Petter Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vi har 8/12 nå. Rimelig fornøyd. Ja det begynner å bli bra! Noen som har tips til Nefarian? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Litt kjipt at det ikke har droppet noe som helst agility-leather da. Har fått et våpen liksom, men utover det... Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Fått... Shoulders.... ikkno annent enda Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Noen som har tips til Nefarian? 10 eller 25? Har selv bare gjort på 10, men burde ikke være store forskjellen, fra det jeg har hørt, uansett. Er sikkert veldig mulig uten, men en frost mage hjelper mye i p3. Hvertfall om dere er som oss, og ikke har en warrior/dk som kan kite adds, så gjør en frost mage det mye enklere. Så vidt det gjør seg mulig, CC/"drep" adds så nærme hverandre som mulig i p1 så de fleste (om ikke alle) spawner samtidig i p3. Hjelper den som kiter veldig mye om han slipper å løpe rundt omkring å plukke opp 1 og 1 add + flammene blir enklere å kontrollere på den måten. Prøv å ta 2 Electrocutes i p2. Altså få Nef under 60%. Hjelper veldig mye hvis dere sliter litt med kiting i p3 og har healere som kan holde folkene sine oppe såppass lenge. Siden vi har en prot pala, pusher vi første Electrocute 10-15 sek inn i p2 med raid wall for så å vente 2 min på CD for å pushe over igjen. Er kanskje ikke 100% nødvendig å vente så lenge men p2 varer i 3 min hvis dere ikke dreper alle adds først så. Litt sånn generelt, om det er noe spesielt dere sliter med så hadde det vært enklere å gi spesifikke tips Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Litt kjipt at det ikke har droppet noe som helst agility-leather da. Har fått et våpen liksom, men utover det... Nei det er kjipt, men vi har jo hatt trinket dropp og våpen så. er 10 man. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ja det begynner å bli bra! Noen som har tips til Nefarian? Nefarian er egentlig ikke så vanskelig. Må bare huske å time electrocute så healers får toppet raidet. Må også ha interrupters som klarer å interrupte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Litt kjipt at det ikke har droppet noe som helst agility-leather da. Har fått et våpen liksom, men utover det... Nei det er kjipt, men vi har jo hatt trinket dropp og våpen så. er 10 man. Trinketen var dårligere enn hva jeg allerede har, så jeg valgte å ikke rulle på det. Men får se hvordan det går med Agi-drops i fremtiden, og om jeg evt. satser mer på Rift når det nærmer seg release der. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Den ser jo fæææl ut, sikkert enda flopp game, er det gratis å game det btw? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det er beta nå. Umulig å si om det flopper eller ei. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 *snip* neinei, vi tok 3 heroics. ikke 3man. Hvorfor i all verden skulle vi ville gjøre det treigere? :| Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) *** Endret 27. januar 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sånt gidder ikke jeg. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hvis du fortsatt ikke forstod det, så står det i signaturen hans. Skulle ønske jeg var på din server nå Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Skulle ønske jeg var på din server nå Hvorfor det? Hvis du først skal bruke ekte penger på IG-greier og du allikevel skal bryte EULAen kan du jo bare kjøpe gull. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Støtter jo heller en medspiller enn svette gold farmers vel? Men til noe helt annet. Hva gjør at man CtA er bedre enn random bg? Man får like mye honor for win på begge, så vidt jeg vet. Endret 26. januar 2011 av Manken Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Vi har 8/12 nå. Rimelig fornøyd. Ja det begynner å bli bra! Noen som har tips til Nefarian? Vi bruker frost mage til å kite adds i p1, og har warriortank til å kite i p3. 2 electrocutes i p1, 1 i p2 og resten i p3. Ser noen foreslår å kjøre to electrocutes i p2 også, men det funker ikke for vårt setup. Lykke til :> Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) NEI NÅ Nå måtte faren min dra meg med på no foreldremøte om skole drit jeg har hørt repetert kontinuelig i 6 timer over en tirsdag. Imens kommer naboen min seg innien run som TRENGTE Dk, men som ikke fikk det. Magmaw.... Det droppa Lava Spine x2. Så kom jeg i en 4/5 heroic Dungeon grun.... ene huntarden dems brøyt cc 3 ganger og skyldte på meg. Endret 26. januar 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Karma. Når du bruker ordet huntard skjer dårlige ting med deg. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå