Petter Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg er veldig glad i IF, eneste er at det ikke er folk der Savner også en by i Kalimdor som ikke er Darnassus Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hei! Har et spørsmål angående hunter-pets (sikkert et dumt et..). Tar f.eks. en devilsaur og en moth like stor "plass", dvs. har de like stor område som de erter på seg, eller utgjør den fysiske forskjellen en faktisk forskjell i aggro? (var nå dette egentlig forståelig...) Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Størrelsen på pet har ikke noe å si visst det var det du mente. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Størrelsen på pet har ikke noe å si visst det var det du mente. Ja, det var det jeg mente. Tenker på nærhet til f.eks. mobs; at en devilsaur erter på seg mobs lettere enn moth fordi området som hunter og pet fyller blir større. Men da er det ikke sånn. Bare noe jeg har lurt på når jeg har sett huntere fly omkring. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uansett hvilken pet du velger som hunter, er det bare en ting som teller: Hvilken type pet (Cat, wolf, dog, turtle, etc) Dette bestemmer hva slags abilities den har. Størrelse, level og slikt har ingen betydning. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Uansett hvilken pet du velger som hunter, er det bare en ting som teller: Hvilken type pet (Cat, wolf, dog, turtle, etc) Dette bestemmer hva slags abilities den har. Størrelse, level og slikt har ingen betydning. Den er grei! Er det stor forskjell på pets? Jeg driver mest med PvE; om jeg skulle levle opp en BM hunter, hva bør jeg velge da? Cat?? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei. Det er tre hovedgrupper. Tenacity (overlevelse), Ferocity (DPS) og en til. husker ikke navnet på den, men mest PvP-fokus tror jeg. Det betyr at alle pets i hele spillet har en av tre forskjellige talent-tre. Samtlige pet-klasser har også egne abilities. F.eks har katter Prowl (stealth), mens skilpadder har "turtle defense" eller noe slikt. Ta et google på Petopia, så finner du nok hjemmesiden til hunter-pets. Lenke til kommentar
Oskov Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nei. Det er tre hovedgrupper. Tenacity (overlevelse), Ferocity (DPS) og en til. husker ikke navnet på den, men mest PvP-fokus tror jeg. Det betyr at alle pets i hele spillet har en av tre forskjellige talent-tre. Samtlige pet-klasser har også egne abilities. F.eks har katter Prowl (stealth), mens skilpadder har "turtle defense" eller noe slikt. Ta et google på Petopia, så finner du nok hjemmesiden til hunter-pets. Takker, husket ikke navnet på den siden, men da tar jeg en tur dit. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 http://img808.imageshack.us/img808/9440/testfv.png Gleder meg smått for å si det sånt Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er tre hovedgrupper. Tenacity (overlevelse), Ferocity (DPS) og en til. husker ikke navnet på den, men mest PvP-fokus tror jeg. Den siste er cunning. Prowl er ikke special-abilityen til katter, men nærmere en ekstra bonus. Hovedabilityen er Roar of Courage, som gir Strength og Agility. Dette stacker ikke med Horn of Winter, Battle Shout eller det derre totemet, så den er ikke god i raids med mindre set-upen mangler DK eller bare har én Warrior eller Shaman. Derimot er den helt fantastisk for soloing eller hvis det er behov for buffen i 5mans. Shale Spiders (BM-eksklusiv) er helt konge hvis dere mangler druid, siden den har Kings/MoW Sithilids gir også Fortitude (stamina). For PvP er Bird of Pray med disarm helt konge, spesielt hvis du er horde og har tilgang til en UNDEAD fugl! Siden Slimda snakket om er http://www.wow-petopia.com/ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 http://img808.imageshack.us/img808/9440/testfv.png Gleder meg smått for å si det sånt Bloody priest bastards! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Core Hounds har vel Bloodlust også om jeg ikke tar feil ( Ancient Hysteria ) Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Personlig kjører jeg Coyote i raids, da alle benefiter fra 5% crit. Om det mangler Agi buff, kjører jeg katt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har ikke Fury Warriors også den 5% crit-buffen? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har ingen DPS warriors som raider i mitt nåværende guild. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 HaT-rogues har den vel og Lenke til kommentar
underdark Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Herregud, wow er ødelagt. 2 min respawn timer pga massiv ganking i cata zones? latterlig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Herregud, wow er ødelagt. 2 min respawn timer pga massiv ganking i cata zones? latterlig. WoW har vel vært slik siden... skal vi se.... PvP ble lansert? Når var det igjen?... Noen som husker når PvP ble skrudd på i WoW? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Herregud, wow er ødelagt. 2 min respawn timer pga massiv ganking i cata zones? latterlig. WoW har vel vært slik siden... skal vi se.... PvP ble lansert? Når var det igjen?... Noen som husker når PvP ble skrudd på i WoW? Var ikke det under alpha? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Herregud, wow er ødelagt. 2 min respawn timer pga massiv ganking i cata zones? latterlig. Spillet er ødelagt fordi du ikke klarer å unngå gankers på en PvP-server som du selv har valgt. Naturligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå