Foxboron Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 DK Rapport: Missa 2 ganger med Outbreak og 4 ganger med Frost Vournability. Viu er derfor IKKE spell hit cappet med Runic Focus buff. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Disc etter patchen er gøy gøy gøy Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva er enkleste og raskeste måte å få 310 % flying mount på? Kjøp den for 4700, eller hva nå det er for noe. Er nok det minst tidkrevendre akuratt nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 DK Rapport: Missa 2 ganger med Outbreak og 4 ganger med Frost Vournability. Viu er derfor IKKE spell hit cappet med Runic Focus buff. Er ikke dette åpenbart? Du har +14.94% Hit akkurat nå. Cappen er på +17%. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva er enkleste og raskeste måte å få 310 % flying mount på? Kjøp den for 4700, eller hva nå det er for noe. Er nok det minst tidkrevendre akuratt nå. Jeg har vært i Ogrimmar å kjøpt Master Riding skillen som gjør at du kan fly mountene, men jeg vet fortsatt ikke hvordan man får selve mountene. Prøvde å søke på Wowhead, men var veldig vanskelig å finne. Sikkert bare jeg som er dårlig til å søke. Spurte en online og han hadde kjøpt en for 200 tol barad poeng, men det tar jo litt tid da.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Alle mounts kan fly 310% hastighet, sålenge du har 310% riding skill. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 3.5k DPS? Hva hadde du før og hva gikk du til? Skal selv teste ut DPS-en min når jeg kommer hjem. Var sucky mcsucky da også, men ble enda verre nå. Gikk fra 9k til 5,5k. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det kan jeg fortelle deg at du enten gjør tusen ting feil eller så har du forferdelig utstyr. Merket ikke noe særlig dommedag når det kommer til DPS, men får se under raid. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva er enkleste og raskeste måte å få 310 % flying mount på? Kjøp den for 4700, eller hva nå det er for noe. Er nok det minst tidkrevendre akuratt nå. Jeg har vært i Ogrimmar å kjøpt Master Riding skillen som gjør at du kan fly mountene, men jeg vet fortsatt ikke hvordan man får selve mountene. Prøvde å søke på Wowhead, men var veldig vanskelig å finne. Sikkert bare jeg som er dårlig til å søke. Spurte en online og han hadde kjøpt en for 200 tol barad poeng, men det tar jo litt tid da.. Som Slimda sa, når du kjøper Master Riding, blir alle flying mounts gjort om til 310% mounts. Det finnes ikke egne 310% mounts lengere. Man kan skaffe Master Riding ved enten å kjøpe den for gull, eller ved å skaffe seg en av de gamle 310% mountene fra WotLK. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den som tar lengst tid er vel Purple Proto-Drake, fra "Long, strange journey"-achievementen. Vel verdt det likevel! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lenge siden priests har fått en så stor buff som i denne patchen! gaina 4k dps ellerno. Kjørte BH10 nå uten optimal gruppe og endte på nesten 19k dps. Gearet er langt ifra godt det og. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 DK Rapport: Missa 2 ganger med Outbreak og 4 ganger med Frost Vournability. Viu er derfor IKKE spell hit cappet med Runic Focus buff. Er ikke dette åpenbart? Du har +14.94% Hit akkurat nå. Cappen er på +17%. Fant ut det etterpå. Fuck Nerves of the cold steel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Heisann, noen som spiller rmp på 2.1k+ rating? Sliter veldig med hunter teams etter patch.. Så uforutsigbar burst! Er som oftest warrior/hpala/hunter eller dk/hpala/hunter, og vi sliter. De går alltid på magen vår, og en mage med en dk og en hunter på seg får ikke gjort mye.. Derfor står jeg som rogue igjen og må stå for all skade og CC, men umulig å få ned noen av de virker det som. Noen tips? Prøver alt standard, men det virker som om de countrer oss hardere enn våres tidligere tsg-horror.. Endret 9. februar 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jævlig marksman hunter skal critte a. Tar 24k+ i lvl 81. Lurer på hva jeg tar i 85 da Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg crittet 37k i 82 som Frost DK Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg crittet 37k i 82 som Frost DK OMFG NERF! OP!! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Unholy strength + 2x disease + to strength-trinkets + KM og Obliterate. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 65k mind blast @ chogall og 135k på halfus ;P Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tror herved hunter er det letteste og lvle med. Trenger 2 spells og 3 sec per mob. Jeg er egentlig mer interessert i PvP critts TBH. Føler at alle kan critte sykt mye i raid på bosser. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Alle kan critte overalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå