Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er 17k dps bra nå til dags? Har ikke dpset siden desember så jeg aner ikke om jeg bør vær stolt eller om de andre i gruppen bare slacket Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er 17k dps bra nå til dags? Har ikke dpset siden desember så jeg aner ikke om jeg bør vær stolt eller om de andre i gruppen bare slacket Kan være kjekt å vite 'class' ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Frost DK i PvP/tank-gear på førstebossen i Blackrock Caverns Heroic. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er godt over gjennomsnittet ja. Vanligvis pleier folk å ligge på 12k. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Var det heroic gjennom LFD toolet? Det har vel blitt buffet til 15% mer dmg om alle er randoms, så jeg er litt usikker på hva som er bra dps i heroic nu. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 38% av Obliteratene mine var KM-procs og gjennomsnittscrittet var 55k. 44% av Frost Strikene mine var KM-procs, og gjennomsnittscrittet der var 32k. Kom akkurat på at det nå er 15% buff istedet for 5%. Det kan forklare en del, for hvis jeg gjør over gjennomsnittlig dps i så grusomt dårlig gear skjønner jeg ikkeno Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Gjør nå 16k dps self buffed på dummies i org uten problemer. Kanskje jeg skal prøve meg i dungeon og se om den er noe spess. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nå har jo første bossen i brc adds og så det ble litt aoe der Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skjer med instant random bg queue på hordesiden? Tilfeldig eller har de gjort noe nå? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 38% av Obliteratene mine var KM-procs og gjennomsnittscrittet var 55k. 44% av Frost Strikene mine var KM-procs, og gjennomsnittscrittet der var 32k. Kom akkurat på at det nå er 15% buff istedet for 5%. Det kan forklare en del, for hvis jeg gjør over gjennomsnittlig dps i så grusomt dårlig gear skjønner jeg ikkeno egentlig går det sånn. 50% av alle Dk's. under 10k 30% gjør 15k. resterende gjør 15k pluss. Dette er i HC's med relevant gear (Husk Frost AOE også legge litt på bosser.) Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva er enkleste og raskeste måte å få 310 % flying mount på? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ok, siden jeg er litt utdatert på denne fronten, samt at addontråden har gått en plass tilbake, er jeg så frekk at jeg spør her. Hvilke UI-addons er det som gjelder nå? Spesielt actionbars med litt fleksibilitet og lett keybinding. Er det andre som jeg også bør se på? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hva er enkleste og raskeste måte å få 310 % flying mount på? Kjøpe skillet. Men på den seriøse siden, professions. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skjer med instant random bg queue på hordesiden? Tilfeldig eller har de gjort noe nå? De har tvangssendt alle hordene på Al'Akir til alliance. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da glemte de meg isåfall. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ok, siden jeg er litt utdatert på denne fronten, samt at addontråden har gått en plass tilbake, er jeg så frekk at jeg spør her. Hvilke UI-addons er det som gjelder nå? Spesielt actionbars med litt fleksibilitet og lett keybinding. Er det andre som jeg også bør se på? Jeg bruker Bartender 4 og synes den er veldig fin. Masse muligheter for å sette den opp slik at den passer deg. Shadowed Unit Frames er også noe å kikke på om du er ute etter det, samt Satrina Buff Frames. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Unitframes og buff frames, da skal alt være i orden. Takk. åh! Bagaddon, er det fortsatt baggins som gjelder? Endret 9. februar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 baggins har aldri gjeldt. t-bag! Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da brukte jeg mine uber matte skillz og kom fram til at den nye DW Frost Speccen er: 4/31/6 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 baggins har aldri gjeldt. t-bag! Bagnon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå