Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg måtte ikke trykke på den når Time-Lost Proto-Drake dukket opp, og det var en... en uke siden? to uker? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg måtte ikke trykke på den når Time-Lost Proto-Drake dukket opp, og det var en... en uke siden? to uker? Kanskje det er spesielt for akkurat den, hmm. Jeg har iallefall alltid måttet trykke på bildet, når Vyragosa har dukket opp etc. Addonen er jo så og si laget for TLPD, så mulig det er spesielt for den ^^ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skeptisk. om den klarer et på en, så klarer den det for flere. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skeptisk. om den klarer et på en, så klarer den det for flere. ja, virker ulogisk, men har aldri fungert for meg iallefall. Sikker på at du ikke har lastet ned en tilleggs addon? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg bruker et absolutt minimum av addons, så jeg har ikke noe ekstra nei. Bare NPC-scan. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Fuck, no playtime. Betalte for en måned forrige uke, men så har tydeligvis kortet mitt gått tomt for penger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Tips: Betal for 6 måneder om gangen. Det er billigere. Eller kjøp billige game-cards på nettet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Artig å spille twink i BG for tiden altså! Hadde sikkert ikke dødd heller om jeg ikke prøvde å wipe hele alliancen på Galvanger. Level 77 til 80 tror jeg er de beste tre levlene atm om man legger inn litt innsats. 1 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Har du pvp gear laget av tailoring? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Man får ikke 32k hp på level 78 av Wotlk-craftables. Artig å spille twink i BG for tiden altså! Du er ikke twink. Endret 1. februar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Lvl 78 twink? Does not compute Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Tja det som basically skjer her er jo at denne karakteren er full av 278-greens, som er samme ilevel som heroicloot fra ICC25, alt BoE. Ikke egentlig noe spesielt med tanke på det ikke er enchantet eller gemmet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 278 er 1 ilvl over ICC25hc, ikke at det har så mye å si da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Men siden det er grønt og ikke lilla, har det mye lavere stats enn heroic gear fra ICC25 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Dette er på level 78 da, og det har utrolig mye stamina slik jeg har skjønt det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Twink: In an MMORPG, a veteran player who makes a new character and gives a bunch of top-shelf equipment from their older, maxed-out characters to the new character. iLevel 278-equipment er vel nettopp så top-shelf som man kommer på Level 78. Kanskje ikke best gear i bracketen (som er 75-79 og rendrerer derfor ICC-loot irrelevant). Jeg har riktignok litt enchants å gå på, har ikke giddet dette i første omgang pga. at Cata-enchants krever i300+, samt at det er mangel på WotLK-enchant mats på AH akkurat nå (absurde priser). Jeg har dog maxet profession #1, som gir meg en sick shoulder enchant, samt profession #2 er på vei (som gir wicked leg enchant, samt cloak enchant). Men siden det er grønt og ikke lilla, har det mye lavere stats enn heroic gear fra ICC25 Fargen er irrelevant, det er ilevel det går på. Slik har det forsåvidt vært en god stund nå. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fargen er irrelevant, det er ilevel det går på. Nei, der tar du feil. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 I lvl 78 har han ikke muligheten til å ha Shadowmourne, bare så det er sagt. Så i 75-79 bracket er Cata greens/blues bedre enn WotLK greens/blues. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå