Foxboron Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe kan være lurt å binde ting litt lurt ja. Husker en paladin jeg raidet med før som alltid boblet på helt tilfeldige tider i løpet av et raid pga en dårlig bind. Nei, du sier ikke det Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Recap: 2 bosser jeg ikke hadde peiling på. Fikk denne beskjededn før ginv "We dont give people second chances." Var nærvøs som faen Yta 100% maks og alt. Endte med 13k stabil dps og en ninja Taunt på Nefarion med 2% hvor alle skriker "NO! SOME ONE FUCKING TAUNTED!" på al'akir havna jeg i tornado 3 ganger (dem merka bare 1) og overlevde Fikk da en 7ende plass på DPS. Spennende dag i ny guild hvor alle core folka snakker russisk. Du joina et russisk guild? Tragisk ASM er Keybinda Shift G. Death Grip er Shift F. Jeg ser aldri på tastaturet når jeg raidet, så det SKJER av og til at jeg trykker feil (vanligvis 7 og 8 jeg bommer på). Før så var det: AoE eller vanlig Taunt. Jeg har lært. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe kan være lurt å binde ting litt lurt ja. Husker en paladin jeg raidet med før som alltid boblet på helt tilfeldige tider i løpet av et raid pga en dårlig bind. Nei, du sier ikke det Glad jeg ikke er de eneste. Pleier og poppe trinkets, wolves, osv i starten av arena når det er mørkt rundt meg. Tror jeg legger fingrene på wasd, men de havner på esdf isteden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Si meg, hvordan klarer du å ninjataunte? ASM er Keybinda Shift G. Death Grip er Shift F. I dps speccet mitt har jeg ikke Death Grip keybinda, men heller bare på en actionbar der jeg putter alt jeg ikke trenger å keybinde. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Recap: 2 bosser jeg ikke hadde peiling på. Fikk denne beskjededn før ginv "We dont give people second chances." Var nærvøs som faen Yta 100% maks og alt. Endte med 13k stabil dps og en ninja Taunt på Nefarion med 2% hvor alle skriker "NO! SOME ONE FUCKING TAUNTED!" på al'akir havna jeg i tornado 3 ganger (dem merka bare 1) og overlevde Fikk da en 7ende plass på DPS. Spennende dag i ny guild hvor alle core folka snakker russisk. Du joina et russisk guild? Tragisk de snakka litt russisk. Gmen snakka vist russisk og gresk.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi har to-tre grekere i guildet vårt, men rundt 80% er enten skandinaviske eller engelske (irer, skotter, etc). Egentlig ganske greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi har to-tre grekere i guildet vårt, men rundt 80% er enten skandinaviske eller engelske (irer, skotter, etc). Egentlig ganske greit. Det der hørtes skremmende mye ut som guildet mitt. Bortsett fra at vi ikke har noen fra Hellas, men snarere Kypros. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ville vært kos å bare brutt ut at "Hey, du er jo egentlig på diskusjon.no du!". Men det går jo ikke, du er jo på feil server. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ville vært kos å bare brutt ut at "Hey, du er jo egentlig på diskusjon.no du!". Men det går jo ikke, du er jo på feil server. Nei, snarere du som er på feil server! Vurderer forøvrig å bytte guild snart, for mye drama i det siste, og all lyst til progresjon hos raiderene har falt til nærmest null. Det er gøy å raide med dem, men å bare drepe de samme 5-6 bossene hver uke blir fort kjedelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vi har... litt variabel progresjon. Noen ganger tar vi alt vi kan på en kveld, andre ganger tar vi to bosser på tre dager. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Helnorsk guild ftw Grim Batol Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Eneste fordel med å være ally nå er instant BG queue :> Gud jeg hatet det nye stormwind, området rundt AH er ALTFOR trangt, er som å stå i en konsert med millioner av folk, redesign plx! ;> Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nye AH er awesome. Dessuten er det to AHer i Stormwind. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Sett orgrimmar? er bare 200x ganger bedre, og ikke minst 3 AH'er Virker som de har brukt langt mer tid på org. Endret 8. februar 2011 av nagina Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Det er en grunn til at jeg holder meg i Dwarven District i SW, langt mindre folk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Orgrimmar er helt forferdelig. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Orgrimmar er helt forferdelig. Fordi at? kunne ikke vært bedre, håper du ikke påstår at SW er bedre, er og blir trasi sted. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Orgrimmar er da ikke forferdelig, med mindre du spiller alliance til vanlig. SW er likeså forferdelig, men det er vel siden jeg ikke har sittet fot der på halvannet år eller noe slikt e: har såvidt flydd over byen som horde, men that's it Endret 8. februar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg syns Stormwind er lett, ryddig og oversiktlig. Nøyaktig hva jeg ønsker av en by. Orgrimmar blir for meg alt for rotete og uorganisert. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 SW er bare trangt og jævelig. For low lvls må man løpe rundt halve byen før man er der man skal være. Det finnes ingen snarveier og bare en vei til målet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå