Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Gamer-tastatur er unødvendig. Addons trenger man ikke. Keybinds trenger man.

Å ikke bruke keybinds er objektivt feil. Man er dårlig hvis man ikke bruker keybinds. Ingen gode guilds vil ha deg om du ikke bruker keybinds. Du vil aldri downe vanskelige raidbosser om du ikke bruker keybinds. Du vil aldri få god arena-rating om du ikke bruker keybinds.

Du er for alltid en noob hvis du klikker. Det er ikke personlig preferanse, det er en objektiv sannhet.

Dette er rett og slett feil. :)

Jeg vet om en håndfull spillere som spiller i toppsjiktet og er en museklikker. Såklart, de er et ekstremt mindretall, men han ene driver på med heroic raid for øyeblikket, Feral Tank og DPS.

For mesteparten er det bedre med tastatursnarveier, men ikke for alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha en jævlig stor hånd får å rekke 0=+

Hvem holder hånda på WASd/ESDF når du bruker musa for å bevege deg?

Som rogue er jeg avhengig av WASDQE sammen med musen for å bevege meg, så jeg gjør det. Grunnen er rett og slett fordi det gir mye større fleksibilitet til bevegelsesmønster enn musen gjør alene .

I tillegg er det så mye som skjer med flammer på bakken osv, at jeg gjerne vil beholde kamera i optimalposisjon.

Endret av Badjoker
Lenke til kommentar

DPS er så si enda lettere og enda melee.

Feral Druid er faktisk en av de vanskeligste DPS-klassene i spillet. Prøv å ha litt kunnskap om emnet før du uttaler deg. :)

Alle ferals jeg har snakket med i høyere nivå ser ikke det som vanskelig fordi det skal sitte, samme er det hos de fleste DPS class som jeg har pratet med, så det er ikke tema lenger der på toppen, og siden det var high end prat det var snakk om (feral dps kompisen din) så antar jeg med at han ikke trenger å tenke på rotasjonen sin mens han gamer så... MELEE dps er piss enkelt.

Men ja, skjønner at det kan bli vanskelig om han mouseklikker alt.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Du må ha en jævlig stor hånd får å rekke 0=+

Hvem holder hånda på WASd/ESDF når du bruker musa for å bevege deg?

Som rogue er jeg avhengig av WASDQE sammen med musen for å bevege meg, så jeg gjør det. Grunnen er rett og slett fordi det gir mye større fleksibilitet til bevegelsesmønster enn musen gjør alene .

I tillegg er det så mye som skjer med flammer på bakken osv, at jeg gjerne vil beholde kamera i optimalposisjon.

Som rogue bruker jeg bare WASD til å flytte meg, når jeg skal flytte meg bruker jeg bare musa QE som default er strafe har jeg satt viktige dps abilities

Lenke til kommentar

Magmaw Hard Mode 25 man down :)

Postal vs Hardmodes - 5/13

Easymode 25 man sigh :(

Angående keybinds vs klikking.

Det er mulig å klikke i high end pve, men det er ikke optimalt.

Det er alltid bedre å keybinde enn å klikke, det burde være åpenbart for alle.

Lenke til kommentar

Men det blir rett å si at de er dårligere enn de kunne ha vært.

Mulig, mulig. Men når han allerede ligger på topp, og han er fornøyd med egen prestasjon, er det da vits å klage og sutre (som noen her gjør) over at han museklikker?

2/13 HC ble bra nok :whistle:

Jeg gir deg et par måneder, så skifter du nok guild igjen, du din lille guildhopper. :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...