Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller WoW på denne pcen:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375531

I det siste har jeg opplevd en veldig rar FPS.

Jeg har oppdatert skjermkortdriveren og når jeg starter WoW har jeg over 100 FPS. Etter ca. 15 min dropper FPSen til rundt 40. Spiller for det meste PVP og når jeg er i kamper med litt flere folk involvert (eks. ødelegge portene i Isle of Conquest) har jeg under 10 FPS.

Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få litt mer stabil FPS? Spiller på 1280x800, med shadow quality og texture quality og alle de der på low. Vertical sync er slått av.

Noen som har no hjelp å komme med? Hadde vært veldig fint å få fiksa det. Kan ikke skjønne hvorfor jeg skal ha så dårlig FPS, pcen skal jo være mer enn god nok til det.

Lenke til kommentar

Jeg ville hvertfall ikke likt å raide med noen som ikke er villig til å forbedre seg bare fordi de akkurat nå "ligger på topp".

Hvordan ville du merket det uten at han nevnte det selv?

Om man ligger på topp uten å spille optimalt spiller man jo med folk som spiller enda mindre optimalt enn en selv, og da er det jo vanskelig for de å oppdage.

Spiller du derimot med folk som faktisk yter max ville du aldri ligget på topp uten å optimalisere.

Lenke til kommentar

Og slik er det mange som spiller. Ingenting galt med det.

Men så har jo det ekstremt lite å gjøre med det det var snakk om i utgangspunktet; keybinds > klikking = fakta for alle. Det er så nære udiskutabelt som du klarer å få det i WoW-verdenen, uansett hvor mange som topper dps listene med å klikke.

Alt om optimalisering osv forblir noe personlig, ikke alle spiller likt. Men fakta er fakta, keybinds > klikking.

Jeg tror faktisk vi er enige på dette punktet nå, så hva om vi bare ender det hele her -_-

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar

Det finnes selvsagt mange klikkere som er veldig gode spillere, men de hadde vært enda bedre om de hadde hatt keybindings.

Det er det samme som om en frost mage som ligger øverst på DPS-meteret mener frost er dritbra til PvE fordi han gjør mye skade. Bra og fint dèt, men om han bare hadde speccet fire hadde han ledet meteret med enda mer.

Men det aller viktigste synes jeg er at hvis man raider PvE med en guild, så skylder man de andre i raidet såpass at man spiller optimalt, og ikke kun "godt nok".

Lenke til kommentar

Recap:

2 bosser jeg ikke hadde peiling på. Fikk denne beskjededn før ginv "We dont give people second chances." Var nærvøs som faen :D

Yta 100% maks og alt. Endte med 13k stabil dps og en ninja Taunt på Nefarion med 2% hvor alle skriker "NO! SOME ONE FUCKING TAUNTED!"

på al'akir havna jeg i tornado 3 ganger (dem merka bare 1) og overlevde :new_woot: Fikk da en 7ende plass på DPS.

Spennende dag i ny guild hvor alle core folka snakker russisk.

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...