Sangesland Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 bruker firemages scorch mye i pvp? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Kjør HC med guildies eller kompiser, alt blir så mye lettere. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nå snakker jo jeg selvsagt om items på samme itemlevel, og ikke items med 40 itemlevels i forskjell. Men posten min gadd du ikke lese? Dette er -ikke- en nødvendighet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg så posten din. Jeg skal ta en nøyere gjennomgang av posten din senere idag. Kan også være at Blizzard ikke har et 100% rigid system ang. dette, men det tar vi senere idag. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Kjør HC med guildies eller kompiser, alt blir så mye lettere. Er ikke alltid guildies/kompiser er noe bedre:P Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Sant nok, men jeg er så heldig at jeg er i ett helnorsk guild så jeg sitter på teamspeak eller VT med de Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 bruker firemages scorch mye i pvp? Fire i PvP? Frost er iwin-treet til mages. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg er også i et helnorskt guild med voicechat(Mumble, it's the best!), og det er bra folk =) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 bruker firemages scorch mye i pvp? Fire i PvP? Frost er iwin-treet til mages. En som kan spille fire mage er sykt bra og ha. Gikk arena med en og tura gjennom 5-10 wins uten tap. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 oi imponerende det er ikke mulig med andre specs med mindre man er sykt pro 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Takk til deg. Noen som har bæsja på humøret ditt i dag eller? *facepalm* 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Noen andre som har problemer med å komme inn på realms? Får logget inn fint, men kommer ikke inn på noen realms overhodet. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvordan får jeg leavet et Arena-team bare jeg er med i? Går ikke å leave, står jeg må finne en ny leader, men må vel være en annen løsning enn det..? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvordan får jeg leavet et Arena-team bare jeg er med i? Går ikke å leave, står jeg må finne en ny leader, men må vel være en annen løsning enn det..? Tror det var /quit 2v2/3v3 osv. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nå snakker jo jeg selvsagt om items på samme itemlevel, og ikke items med 40 itemlevels i forskjell. Itemlevel er jo hva som bestemmer hvor mye stats det er tildelt vis jeg ikke tar feil. men det forandere ikke på at Det var det jeg også sa. Itemquality gir høyere stats. Så enkelt er det bare. blir feil. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hvordan får jeg leavet et Arena-team bare jeg er med i? Går ikke å leave, står jeg må finne en ny leader, men må vel være en annen løsning enn det..? Tror det var /quit 2v2/3v3 osv. /teamdisband 2v2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 En som kan spille er sykt bra og ha. Fix'd. Man er god hvis man er god. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 /teamdisband 2v2 Takker så mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Noen andre som har problemer med å komme inn på realms? Får logget inn fint, men kommer ikke inn på noen realms overhodet. Hm, fremdeles samme problemet. Har prøvd restart av modem, restart av pc, disable alt av brannmur/antivirus, kjørt repair tool og prøvd å slette cache of WTF mappa. Får det likevel ikke til å fungere. Logger fint på, står på "sucsess!" i noen få sekunder, og så blir jeg videresendt til realmlista. Prøver jeg å koble til noen realms henger den seg på "Logging in to game server" i ca. et minutt, og så tilbake til realmlist. Noen tips? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 [00:48:11] You are now Exalted with Loot FTW. Oh yeah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå