Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I lvl 78 har han ikke muligheten til å ha Shadowmourne, bare så det er sagt. Så i 75-79 bracket er Cata greens/blues bedre enn WotLK greens/blues.

Og det er langt ifra hva vi snakker om.

Han sa at Grønne items har samme mengde stats som blå eller lilla items på samme itemlevel. Dette er feil.

Lenke til kommentar

Den blå har også Spirit. Det grønne har +hit som er verdt veldig lite i forhold til Mastery. Ikke alle stats er verdt like mye.

Slik det fungerer er at et item har et visst antall "poeng" basert på ilevel og kvalitet.

Disse distribueres igjen utover forskjellige stats på itemet hvor de forskjellige stats har en ulik verdig. Haste er f.eks nesten dobbelt så "dyrt" som hit.

Uncommon: ilvl = ItemSlotValue * 2.0 + 8.00

Rare: ilvl = ItemSlotValue * 1.8 + 0.75

Epic: ilvl = ItemSlotValue * 1.2 + 26

Lenke til kommentar

Sorry Detectable, men det er feil. Nå for tiden er alle stats verdt like mye med unntak av Stamina.

Samtlige gems har like mye stat points uansett hvilken kombinasjon du bruker. +40 spirit, +40 agility, +40 crit rating, +40 hit rating, +60 stamina.

Lenke til kommentar

Vi har fortsatt motbevist deg.

Det benekter jeg ikke, og derav min moderasjon og rettelse av egen påstand.

Det var det jeg også sa. Itemquality gir høyere stats. Så enkelt er det bare.

Then riddle me this;

Tsunami Gloves of ...

+219 Stamina*, +146 Mainstat, +97 2nd Stats, +97 2nd Stats.

Elementbinder Grips

+219 Stamina*, +146 Mainstat, +97 2nd Stats, +97 2nd Stats.

Begge to er itemlevel 300 og Mail hansker.

Poison Vial Ring vs. Adarrah's Semiprecious Signet - 110, 165, 73, 73 - begge to.

Firm-Set Treads vs. Spiritmend Boots - 146, 219, 97, 97 - begge to.

Visste jeg ikke. Uansett ikke relevant da den blå i linken har mer stats en den grønne.

Dette er teknisk sett riktig, men (jeg tror) socket bonuser er helt ekskludert fra itemization points. Hadde den grønne hatt socket bonus og sockets hadde ståa vært den samme. Gems har forøvrig lik value som ekvivalente blå gems.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Det var det jeg også sa. Itemquality gir høyere stats. Så enkelt er det bare.

Ikke helt riktig. med item kvalitet tenker du vel på green / blues / pink og lignende, ikke sant? vel det er ikke riktig.

http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/ryouma/simple

Dette er min warrior, på lvl 80 med et sverd som krever lvl 79 og er grønn, sverdet er også et av itemen jeg har på meg med mest stats.

Jeg har et ICC Epic 2h wep i banken som har dårligere stats en det så item kvalitet gir ikke høyere stats uannsett hvordan du ser på det.

MEN item LVL bestemmer stats på gear.

Som du ser på det grønne sverdet mitt er det req lvl 79 men har en item lvl som er på 283 i forhold til min Epic(epic) hjelm som har en req på lvl 80 men bare 245 Item lvl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...