Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fascinerer meg mer att syter om hvordan andre personer spiller, alle har sine egne måter og gjør sitt beste på sine egne måter. Du reagerer raskere med keybindings og om du er vandt med det ja, men er ikke alle som liker å ha det slikt.

Jeg syter ikke, jeg bare lurer på om han synes det er slitsomt eller ikke. For det er tross alt fakta at du ikke får brukt abilities samtidig som du tenker på at du vil bruke de slik det er med keybinds.

Lenke til kommentar

Fascinerer meg mer att syter om hvordan andre personer spiller, alle har sine egne måter og gjør sitt beste på sine egne måter. Du reagerer raskere med keybindings og om du er vandt med det ja, men er ikke alle som liker å ha det slikt.

Så, du liker ikke å være god?

Lenke til kommentar

Jeg har det ikke på Life Tap, og Metamorphosis. Si at jeg har 16 knapper jeg har bindings på, så har jeg 4 over de igjen som jeg har Life tap, meta, immo aura, og noe macroer til guild recruit osv.

Når jeg life tapper så sier jeg ifra til healer i god tid før, så imens så har jeg alltid musa i nærheten, og da gjør det ikke så mye at jeg ikke har key bindings :)

Det funker for min del iallefall :)

Lenke til kommentar

Alle som ikke brukerkeybinds, addons eller gamer-tastatur/mus med ørten knapper, følg med.

DERE MÅ SPILLE NØYAKTIG SLIK VI SIER DU MÅ SPILLE, SPILLET ER IKKE LAGET FOR Å SPILLE PÅ EGEN MÅTE.

Takk for oppmerksomheten.

Gamer-tastatur er unødvendig. Addons trenger man ikke. Keybinds trenger man.

Å ikke bruke keybinds er objektivt feil. Man er dårlig hvis man ikke bruker keybinds. Ingen gode guilds vil ha deg om du ikke bruker keybinds. Du vil aldri downe vanskelige raidbosser om du ikke bruker keybinds. Du vil aldri få god arena-rating om du ikke bruker keybinds.

Du er for alltid en noob hvis du klikker. Det er ikke personlig preferanse, det er en objektiv sannhet.

Lenke til kommentar

Jepp, 800 kroner på et gaming tastatur er egentlig bare tull. Jeg bruker kanskje 2-3 av makro knappene på Logitech G-110.

En ting som man trenger mest er datamus med flere enn 2 knapper som kan keybindes. Razer naga har 12-15 ekstra knapper bare på hånda. Noe som er utrolig kjekt og spille med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...