v6 enda. Og jeg tør vedde på at WoW ikke støtter det enda. Og gjett hva, det er fritt for v4! Ja det er derfor det er problemer. World of Warcraft sine servere bytter IP adresse hver onsdag, er derfor det ofte tar litt tid å logge inn, fordi klienten må gjette seg til hva den nye adressen er før du kan logge inn igjen. De har ikke reservert en rekke adresser og lar en DNS-server peke til disse, det hadde vært teit. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har FPS og MS gått ned for andre enn meg? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) realms har gått ned for alle, ingen fps og null ms ;P edit: var visst oppe igjen. Endret 11. februar 2011 av nagina Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg tenkte for moro skyld skulle ta meg en tur til Storm Peaks... Der fløy Time-Lost Proto Drake forbi Og jeg fikk han! Dette skjedde for noen minutter sida Endret 11. februar 2011 av Langdon 4 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Har FPS og MS gått ned for andre enn meg? Har hørt folk som snakket om lavere ms, men ikke noe om lavere FPS også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg tenkte for moro skyld skulle ta meg en tur til Storm Peaks... Der fløy Time-Lost Proto Drake forbi Og jeg fikk han! Dette skjedde for noen minutter sida Nå orker jeg ikke bla gjennom 250 sider på wowhead med vegger av tekst, men jeg regner med han må drepes for å få reigns? Og er det en sånn mob med 20 mill hitpoints som krever et halvt raid for å ta ned? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Lett soloable som de andre rare-elitene i Northrend In other news; fikk Stood in the fire når jeg gravde i sanden i Tanaris! På tide! Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg tenkte for moro skyld skulle ta meg en tur til Storm Peaks... Der fløy Time-Lost Proto Drake forbi Og jeg fikk han! Dette skjedde for noen minutter sida Nå orker jeg ikke bla gjennom 250 sider på wowhead med vegger av tekst, men jeg regner med han må drepes for å få reigns? Og er det en sånn mob med 20 mill hitpoints som krever et halvt raid for å ta ned? Time lost proto drake har 19k hp og må drepes for å få reigns. Endret 11. februar 2011 av MarB Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Jeg tenkte for moro skyld skulle ta meg en tur til Storm Peaks... Der fløy Time-Lost Proto Drake forbi Og jeg fikk han! Dette skjedde for noen minutter sida Nå orker jeg ikke bla gjennom 250 sider på wowhead med vegger av tekst, men jeg regner med han må drepes for å få reigns? Og er det en sånn mob med 20 mill hitpoints som krever et halvt raid for å ta ned? Bare google navnet, trykke på den første linken og kikke under "Quick Facts". Det tok meg ca 10 sec og gjøre. Bare et lite protip til senere. 1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 http://www.wowhead.com/npc=32491 Det var kjempevanskelig 1 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Nå orker jeg ikke bla gjennom 250 sider på wowhead med vegger av tekst, men jeg regner med han må drepes for å få reigns? Og er det en sånn mob med 20 mill hitpoints som krever et halvt raid for å ta ned? http://www.wowhead.com/npc=32491 Det var kjempevanskelig Way to go! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jepp, det er en svært rare drage, trolig en av de mest sjeldne npc'ene på wow. Når man dreper den får man reins Endret 11. februar 2011 av Langdon Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 gratulerer med mounten, fyfaen snakker om flaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå