Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Jeg spiller WoW på denne pcen:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375531

I det siste har jeg opplevd en veldig rar FPS.

Jeg har oppdatert skjermkortdriveren og når jeg starter WoW har jeg over 100 FPS. Etter ca. 15 min dropper FPSen til rundt 40. Spiller for det meste PVP og når jeg er i kamper med litt flere folk involvert (eks. ødelegge portene i Isle of Conquest) har jeg under 10 FPS.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få litt mer stabil FPS? Spiller på 1280x800, med shadow quality og texture quality og alle de der på low. Vertical sync er slått av.

Noen som har no hjelp å komme med? Hadde vært veldig fint å få fiksa det. Kan ikke skjønne hvorfor jeg skal ha så dårlig FPS, pcen skal jo være mer enn god nok til det.

Noen som har noe råd å komme med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste patch notes for en stund tilbake, og at druids ikke kan shifte ut av root lengre er jo greit nok.

Men..

# Barkskin is no longer dispellable.

# Entangling Roots now has a PvP duration of 8 seconds.

# Healing Touch is now trained at level 78, up from level 3.

# Hibernate now has a PvP duration of 8 seconds.

# Lacerate damage has been reduced by approximately 20%.

# Mangle (Bear Form) weapon damage (at level 80+) has been reduced to 235%, down from 300%.

# Mangle (Cat Form) weapon damage percent (at level 80+) has been increased to 460%, up from 360%.

# Maul damage has been reduced by approximately 20%.

# Moonfire mana cost has been reduced from 18% to 9%.

# Mount Up: This guild perk now applies to Flight Form and Swift Flight Form as well.

# Nature’s Grasp now has a PvP duration of 8 seconds.

# Nourish is now trained at level 8, down from level 78.

# Omen of Clarity can no longer trigger from helpful spells (aka heals), unless the Restoration talent Malfurion's Gift is chosen.

# Prowl is no longer broken by enemies using Demoralizing Shout or Demoralizing Roar.

# Rake damage has been reduced by 10%.

# Rejuvenation is now trained at level 3, down from level 8. In addition, its mana cost is now 20% of base mana.

# Rip damage has been reduced by 10%.

# Shapeshifts: Entering or leaving a shapeshift no longer cancels root effects. It continues to cancel movement slowing effects.

# Shred weapon damage percent (at level 80+) has been increased to 450%, up from 350%.

# Skull Bash's lockout time has been reduced to 4 seconds, down from 5.

Feral

* Berserk (instant Mangle proc) now has a new Spell Alert identifier. In addition, Berserk no longer breaks Fear or makes the druid immune to Fear.

* Blood in the Water: Timing on this effect has been improved so that Ferocious Bite will immediately refresh Rip, rather than be slightly delayed (which gave a chance for the Rip to expire despite being refreshed).

* Infected Wounds now has a PvP duration of 8 seconds.

* Pulverize weapon damage percent has been reduced to 80%, down from 100%.

Feral har jo blitt kappet av beina på, dratt ned i gjørma, kjørt gjennom en pastamaskin og blitt tråkket ned i jorden. Og de er allerede den klart svakeste AOE tanken og ellers ikke noe særlig "ubre" i PvE :cry:

Meeen, jeg får vel bare adaptere og gjøre mitt beste

Endret av Error
Lenke til kommentar

Not this shit again.

Har vært så endesløs whining på MMOChamp om druids nå, og de holder fremdeles liv i trådene der forsåvidt.

Endringene har så vidt jeg vet ikke blitt diskutert på dette forumet, og jeg får beklage for at jeg ikke leser all verdens WoW-forum rundt om på nett.

Jeg konstanterer fakta, og tenkte samtidig at jeg kunne dra i gang en diskusjon rundt den nyeste patchen, siden dette tross alt er et diskusjonsforum.

Hvis du leser hele posten min så ser du også at jeg synes det er dumt men at jeg bare får leve med det.

Slutt å være så gretten, det vinner ingen på.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Begynner å bli en stund siden de var vanskelig, de er jo blitt ganske easy nu, er ikke akkurat noe vanskelig class å mestre lenger, "det var før" men ikke nu lenger.

Det har blitt enklere, ja, men det betyr ikke at det er enkelt for den vanlige spiller.

Du kan vell putte alt av DPS spells i en macro for hver class eog spamme den.... så gjør du over 10k dps.

Ikke som Feral Druid. Plett umulig.

Lenke til kommentar

Jeg kan dessverre ikke svare på hvordan det er å spille druid i PvP siden jeg er særs lite aktiv på den fronten, men som feral tank i dungeons osv opplever jeg at druids har litt manko på abilities for å kontrollere AOE grupper, i forhold til andre tanks.

Personlig har jeg synes at dette til nå har vært morsomt, siden jeg må bruke hele arsenalet mitt og i tillegg må være veldig aktiv på alt-tabbing og hele tiden ha full kontroll over situasjonen.

Men, med ytterlige nerfs på damagen tror jeg (har jo ikke prøvd det ut enda)det kanskje kan bli litt mye.

Problemet her er vel det at (etter som jeg har hørt) at feral druids har vært en tanke ubalanserte i PvP, og siden nerfen nå rammer både PvP og PvE så blir PvE litt for svakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...