Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er enkleste og raskeste måte å få 310 % flying mount på?

Kjøp den for 4700, eller hva nå det er for noe. Er nok det minst tidkrevendre akuratt nå.

Jeg har vært i Ogrimmar å kjøpt Master Riding skillen som gjør at du kan fly mountene, men jeg vet fortsatt ikke hvordan man får selve mountene.

Prøvde å søke på Wowhead, men var veldig vanskelig å finne. Sikkert bare jeg som er dårlig til å søke.

Spurte en online og han hadde kjøpt en for 200 tol barad poeng, men det tar jo litt tid da..

Lenke til kommentar

Hva er enkleste og raskeste måte å få 310 % flying mount på?

Kjøp den for 4700, eller hva nå det er for noe. Er nok det minst tidkrevendre akuratt nå.

Jeg har vært i Ogrimmar å kjøpt Master Riding skillen som gjør at du kan fly mountene, men jeg vet fortsatt ikke hvordan man får selve mountene.

Prøvde å søke på Wowhead, men var veldig vanskelig å finne. Sikkert bare jeg som er dårlig til å søke.

Spurte en online og han hadde kjøpt en for 200 tol barad poeng, men det tar jo litt tid da..

Som Slimda sa, når du kjøper Master Riding, blir alle flying mounts gjort om til 310% mounts. Det finnes ikke egne 310% mounts lengere.

Man kan skaffe Master Riding ved enten å kjøpe den for gull, eller ved å skaffe seg en av de gamle 310% mountene fra WotLK.

Lenke til kommentar

DK Rapport: Missa 2 ganger med Outbreak og 4 ganger med Frost Vournability. Viu er derfor IKKE spell hit cappet med Runic Focus buff.

Er ikke dette åpenbart?

Du har +14.94% Hit akkurat nå. Cappen er på +17%.

Fant ut det etterpå. Fuck Nerves of the cold steel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Heisann, noen som spiller rmp på 2.1k+ rating? Sliter veldig med hunter teams etter patch.. Så uforutsigbar burst!

Er som oftest warrior/hpala/hunter eller dk/hpala/hunter, og vi sliter.

De går alltid på magen vår, og en mage med en dk og en hunter på seg får ikke gjort mye.. Derfor står jeg som rogue igjen og må stå for all skade og CC, men umulig å få ned noen av de virker det som. Noen tips?

Prøver alt standard, men det virker som om de countrer oss hardere enn våres tidligere tsg-horror..

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...