John Keats Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg tror vel man kan si at de aller fleste rotations/priorities er nokså lett å lære. Det (jeg mener) skiller en god spiller fra en dårlig spiller er måten man takler en situasjon hvor man ikke får muligheten til å fyre av sin vanlige rotation. Det kan være så mangt, folk som kødder i group/raids, noe uventet som skjer i PvP, et spesielt boss-encounter i raids osv. Støtter denne her. Alle kan lære seg å spille klassen sin perfekt når de står på treningsdukka. Nå kommer problemene når du skal spille klassen din perfekt samtidig som du alltid skal holde deg bak target ( om melee ), ikke stå i voidzone/flammer, interrupte, dispelle, passe på threat. I tilegg til dette kommer alle de små tingene som riktig bruk av cooldowns i forhold til encounteret og ting som å taunte bossen og sette på shield om f.ex tanken dauer. Buffe i combat etter rebirth osv osv osv. Da kommer det virkelig frem hvem som er skikkelig gode og ikke. Endret 8. februar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Syns Cho'gall er en ypperlig fight på den måten. Da får jeg virkelig testa interrupt-skills, samt pooling av energy og slikt. Og det beste av alt? Ingen raid-addons! Jeg bare vet at "om noen sekunder skjer det". Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ja addons er skjeldent nødvendig. Men de er veldig greie å ha. Det gir deg den lille ekstra infoen som gjør at du kan presse ut ekstra dps eller senke din egen skade ( f.eks bruke AMS sekundet før en raidwide magiceffect ) Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Cho'gall er jo altfor lett encounter, så den var nokså dårlig eksempel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Småunger som hele tiden skal kverulere. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Trenger litt råd til et valg jeg må foreta. Jeg har en lvl 80 hunter som er mainen min, men jeg har også en lvl 72 DK. Valget jeg må ta er hva jeg burde levle først. lvl 80 hunteren min har ikke noe spec for øyeblikket og så rusten jeg nå er så er jeg redd det kan bli en pinlig affære å ta meg opp til 80. Den andre grunnen er at jeg har lyst til å ha en DK på raiding nivå siden jeg bare har hatt en hunter i raid. Gah, valg! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Blir hunter for min del, men det er vel bare fordi jeg hater DK og er drittlei melee Cho'gall er lett forresten, EG E EN SMÅUNGE HERPDEPRPEERP Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Men hvilken rolle spiller DK nå? Kan de tanke fortsatt? Hvis ikke tar jeg heller å venter og heller bruker den som en Mohonay farmer etter jeg har levla huntern. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Men hvilken rolle spiller DK nå? Kan de tanke fortsatt? Hvis ikke tar jeg heller å venter og heller bruker den som en Mohonay farmer etter jeg har levla huntern. Blood DK er tank, så tank kan de være enda Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei, DK er bare dps Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nei, DK er bare dps Blood DK er tank. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jepp, DK er vel ganske brukbare tanks. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jaja jeg kan researche litt mer rundt DK sin tanke muligheter. Vi trenger ikke starte en diskusjon. Jeg har begynt igjen etter en utrolig lang tid borte fra spillet. Har sagt at jeg aldri skulle returnere, men nå begynner jeg å kjede meg med de FPSene jeg spiller. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Småunger som hele tiden skal kverulere. Jeg liker at du er så stor og voksen slimda Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Småunger som hele tiden skal kverulere. Jeg liker at du er så stor og voksen slimda Han er en stor gutt ja <3 Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Dere må jo ha fortstått at feral druid er så vanskelig å spille i pve at det bare er voksne, superintelligente mennesker som kan spille det skikkelig. Kom igjen gutter, keep up! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tror vi har forstått det, kommer vel et par påminnelser om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå