Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vårt vanlige full MC run i går. Etter vi drepte domo skjedde noe jeg aldri i verden kunne tror om noe i guildet vårt. En drittsekk av en prest ninja The Eye of Divinity. Han tok en /gquit. Hs back til ogri. begynnte å gjøre ferdig queste å imigrete til en annen server å solgte accounten sin. Fy faen folk er sleipe.

6936215[/snapback]

 

Master Loot er kjekt i sånne sammen henger :roll:

 

Men om man tror man kan stole på noen er det lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Hadde vårt vanlige full MC run i går. Etter vi drepte domo skjedde noe jeg aldri i verden kunne tror om noe i guildet vårt. En drittsekk av en prest ninja The Eye of Divinity. Han tok en /gquit. Hs back til ogri. begynnte å gjøre ferdig queste å imigrete til en annen server å solgte accounten sin. Fy faen folk er sleipe.

6936215[/snapback]

 

Master Loot er kjekt i sånne sammen henger :roll:

 

Men om man tror man kan stole på noen er det lettere sagt enn gjort.

6937025[/snapback]

 

Domokista er FFA, uansett hvilken loottype du bruker.

Lenke til kommentar
Hadde vårt vanlige full MC run i går. Etter vi drepte domo skjedde noe jeg aldri i verden kunne tror om noe i guildet vårt. En drittsekk av en prest ninja The Eye of Divinity. Han tok en /gquit. Hs back til ogri. begynnte å gjøre ferdig queste å imigrete til en annen server å solgte accounten sin. Fy faen folk er sleipe.

6936215[/snapback]

 

Master Loot er kjekt i sånne sammen henger :roll:

 

Men om man tror man kan stole på noen er det lettere sagt enn gjort.

6937025[/snapback]

 

Domokista er FFA, uansett hvilken loottype du bruker.

6937108[/snapback]

 

Ja stemmer det my bad, tenkte mer sånn generelt.

 

Er tom for spilletid nå og får ikke penger før i morgen :hrm: og jeg som skulle gå for exhalted med Frostwolf i dag...

Lenke til kommentar
Det var jo ikke verdens største tap. Vær glad det ikke var looten til Rgnaros eller nefarian eller C'thun eller Kel'Thusad i stedet.

6936481[/snapback]

 

Ikke det store tapet, men leit for de prestene som ville ha den. Men droper vel snart igjen.

6938186[/snapback]

Den har droppet sånn cirka de sju forrige gangene med oss. ;)

Lenke til kommentar
I går droppet The Green Tower for min straks lvl 42 ku kriger, første BoE epixen jeg har fått alene :D

 

Den lå på AH  til 55 bid og 60 BO bid på Haomarush (noen som spiller det foresten?:p), fant ikke median price på Allakhazam, er det billig eller normal pris for denne?

6941266[/snapback]

Jeg tror ikke jeg ville gitt så veldig mye mer, så tror det var en fin pris egentlig.

Lenke til kommentar
Så i dag en paladin og en shaman som duelerte utenfor UC. Kampen varte i nesten 10min og pala'n vant. Det så også hele tiden ut som han hadde overtake på shamanen. Begge hadde tier2 og noe annet stach.

 

Jeg trodde shamans var overlegne i pvp, og paladins sugde?

6943209[/snapback]

 

Kommer mye an på builden til shamman. er han restro så har han ikke mye å stille opp med. Elemental/encantment build så tar vi paladins ganske fort. Men som sagt det kommer helt an på personen spiller..

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Hadde visst ikke sletta druiden min på Sylvanas. Lvl60 er den og, men det har seg sånn at jeg disenchanta alt gearet mitt, ga bort shardsa til guildet, i tillegg til et par hundre gull, har ingen alts. Trodde aldri jeg skulle spille WoW igjen, men prøver jo å begynne litt nå. Så - jeg hater å tigge, men hva skal jeg egentlig gjøre? Har ingen penger, og ikke noe gear overhodet, så lurte egentlig på om noen kunne sponse meg med et par gull så jeg kunne kommet meg igang igjen...

Lenke til kommentar
Hadde visst ikke sletta druiden min på Sylvanas. Lvl60 er den og, men det har seg sånn at jeg disenchanta alt gearet mitt, ga bort shardsa til guildet, i tillegg til et par hundre gull, har ingen alts. Trodde aldri jeg skulle spille WoW igjen, men prøver jo å begynne litt nå. Så - jeg hater å tigge, men hva skal jeg egentlig gjøre? Har ingen penger, og ikke noe gear overhodet, så lurte egentlig på om noen kunne sponse meg med et par gull så jeg kunne kommet meg igang igjen...

6943293[/snapback]

 

Kan jo alltis ta deg et par runder i WC, RFC, deadmine. få tak i deg low lv gear + farme litt items ect ect. går fort det. Men tror jeg ville le om jeg har sett en druid naken springe gjennom WC :!:

Du kan jo altis spøre den gammle guilden din om de kan hjelpe deg ettersom du

ga de masse shards, gull, ect.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...