cheeplix Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bleh, realmen var nede hele onsdag og problemene er ikke ferdige enda. Heia! Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Bleh, realmen var nede hele onsdag og problemene er ikke ferdige enda. Heia! 6963331[/snapback] :/ kjipt Er alltid kjedelig med server problemer, særlig når du mister mange raid dager :| Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg logger inn etter at drittserveren har vert ned og så er faenmeg alle pots og herbs på alten og enchating mats borte. JAAAAAA. Ca 50g, 5 flask of supreme power, healthpot, rejuvination pots osv. borte:( Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 yey, haomarush oppe igjen Lenke til kommentar
War Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Ser du noen i BG som er utrolig dårlig eller for lav lvl skriv :hei din AFK tag er på. Så skriver dem /afk (for å slå den av eller sjekke) Så blir dem kikket ut av BG. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Haha, så bra. Gleder meg til første MC i kveld, skal bli gøy å endelig gjøre noe annet enn bare ZG. (Som er cleara.) Dumt at vi bare kan ta Lucifron da, har ikke en eneste hunter med tranq shot fra før. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Dere trenger jo ikke å ta Magmadar, da. Eneste forskjellen er vel at ancient core hounds ikke respawner om dere deler MC opp i to kvelder, og det er jo ikke det verste. Mer core leather til guildbanken. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Yes, der var ccounten bannet også. hippi hurra. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 jeg dinget lvl 60 klokka halv 4 idag tidlig Dette er min første char. Stoooort høydepunkt. drepte siste boss i BRD etterpå Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Yes, der var ccounten bannet også. hippi hurra. 6969832[/snapback] O.o hva har du gjort da? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Blitt hacket Jeg må sende inn ting så de vet at det er min account. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 (endret) Blitt hacket Jeg må sende inn ting så de vet at det er min account. 6970076[/snapback] awww, suxx0r. blei geare ditt DE'd? edit: grats dusken er alltid moro med din første lvl 60 Endret 30. september 2006 av Zippio Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nei heldigvis er ikke gearet rør, bare pots og penger. Ble vel borte verdier for ca 500g. Det er jo ikke så ille. Men jeg finner faen ikke den CD-keyen så bare der har jeg bersjet på legger, men å husker jeg ikke secret question heller:( så jeg vet egentlig ikke hva jeg ska gjøre. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hva i alle dager? En lvl 14 rogue i Crossroads. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Nei heldigvis er ikke gearet rør, bare pots og penger. Ble vel borte verdier for ca 500g. Det er jo ikke så ille. Men jeg finner faen ikke den CD-keyen så bare der har jeg bersjet på legger, men å husker jeg ikke secret question heller:( så jeg vet egentlig ikke hva jeg ska gjøre. 6970373[/snapback] auda... den er litt verre =| Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 @ PyroCX Hvis du ikke husker hva ditt secret question er så gå inn på wow-europe.com og trykk på "Retrieve Password" så skriver du inn brukernavet ditt og da kommer ditt secret passeord opp. Men hvis du skriver inn riktig secret question svar da får du nytt passord, det er kanskje ikke nødvendig? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg aner jo ikke hva svaret er heller Tror jeg skrev noe helt ute av sammmenheng når jeg lagde accounten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg tviler på at jeg har blitt hacket, men jeg kommer heller ikke inn på account management. Accounten min expira for en stund siden, og tenkte jeg skulle spille litt på testserveren. Men får bare feil passord. :S Og når jeg skal skrive inn secret question så står det at svaret er feil. (navnet på mora mi, skal da klare å huske det...) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Jeg aner jo ikke hva svaret er heller Tror jeg skrev noe helt ute av sammmenheng når jeg lagde accounten. 6975052[/snapback] Ah da blir det litt værre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå