Skurupu Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hehe, morsomt møte med "fienden" nå ikveld. Var å levla min mage i Searing Gourge eller hva det nå heter, og ante fred og ingen fare. Etter å ha blitt ganket 10-12 ganger av forskjellige folk, var det en som bare fortsatte, fortsatte og fortsatte. Corpsecampa og var generelt bare idiot. Greit nok, jeg er på en PVP server, men faen da, et sted går grensen. Så fikk en lvl 85 kompis til å hjelpe til. Drepte han såklart, 1 gang. Deretter dukka det opp en kompis av han, også lvl 85. Så min kompis og han andre lvl 85 duden sloss, og min kompis vant overlegent. Etter kanskje 10min kom det plutselig enda en 85, så jeg relogga til min 85 DK. Morsomt med litt random world PVP 2vs2, og jeg var lei av gankinga dems. 2 Sekunder etter at vi begynte å sloss poppet det opp 3 guildies til og vi ble selvsagt eid. Greit nok, forbanna kyllinger. Vi klarte å resse uten å bli corpsecampa mer, og fløy opp i lufta. Derfra fløy vi masse rundt i searing gourge, over ironforge, arathi basin hele veien nordover med 6-7 fra den guilden i hæl. Selvsagt relogga et par av de og /w oss og klaga på hvor "little girls" vi var som stakk, og preika bare BS. De fulgte etter oss og prøvde å DOT'e oss med en priest i ca 45min. Vi hadde det jo morsomt vi, men tilslutt ble det bare kjedelig med uendelige DOT'ing forsøk. Så vi stakk til Undercity. Hvorpå mer /w om hvor enda mindre "little girls" vi var, og at vi var så feige og bla bla. Makan til langsinte folk. Tydelig at folk har lite å gjøre i WoW, selv med splitter ny expansion Jeg har et bra triks når man blir corspe campa: gi faen, log en annen karakter og kom tilbake om en halvtimes tid. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Har selv opplevd det. Var vel sånn ca. level 30 med min første karakter, og det var en level 80 som fant ut at det var morsomt å drepe en level 30 gang på gang bare på pur faenskap. Prøvde også å stå lenge uten å resse ved liket og han bare satt der. Så fort jeg resset, ble jeg drept på nytt. Måtte bare gi opp og komme tilbake etter en times tid. Da hadde han endelig gitt opp. Enkelte folk må ha et utrolig kjedelig, intetsigende og tragisk liv. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hehe, morsomt møte med "fienden" nå ikveld. Var å levla min mage i Searing Gourge eller hva det nå heter, og ante fred og ingen fare. Etter å ha blitt ganket 10-12 ganger av forskjellige folk, var det en som bare fortsatte, fortsatte og fortsatte. Corpsecampa og var generelt bare idiot. Greit nok, jeg er på en PVP server, men faen da, et sted går grensen. Så fikk en lvl 85 kompis til å hjelpe til. Drepte han såklart, 1 gang. Deretter dukka det opp en kompis av han, også lvl 85. Så min kompis og han andre lvl 85 duden sloss, og min kompis vant overlegent. Etter kanskje 10min kom det plutselig enda en 85, så jeg relogga til min 85 DK. Morsomt med litt random world PVP 2vs2, og jeg var lei av gankinga dems. 2 Sekunder etter at vi begynte å sloss poppet det opp 3 guildies til og vi ble selvsagt eid. Greit nok, forbanna kyllinger. Vi klarte å resse uten å bli corpsecampa mer, og fløy opp i lufta. Derfra fløy vi masse rundt i searing gourge, over ironforge, arathi basin hele veien nordover med 6-7 fra den guilden i hæl. Selvsagt relogga et par av de og /w oss og klaga på hvor "little girls" vi var som stakk, og preika bare BS. De fulgte etter oss og prøvde å DOT'e oss med en priest i ca 45min. Vi hadde det jo morsomt vi, men tilslutt ble det bare kjedelig med uendelige DOT'ing forsøk. Så vi stakk til Undercity. Hvorpå mer /w om hvor enda mindre "little girls" vi var, og at vi var så feige og bla bla. Makan til langsinte folk. Tydelig at folk har lite å gjøre i WoW, selv med splitter ny expansion PVP realm, akkurat det her er morsomt når det skjer men det er sjeldent... skjedd med meg 2 ganger, as priest... ble ganked til pokkers, men var i jalla pvp guild da (as noob) så dem kom, og de på andre siden gjorde det samme men vi vant så alt var liksom Success! Tror du skriver dette fordi dere ble eid, rett og slett. Hadde det gått motsatt vei så hadde ikke dine ord funnet plass her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 VanasKOS addon ftw. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Når jeg blir ganka så resser jeg bare på samme plass uten å gjøre noe helt til de går lei Syns det er ganske amusing, men må være kjedelig for de, hihi. Og i det siste har det vært mye PVP action uttafor BWD. En i guilden blir ganka utenfor, så går vi ut med fullt buffa raid. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Når jeg blir ganka så resser jeg bare på samme plass uten å gjøre noe helt til de går lei Syns det er ganske amusing, men må være kjedelig for de, hihi. Og i det siste har det vært mye PVP action uttafor BWD. En i guilden blir ganka utenfor, så går vi ut med fullt buffa raid. Det er fordi du får tunnelsyn, synes du sa det engang med engang du kommer til PVP Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Det får jeg også, men mest når jeg gjør arena Uti verden gidder jeg bare ikke pvp'e! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Greit nok, jeg er på en PVP server, men faen da, et sted går grensen. Så fikk en lvl 85 kompis til å hjelpe til. Drepte han såklart, 1 gang. Deretter dukka det opp en kompis av han, også lvl 85. nuff said Lenke til kommentar
