Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Guri, burde ikke du klare å få av en Icy Touch (+ taunt) på avstand, noe som vil gjøre at du igjen får et stort Threat-forsprang på healere, før adds kommer nært nok til å få denne buffen?

Er det jeg gjør, og det holder såvidt. Er mer at jeg må fyre av en IT+taunt og så be til høyere makter at adden klarer å komme til min melee range så jeg kan fyre av en rune strike. Ikke en pen fight på noen måte, fra mitt perspektiv.

Jeg er glad resto druids fint klarer 1-2 adds på seg uten større trøbbel.. :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har ikke tanket fighten selv, men har vært både DPS og healer der, og en kompis av meg bruker å være Add-tank, så skjønner godt at det er et problem. Men gode spillere klarer seg selv om ikke alt går etter instruksjonsmanualen.

Klart, er ikke et problem som ikke kan løses veldig greit. Er bare smålig irriterende.

Lenke til kommentar

Hvorfor instant wipe om add tank får freeze? Klarer ikke dps switche raskt nok? Med mage/warlock/moonkin har man jo mange muligheter til stun/slow/knockback om det skulle være nødvendig. Burde jo bare ta et par sekunder før den freezen er vekke.

Lenke til kommentar

Hvorfor instant wipe om add tank får freeze? Klarer ikke dps switche raskt nok? Med mage/warlock/moonkin har man jo mange muligheter til stun/slow/knockback om det skulle være nødvendig. Burde jo bare ta et par sekunder før den freezen er vekke.

Sant nok, men jeg var død før noen rakk å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fordi du ikke tenker på samme måte som jeg tenker. :)

Godt Poeng ^^

Er uansett jævlig å DPS med Tanking reflekser.....

Nei, jeg tanker veldig mye, og er somregel dps i raids. Aldri et problem med refleksene.

Lenke til kommentar

Når freeze bryter, tar jo man mer skade da.

30-40k burde ikke være unhealable! Og hvis det trengs er det jo bare å spare noen cooldowns just in case!

For all del, når jeg var healer hadde jeg ingen problemer med å heale tanken som ble freezet, men jeg så at det kunne bli et problem med mange adds samt en iskube som kom og gikk veldig kjapt. Det er mye skade på liten tid.

Lenke til kommentar

Tepose e nevnt på tank som blir freeza. Og det skjer aldri med 3 adds, men kun med 6 eller 9. =P

Og det har stort sett vore storyen når vi har køyrt 2 healersetup med tank godt mulig ikkje situasjon under fullstendig kontroll =P

3 healers vil dog gjere bossen lett for oss, sia vi sliter med å få opp raiddpsen.

Lenke til kommentar

stort sett 2-4 mill hp igjen. med 3 healers treffer enrage tidligare, med 2 healers dør folk då fortare etc i siste fase.

Går eg dps (oomkin), ligger eg rundt 12, men er endel med på kiting av adds med typhoon/mushrooms (ingen hunter for en kvasifrosttrap).

Dps i fullt healgear såklart ^^ Heartsong på våpen og gode greier =P

Har vel rett og slett spelt for lite raidchicken til å heilt komme på nett med rotasjon. må vel ha meg en liten time på dummy.

Til sammenligning. Jeg fant log fra vårt kill 29.12 - Ingen dps under 12k.

Høyeste var 18,5k og gjennomsnittet var omtrent 15-16k.

Lenke til kommentar

Ja det er fint med folk som bryr seg om å lese seg opp på char og har gjort det dei kan i forkant.

Når du er en kompisgjeng er det alltid noken som ikkje er like dedikerte. Skal ærlig innrømme at eg ikkje har fått drillen på boomkin dps sjøl, men så har eg heala i kvart einaste raid eg har vore i, med unntak av maloriak for å prøve å slå enrage timer.

Skulle vel klart en 14-15k...må lese meg opp på rotasjoner. Sjelden eg får mulighet til å tre på meg ugla dog.

Berre for å spørre @badjoker: ka låg healers på? evt ligger healers på? Og då tenker eg tidlige normaltries for doke. ikkje hc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...