Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Og det er overhodet relevant på hvilken måte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 I lvl 78 har han ikke muligheten til å ha Shadowmourne, bare så det er sagt. Så i 75-79 bracket er Cata greens/blues bedre enn WotLK greens/blues. Og det er langt ifra hva vi snakker om. Han sa at Grønne items har samme mengde stats som blå eller lilla items på samme itemlevel. Dette er feil. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hm, ok. Jeg modererer meg litt. Det er ikke gitt at høyere farge på gearet gjør at gearet har mer stats.* Her ser man dog at dette er tilfelle as of Cataclysm items. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du bommer litt. Det blå itemet har 2 sockets, som også teller som "stats". Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Du bommer litt. Det blå itemet har 2 sockets, som også teller som "stats". Men det grønne itemet har 80 mer stats. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Vi har fortsatt motbevist deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Nei, med socket bonusen har den blå 20 mer stats. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Den blå har også Spirit. Det grønne har +hit som er verdt veldig lite i forhold til Mastery. Ikke alle stats er verdt like mye. Slik det fungerer er at et item har et visst antall "poeng" basert på ilevel og kvalitet. Disse distribueres igjen utover forskjellige stats på itemet hvor de forskjellige stats har en ulik verdig. Haste er f.eks nesten dobbelt så "dyrt" som hit. Uncommon: ilvl = ItemSlotValue * 2.0 + 8.00 Rare: ilvl = ItemSlotValue * 1.8 + 0.75 Epic: ilvl = ItemSlotValue * 1.2 + 26 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Sorry Detectable, men det er feil. Nå for tiden er alle stats verdt like mye med unntak av Stamina. Samtlige gems har like mye stat points uansett hvilken kombinasjon du bruker. +40 spirit, +40 agility, +40 crit rating, +40 hit rating, +60 stamina. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Visste jeg ikke. Uansett ikke relevant da den blå i linken har mer stats en den grønne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Det var det jeg også sa. Itemquality gir høyere stats. Så enkelt er det bare. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Vi har fortsatt motbevist deg. Det benekter jeg ikke, og derav min moderasjon og rettelse av egen påstand. Det var det jeg også sa. Itemquality gir høyere stats. Så enkelt er det bare. Then riddle me this; Tsunami Gloves of ... +219 Stamina*, +146 Mainstat, +97 2nd Stats, +97 2nd Stats. Elementbinder Grips +219 Stamina*, +146 Mainstat, +97 2nd Stats, +97 2nd Stats. Begge to er itemlevel 300 og Mail hansker. Poison Vial Ring vs. Adarrah's Semiprecious Signet - 110, 165, 73, 73 - begge to. Firm-Set Treads vs. Spiritmend Boots - 146, 219, 97, 97 - begge to. Visste jeg ikke. Uansett ikke relevant da den blå i linken har mer stats en den grønne. Dette er teknisk sett riktig, men (jeg tror) socket bonuser er helt ekskludert fra itemization points. Hadde den grønne hatt socket bonus og sockets hadde ståa vært den samme. Gems har forøvrig lik value som ekvivalente blå gems. Endret 1. februar 2011 av PSV Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som vet om noen gode shaman addons ? (Elemental) Lett, men finner mest unødvendig og dårlige. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som vet om noen gode shaman addons ? (Elemental) Lett, men finner mest unødvendig og dårlige. Trenger ikke addons. Eller det eneste jeg kan tenke meg er "Power Aura" for Fulmination proc. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Noen som vet om noen gode shaman addons ? (Elemental) Lett, men finner mest unødvendig og dårlige. Trenger ikke addons. Eller det eneste jeg kan tenke meg er "Power Aura" for Fulmination proc. Den er jo builtin og lyser opp ganske så bra. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Seriøst? Har ikke spilt elemental shaman på over 1 måned så skylder på det Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det var det jeg også sa. Itemquality gir høyere stats. Så enkelt er det bare. Ikke helt riktig. med item kvalitet tenker du vel på green / blues / pink og lignende, ikke sant? vel det er ikke riktig. http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/ryouma/simple Dette er min warrior, på lvl 80 med et sverd som krever lvl 79 og er grønn, sverdet er også et av itemen jeg har på meg med mest stats. Jeg har et ICC Epic 2h wep i banken som har dårligere stats en det så item kvalitet gir ikke høyere stats uannsett hvordan du ser på det. MEN item LVL bestemmer stats på gear. Som du ser på det grønne sverdet mitt er det req lvl 79 men har en item lvl som er på 283 i forhold til min Epic(epic) hjelm som har en req på lvl 80 men bare 245 Item lvl Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nå snakker jo jeg selvsagt om items på samme itemlevel, og ikke items med 40 itemlevels i forskjell. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bare elsker å gjøre hc`s når det blir en 2 timers wipe fest. Pluss at når siste boss dropper det eneste plate dps gearet igjennom hele runnet, så tar tanken det.. :love: 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Bare elsker å gjøre hc`s når det blir en 2 timers wipe fest. Pluss at når siste boss dropper det eneste plate dps gearet igjennom hele runnet, så tar tanken det.. :love: er ikke lett å være newb, kommer nok over steget etterhvert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå