PSV Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hihi, får meg til å tenke på gnom warrioren som ninjaet all c'thun looten i Impervious guilden på en eller annen server Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hihi, får meg til å tenke på gnom warrioren som ninjaet all c'thun looten i Impervious guilden på en eller annen server 6936744[/snapback] Måtte være en gnom Bare rart det ikke var en rogue. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hadde vårt vanlige full MC run i går. Etter vi drepte domo skjedde noe jeg aldri i verden kunne tror om noe i guildet vårt. En drittsekk av en prest ninja The Eye of Divinity. Han tok en /gquit. Hs back til ogri. begynnte å gjøre ferdig queste å imigrete til en annen server å solgte accounten sin. Fy faen folk er sleipe. 6936215[/snapback] Master Loot er kjekt i sånne sammen henger Men om man tror man kan stole på noen er det lettere sagt enn gjort. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Ja, en som stakk av med hele Onyxia-looten for litt siden i guildet mitt også. Han ble ikke kicka fordi han stakk av med 9 items, men for å ha vært ufokusert og gjort 9 feil på rad. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hadde vårt vanlige full MC run i går. Etter vi drepte domo skjedde noe jeg aldri i verden kunne tror om noe i guildet vårt. En drittsekk av en prest ninja The Eye of Divinity. Han tok en /gquit. Hs back til ogri. begynnte å gjøre ferdig queste å imigrete til en annen server å solgte accounten sin. Fy faen folk er sleipe. 6936215[/snapback] Master Loot er kjekt i sånne sammen henger Men om man tror man kan stole på noen er det lettere sagt enn gjort. 6937025[/snapback] Domokista er FFA, uansett hvilken loottype du bruker. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Hadde vårt vanlige full MC run i går. Etter vi drepte domo skjedde noe jeg aldri i verden kunne tror om noe i guildet vårt. En drittsekk av en prest ninja The Eye of Divinity. Han tok en /gquit. Hs back til ogri. begynnte å gjøre ferdig queste å imigrete til en annen server å solgte accounten sin. Fy faen folk er sleipe. 6936215[/snapback] Master Loot er kjekt i sånne sammen henger Men om man tror man kan stole på noen er det lettere sagt enn gjort. 6937025[/snapback] Domokista er FFA, uansett hvilken loottype du bruker. 6937108[/snapback] Ja stemmer det my bad, tenkte mer sånn generelt. Er tom for spilletid nå og får ikke penger før i morgen og jeg som skulle gå for exhalted med Frostwolf i dag... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det var jo ikke verdens største tap. Vær glad det ikke var looten til Rgnaros eller nefarian eller C'thun eller Kel'Thusad i stedet. 6936481[/snapback] Ikke det store tapet, men leit for de prestene som ville ha den. Men droper vel snart igjen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det var jo ikke verdens største tap. Vær glad det ikke var looten til Rgnaros eller nefarian eller C'thun eller Kel'Thusad i stedet. 6936481[/snapback] Ikke det store tapet, men leit for de prestene som ville ha den. Men droper vel snart igjen. 6938186[/snapback] Den har droppet sånn cirka de sju forrige gangene med oss. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Robes of Prophecy Vant denne med 35 minus dkp . Den andre tullingpresten ville spare til Eye of Divinity. Endret 25. september 2006 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Aww, la akkurat merke til at det har kommet reklame på Thottbot også. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Er jo ren og skjær idioti å ikke utnytte alle de daglige treffene de får. For ikke å snakke om at serveren sannsynligvis tynes som ei russisk grensehore. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Jessda, skal snekre en ny char nå. Finnes det noen realms som ikke kom opp for så alt for lenge sia? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) I går droppet The Green Tower for min straks lvl 42 ku kriger, første BoE epixen jeg har fått alene Den lå på AH til 55 bid og 60 BO bid på Haomarush (noen som spiller der foresten?), fant ikke median price på Allakhazam, er det billig eller normal pris for denne epixen? Endret 26. september 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 I går droppet The Green Tower for min straks lvl 42 ku kriger, første BoE epixen jeg har fått alene Den lå på AH til 55 bid og 60 BO bid på Haomarush (noen som spiller det foresten?), fant ikke median price på Allakhazam, er det billig eller normal pris for denne? 6941266[/snapback] Jeg tror ikke jeg ville gitt så veldig mye mer, så tror det var en fin pris egentlig. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Så i dag en paladin og en shaman som duelerte utenfor UC. Kampen varte i nesten 10min og pala'n vant. Det så også hele tiden ut som han hadde overtake på shamanen. Begge hadde tier2 og noe annet stach. Jeg trodde shamans var overlegne i pvp, og paladins sugde? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Så i dag en paladin og en shaman som duelerte utenfor UC. Kampen varte i nesten 10min og pala'n vant. Det så også hele tiden ut som han hadde overtake på shamanen. Begge hadde tier2 og noe annet stach. Jeg trodde shamans var overlegne i pvp, og paladins sugde? 6943209[/snapback] Kommer mye an på builden til shamman. er han restro så har han ikke mye å stille opp med. Elemental/encantment build så tar vi paladins ganske fort. Men som sagt det kommer helt an på personen spiller.. Endret 26. september 2006 av xanth0s Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hadde visst ikke sletta druiden min på Sylvanas. Lvl60 er den og, men det har seg sånn at jeg disenchanta alt gearet mitt, ga bort shardsa til guildet, i tillegg til et par hundre gull, har ingen alts. Trodde aldri jeg skulle spille WoW igjen, men prøver jo å begynne litt nå. Så - jeg hater å tigge, men hva skal jeg egentlig gjøre? Har ingen penger, og ikke noe gear overhodet, så lurte egentlig på om noen kunne sponse meg med et par gull så jeg kunne kommet meg igang igjen... Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Hadde visst ikke sletta druiden min på Sylvanas. Lvl60 er den og, men det har seg sånn at jeg disenchanta alt gearet mitt, ga bort shardsa til guildet, i tillegg til et par hundre gull, har ingen alts. Trodde aldri jeg skulle spille WoW igjen, men prøver jo å begynne litt nå. Så - jeg hater å tigge, men hva skal jeg egentlig gjøre? Har ingen penger, og ikke noe gear overhodet, så lurte egentlig på om noen kunne sponse meg med et par gull så jeg kunne kommet meg igang igjen... 6943293[/snapback] Kan jo alltis ta deg et par runder i WC, RFC, deadmine. få tak i deg low lv gear + farme litt items ect ect. går fort det. Men tror jeg ville le om jeg har sett en druid naken springe gjennom WC :!: Du kan jo altis spøre den gammle guilden din om de kan hjelpe deg ettersom du ga de masse shards, gull, ect. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Er ikke noe stress, start med å gå naken i f.eks ZF/SM grupper å få bedre gear der, grind litt på jallamobs så har du greit nok gear på en to tre.. Hvis du kanskje kommer deg inn i gammelguildet ditt så hjelper de deg nok.. Alle trenger druids. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ja du det tenkte jeg ikke på, får spørre en fra gamle guildet først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå