Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Verste for meg må bli Undercity, Orgrimmar henger jeg jo hele tiden uansett. Silvermoon ser bra ut, så den liker jeg.

Men dere som spiller alliance, er det noen forandringer på Ironforge eller er det samme gamle?

Samme gamle kjedelige byen.

Litt skuffende egentlig, Har bare vært i IF 2-3 ganger etter the shattering.

Byen er alt for kjedelig sammenlignet med SW.

Hjelper også på at SW er beste stedet å bruke som reisehub hvis en skal til de forskjellige raidsene.

BWD er en kort flytur unna, Throne og Bastion er en en portal unna.

Lenke til kommentar

Verste for meg må bli Undercity, Orgrimmar henger jeg jo hele tiden uansett. Silvermoon ser bra ut, så den liker jeg.

Men dere som spiller alliance, er det noen forandringer på Ironforge eller er det samme gamle?

Samme gamle kjedelige byen.

Litt skuffende egentlig, Har bare vært i IF 2-3 ganger etter the shattering.

Byen er alt for kjedelig sammenlignet med SW.

Hjelper også på at SW er beste stedet å bruke som reisehub hvis en skal til de forskjellige raidsene.

BWD er en kort flytur unna, Throne og Bastion er en en portal unna.

Nei du, dette var ikke planlagt av blizzard :whistle:

Lenke til kommentar

Liker Undercity jeg, enkelt og greit å finne fram til alt og estetisk veldig kult. Eneste som er kjipt med den er lokalisjonen.
Lenke til kommentar

Yndlingen min er enten Ironforge, eller Orgrimmar. Problemet er at etter Cataclysm så ble jo alt forandra. Gikk helt i surr første gang jeg satt inn i det nye Orgrimmar. Btw har Ironforge blitt forandret etter expansion? Ja jeg ligger på etterkant, men har hatt en ganske laaang pause fra WoW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...