Whiteshit Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Forstår Slimda godt eg. Feral cat er faceroll...joda...men om det er faceroll, ka pokker er alt anna då? Og så kommer poenget med at Cho'gall er peanuts. Fint at folk skal vere høge på seg sjøl. Alt er lett, og ingenting er vanskelig...we get it. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sånn er det med alt i verden. For en som er god i matte er matte det enkleste i verden. Eller kjemi, eller fysikk, eller Feral Druiding. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er det ikke mulig å laste ned patchen før serverne går opp som før? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Gah! Jeg mista 3,5k dps på at de nerfa bleedsa mine. Greit, jeg tjente 1,3k på å selge common artifacts, men gull er ikke alt her i verden. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Du mista 3.5k dps!? Scheise... Endret 9. februar 2011 av DagensDag Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 3.5k DPS? Hva hadde du før og hva gikk du til? Skal selv teste ut DPS-en min når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Åh herregud jeg elsker deg Blizzard. 53k aimed shot crits. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Åh herregud jeg elsker deg Blizzard. 53k aimed shot crits. Ser ut som huntere kom godt ut av det? Bra. Endret 9. februar 2011 av DagensDag Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Vel, mistet vel ca 1.3k som SV, men MM er veldig nært nå. Blir vel SV på fights som Magmaw og MM på Halfus etc Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor får jeg "you game version is damaged, please run Repair" ganske ofte? Jeg kjørte repair for kanskje en uke siden. Hvis jeg høyreklikker og tar "run as admin" så kommer ikke den samme feilmeldingen. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Har ikke spilt MM siden wotlk..er SS bedre enn CS for MM? For meg kan det virke sånn, teoretisk that is. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Oh yeah Blood buffs skal bli gøy å teste ut. Nå kan jeg endelig selge alle de grå artifactene jeg har hatt i baggen i to uker. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvorfor får jeg "you game version is damaged, please run Repair" ganske ofte? Jeg kjørte repair for kanskje en uke siden. Hvis jeg høyreklikker og tar "run as admin" så kommer ikke den samme feilmeldingen. Er WoW kopiert fra en tidligere installasjon, eller er det en ren installasjon i Windows 7 miljøet? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er installert fra en download fra battle.net og siste som er fysisk installert med cd er Cataclysm i desember. Har Vista. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Loadingskjermene mine tar hundre år nå nvm det var visst bare på Apothecary trioen. Endret 9. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Er installert fra en download fra battle.net og siste som er fysisk installert med cd er Cataclysm i desember. Har Vista. Det er et eller annet slags brukerrettighetsproblem i Vista/Win7-verdenen som sliter med WoW. Husker ikke hvordan jeg løste problemet mitt, men har ikke hatt det siden. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hvor er det du kjører WOW.EXE? snarveien på skrivebordet? Kan hende det hjelper å kjøre launcher.exe som ligger inni wow mappen? Fikk ikke med meg om du har installert det nyeste patch? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Noen som vet hvor stor patchen var i dag? Har raid like etter jobb, så må finne ut hvor god tid jeg har hjem! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 200 mb var den på her Lenke til kommentar
Colado Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Takk til Blizzard som gir paladins en 4 sec interrupt med kun 10sec CD! Arena ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå