Kraziebone Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Slimda, jeg synes at Orgrimmar er lett, ryddig og oversiktlig. Nøyaktig hva jeg ønsker av en by. Stormwind blir for meg alt for rotete og uorganisert. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Alt går vel inn under personlige preferanser, noen liker Org og andre liker SW. Orgrimmar har iallefall alt jeg trenger, lett og oversiktlig og lett å komme seg til. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er en smakssak. Men jeg har alltid syns at Stormwind har vært den bedre byen, selv når jeg spilte Horde i over 2 år. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har ikke vært i Stormwind skikkelig på over 4 år, men etter the shattereing er Orgimmar helt klart den beste byen i mine øyne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hvis du ikke har vært i Stormwind, hvordan kan du si at den er dårlig? 1 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Så hva jeg sier er opprettholdt en annen standard enn deg? Endret 8. februar 2011 av Kraziebone Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Jeg vil gjerne at du peker ut hvor jeg sa den var dårlig. Stormwind blir for meg alt for rotete og uorganisert. Jeg tolker dette som "dårlig". Er det feil av meg? Endret 8. februar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Daramalamadingdonlamadrama Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg har sagt akkurat det samme som deg. Jeg har brukt de samme poengene som deg. Og fremdeles skjønner du ikke at jeg vil fram til at dette er en helt unødvendig diskusjon? "DU TAR FEIL JEG MENER NOE ANNET" funker ikke som bevis. Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Orgrimmar har vært en av de mest uoversiktelige og kjedeligste byene for meg, og stormwind har vært favoritten. Verst har nok vært undercity. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Verste for meg må bli Undercity, Orgrimmar henger jeg jo hele tiden uansett. Silvermoon ser bra ut, så den liker jeg. Men dere som spiller alliance, er det noen forandringer på Ironforge eller er det samme gamle? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Verste for meg må bli Undercity, Orgrimmar henger jeg jo hele tiden uansett. Silvermoon ser bra ut, så den liker jeg. Men dere som spiller alliance, er det noen forandringer på Ironforge eller er det samme gamle? Samme gamle kjedelige byen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Verste for meg må bli Undercity, Orgrimmar henger jeg jo hele tiden uansett. Silvermoon ser bra ut, så den liker jeg. Men dere som spiller alliance, er det noen forandringer på Ironforge eller er det samme gamle? Samme gamle kjedelige byen. Litt skuffende egentlig, Har bare vært i IF 2-3 ganger etter the shattering. Byen er alt for kjedelig sammenlignet med SW. Hjelper også på at SW er beste stedet å bruke som reisehub hvis en skal til de forskjellige raidsene. BWD er en kort flytur unna, Throne og Bastion er en en portal unna. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Verste for meg må bli Undercity, Orgrimmar henger jeg jo hele tiden uansett. Silvermoon ser bra ut, så den liker jeg. Men dere som spiller alliance, er det noen forandringer på Ironforge eller er det samme gamle? Samme gamle kjedelige byen. Litt skuffende egentlig, Har bare vært i IF 2-3 ganger etter the shattering. Byen er alt for kjedelig sammenlignet med SW. Hjelper også på at SW er beste stedet å bruke som reisehub hvis en skal til de forskjellige raidsene. BWD er en kort flytur unna, Throne og Bastion er en en portal unna. Nei du, dette var ikke planlagt av blizzard Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nå har jo folk AFKet i Ironforge i 6 år, på tide at de får litt frisk luft ved å henge i Stormwind. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Synd ikke en annen by for horden ble brukt. Imo.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Verste for meg må bli Undercity, Orgrimmar henger jeg jo hele tiden uansett. Silvermoon ser bra ut, så den liker jeg. Men dere som spiller alliance, er det noen forandringer på Ironforge eller er det samme gamle? Liker Undercity jeg, enkelt og greit å finne fram til alt og estetisk veldig kult. Eneste som er kjipt med den er lokalisjonen. Lenke til kommentar
DagensDag Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Yndlingen min er enten Ironforge, eller Orgrimmar. Problemet er at etter Cataclysm så ble jo alt forandra. Gikk helt i surr første gang jeg satt inn i det nye Orgrimmar. Btw har Ironforge blitt forandret etter expansion? Ja jeg ligger på etterkant, men har hatt en ganske laaang pause fra WoW. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Som svart på tidligere idag; Ironforge har ikke blitt rørt utenom at Magni er bytta ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå