Grizzler Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hehe, det var nok en bug likevel da. Tror Blizzard ikke får det til helt på Chess eventen, siden vi spiller de brikkene. De "tror" vel at vi er level 70 når vi spiller de. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Farmet BoT trash i dag. Ni epic drops på fem runs. Jeg vant to av dem Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Så, du kan få justice points for å gjøre Karazhan ^^ Mangelen på keybinds svir ut øynene mine. 1 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Må si det fascinerer meg. Blir du ikke sliten av å alltid ha et delay mellom når du vil bruke en ability og når du faktisk får brukt den? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fascinerer meg mer att syter om hvordan andre personer spiller, alle har sine egne måter og gjør sitt beste på sine egne måter. Du reagerer raskere med keybindings og om du er vandt med det ja, men er ikke alle som liker å ha det slikt. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fascinerer meg mer att syter om hvordan andre personer spiller, alle har sine egne måter og gjør sitt beste på sine egne måter. Du reagerer raskere med keybindings og om du er vandt med det ja, men er ikke alle som liker å ha det slikt. Jeg syter ikke, jeg bare lurer på om han synes det er slitsomt eller ikke. For det er tross alt fakta at du ikke får brukt abilities samtidig som du tenker på at du vil bruke de slik det er med keybinds. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 For og klarere en ting. Keybinds er raskere uansett hvordan du vender på det. Det tar 5 min og sette seg inn i en keybind setup og man sparer tid på det senere. Skal man spille pvp MÅ man ha keybinds. Spiller du med museknappen er du dødt kjøtt for en med keybinds. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Fascinerer meg mer att syter om hvordan andre personer spiller, alle har sine egne måter og gjør sitt beste på sine egne måter. Du reagerer raskere med keybindings og om du er vandt med det ja, men er ikke alle som liker å ha det slikt. Så, du liker ikke å være god? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 men er ikke alle som liker å ha det slikt. Ikke alle liker å gjøre over 5k dps, det skjønner jeg. Nei vent det gjør jeg ikke. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Han har jo noe keybindings da Nei men, 1-5, Shift 1-5, Ctrl 1-5, Q, E, Shift-Q, Shift-E osv osv. Nok bindings til at man ikke trenger så mye mer iallefall. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg bruker selv keybindings på alle abilities jeg bruker, men det betyr ikke att alle andre liker å gjøre det selv. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg har det ikke på Life Tap, og Metamorphosis. Si at jeg har 16 knapper jeg har bindings på, så har jeg 4 over de igjen som jeg har Life tap, meta, immo aura, og noe macroer til guild recruit osv. Når jeg life tapper så sier jeg ifra til healer i god tid før, så imens så har jeg alltid musa i nærheten, og da gjør det ikke så mye at jeg ikke har key bindings Det funker for min del iallefall Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Alle som ikke brukerkeybinds, addons eller gamer-tastatur/mus med ørten knapper, følg med. DERE MÅ SPILLE NØYAKTIG SLIK VI SIER DU MÅ SPILLE, SPILLET ER IKKE LAGET FOR Å SPILLE PÅ EGEN MÅTE. Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 I lol'd. Nei men å si at man burde bruke keybindings er bare et VELDIG bra tips. Nevøen min som spiller warrior gikk opp ganske mange tusen DPS på å gå over til keybindings og senere spellflash. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Hva er spellflash? Altså. La folk spille som de selv vil. Hvis de kommer og ønsker bytte av stil, kan vi hjelpe dem. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Spellflash gjør at spells som burde brukes blinker (spesielt de klasser som har priority over rotation) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg sier ikke nei takk til folk som mouseklikker i PVP. Det er ikke mitt problem om de mister mye mobility på grunn av dette. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Alle som ikke brukerkeybinds, addons eller gamer-tastatur/mus med ørten knapper, følg med. DERE MÅ SPILLE NØYAKTIG SLIK VI SIER DU MÅ SPILLE, SPILLET ER IKKE LAGET FOR Å SPILLE PÅ EGEN MÅTE. Takk for oppmerksomheten. Gamer-tastatur er unødvendig. Addons trenger man ikke. Keybinds trenger man. Å ikke bruke keybinds er objektivt feil. Man er dårlig hvis man ikke bruker keybinds. Ingen gode guilds vil ha deg om du ikke bruker keybinds. Du vil aldri downe vanskelige raidbosser om du ikke bruker keybinds. Du vil aldri få god arena-rating om du ikke bruker keybinds. Du er for alltid en noob hvis du klikker. Det er ikke personlig preferanse, det er en objektiv sannhet. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jepp, 800 kroner på et gaming tastatur er egentlig bare tull. Jeg bruker kanskje 2-3 av makro knappene på Logitech G-110. En ting som man trenger mest er datamus med flere enn 2 knapper som kan keybindes. Razer naga har 12-15 ekstra knapper bare på hånda. Noe som er utrolig kjekt og spille med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå