Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Man kan få mange fordeler, men ingen er noen musts. Jeg spiller med et vanlig microsoft-tastatur, og det funker fett. Det handler kun om personlig preferanse. Poenget mitt er derimot at keybinds er objektivt det aller beste valget og at å klikke er kun forbehold de aller dårligste der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fascinerer meg mer att syter om hvordan andre personer spiller, alle har sine egne måter og gjør sitt beste på sine egne måter. Du reagerer raskere med keybindings og om du er vandt med det ja, men er ikke alle som liker å ha det slikt.
Jeg syter ikke, jeg bare lurer på om han synes det er slitsomt eller ikke. For det er tross alt fakta at du ikke får brukt abilities samtidig som du tenker på at du vil bruke de slik det er med keybinds.

Jeg har de viktigste spellene fra 1-0 som er rotation min når jeg er i PvE, eventuelle andre er sånne som er veldig lang cooldown på, som demonsoul/doomguard etc.

For PvP så skjønner jeg, men jeg spiller ikke så mye pvp at jeg henger meg opp i det enda :)

Lenke til kommentar

Glem hele greia.

Om jeg skal vite om jeg er geara eller ikke handler ikke om hvor mye jeg kan klassen min men hvor mye jeg kan om dungeonene. Og jeg har hittil tatt én heroic, men ignorer spørmålet mitt. Vil jeg ha inkompetanse går jeg på wow-europe.

Lenke til kommentar

Glem hele greia.

Om jeg skal vite om jeg er geara eller ikke handler ikke om hvor mye jeg kan klassen min men hvor mye jeg kan om dungeonene. Og jeg har hittil tatt én heroic, men ignorer spørmålet mitt. Vil jeg ha inkompetanse går jeg på wow-europe.

Spiller DK-tank selv og kan si deg at chainer du cooldowns som søren vil det fint gå å gjøre alle heroics med 130k+, spørs litt hvor kompetente resten av gruppa er og såklart. Jeg hadde fullt set med craftable PvP-gear når jeg begynte å tanke, alt reforget til Mastery.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar
Fascinerer meg mer att syter om hvordan andre personer spiller, alle har sine egne måter og gjør sitt beste på sine egne måter. Du reagerer raskere med keybindings og om du er vandt med det ja, men er ikke alle som liker å ha det slikt.
Jeg syter ikke, jeg bare lurer på om han synes det er slitsomt eller ikke. For det er tross alt fakta at du ikke får brukt abilities samtidig som du tenker på at du vil bruke de slik det er med keybinds.

Jeg har de viktigste spellene fra 1-0 som er rotation min når jeg er i PvE, eventuelle andre er sånne som er veldig lang cooldown på, som demonsoul/doomguard etc.

For PvP så skjønner jeg, men jeg spiller ikke så mye pvp at jeg henger meg opp i det enda :)

Du må ha en jævlig stor hånd får å rekke 0=+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...