Nycoplus Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hehe, morsomt møte med "fienden" nå ikveld. Var å levla min mage i Searing Gourge eller hva det nå heter, og ante fred og ingen fare. Etter å ha blitt ganket 10-12 ganger av forskjellige folk, var det en som bare fortsatte, fortsatte og fortsatte. Corpsecampa og var generelt bare idiot. Greit nok, jeg er på en PVP server, men faen da, et sted går grensen. Så fikk en lvl 85 kompis til å hjelpe til. Drepte han såklart, 1 gang. Deretter dukka det opp en kompis av han, også lvl 85. Så min kompis og han andre lvl 85 duden sloss, og min kompis vant overlegent. Etter kanskje 10min kom det plutselig enda en 85, så jeg relogga til min 85 DK. Morsomt med litt random world PVP 2vs2, og jeg var lei av gankinga dems. 2 Sekunder etter at vi begynte å sloss poppet det opp 3 guildies til og vi ble selvsagt eid. Greit nok, forbanna kyllinger. Vi klarte å resse uten å bli corpsecampa mer, og fløy opp i lufta. Derfra fløy vi masse rundt i searing gourge, over ironforge, arathi basin hele veien nordover med 6-7 fra den guilden i hæl. Selvsagt relogga et par av de og /w oss og klaga på hvor "little girls" vi var som stakk, og preika bare BS. De fulgte etter oss og prøvde å DOT'e oss med en priest i ca 45min. Vi hadde det jo morsomt vi, men tilslutt ble det bare kjedelig med uendelige DOT'ing forsøk. Så vi stakk til Undercity. Hvorpå mer /w om hvor enda mindre "little girls" vi var, og at vi var så feige og bla bla. Makan til langsinte folk. Tydelig at folk har lite å gjøre i WoW, selv med splitter ny expansion PVP realm, akkurat det her er morsomt når det skjer men det er sjeldent... skjedd med meg 2 ganger, as priest... ble ganked til pokkers, men var i jalla pvp guild da (as noob) så dem kom, og de på andre siden gjorde det samme men vi vant så alt var liksom Success! Tror du skriver dette fordi dere ble eid, rett og slett. Hadde det gått motsatt vei så hadde ikke dine ord funnet plass her. Det har jo overhode ingenting å si om han ble eid eller ei, fordi 5vs2 er absurd, så det går egentlig ikke an å bli eid i en slik situasjon. Nå er du bare rar. Det er ingen andre måter å se det på enn at de var kjibe jævler. Jeg synes egentlig han skal ha honnør for og ikke rage mot dem. 2 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Humøret i posten stil svenn: Slik kunne det ha vert: Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Haha, selvfølgelig ble vi eid. Hva annet er forventet? Hadde det gått motsatt vei kan jeg love deg det hadde havnet her, for makan på dårlige spillere må man isåfall lete lenge etter. Hadde guildet mitt hatt litt lengre fartstid og flere spillere online, hadde nok flere dukket opp, men det var bare oss to pålogget akkurat da. Hadde vært fett å grusa dem, men litt vanskelig når man bare er 2stk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 (endret) Soul Blade på AH i over 12 timer med 1k bid. Åh gud. edit: Hvor lang tid tar det før jeg får pengene tilbake når jeg blir outbiddet? Endret 5. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Soul Blade på AH i over 12 timer med 1k bid. Åh gud. edit: Hvor lang tid tar det før jeg får pengene tilbake når jeg blir outbiddet? Du skal få pengene sånn ca. med en gang når du blir outbiddet. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Pokey brukt sparepengene sine på en ting som kotster 1k? Oo Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Jeg må faktisk innrømme at jeg aldri har opplevd å bli corpsecampet. Ganket, joda. Men Corpsecampet? Nei... jaja. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Pokey brukt sparepengene sine på en ting som kotster 1k? Oo Enten så kjøpte noen den på buyout eller så merket han det og tok den ned Love fool nå! Raketten dropper i baggen, amirite? edit: [01:13:05] [W To] [Missacension]: How much for [Darkmoon Card: Earthquake]? [01:13:18] [W From] [Missacension]: how much u wanna pay [01:13:58] [W To] [Missacension]: I currently do not have any money, but I'm doing research on where to get it cheapest. [01:14:15] [W From] [Missacension]: awww u can have it Gratis Darkmoon Card. Jeg liker folk nå. ... Endret 6. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) D'aaaaw, så glad Pokey ble! Endret 6. februar 2011 av Kraziebone 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 ifølge WoWhead selges det for ca 7k gull. Joda, noen som får det. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Så, du kan få justice points for å gjøre Karazhan ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Joa, men så lenge den ikke kan soloes er det vel bedre bruk av tid å gjøre 85 heroics og få mye mere justice points på samme tida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå