Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har tips til Nefarian?

10 eller 25? Har selv bare gjort på 10, men burde ikke være store forskjellen, fra det jeg har hørt, uansett.

Er sikkert veldig mulig uten, men en frost mage hjelper mye i p3. Hvertfall om dere er som oss, og ikke har en warrior/dk som kan kite adds, så gjør en frost mage det mye enklere.

Så vidt det gjør seg mulig, CC/"drep" adds så nærme hverandre som mulig i p1 så de fleste (om ikke alle) spawner samtidig i p3. Hjelper den som kiter veldig mye om han slipper å løpe rundt omkring å plukke opp 1 og 1 add + flammene blir enklere å kontrollere på den måten.

Prøv å ta 2 Electrocutes i p2. Altså få Nef under 60%. Hjelper veldig mye hvis dere sliter litt med kiting i p3 og har healere som kan holde folkene sine oppe såppass lenge. Siden vi har en prot pala, pusher vi første Electrocute 10-15 sek inn i p2 med raid wall for så å vente 2 min på CD for å pushe over igjen. Er kanskje ikke 100% nødvendig å vente så lenge men p2 varer i 3 min hvis dere ikke dreper alle adds først så.

Litt sånn generelt, om det er noe spesielt dere sliter med så hadde det vært enklere å gi spesifikke tips :p

Lenke til kommentar

Litt kjipt at det ikke har droppet noe som helst agility-leather da. Har fått et våpen liksom, men utover det...

Nei det er kjipt, men vi har jo hatt trinket dropp og våpen så.

er 10 man.

Trinketen var dårligere enn hva jeg allerede har, så jeg valgte å ikke rulle på det. :p

Men får se hvordan det går med Agi-drops i fremtiden, og om jeg evt. satser mer på Rift når det nærmer seg release der.

Lenke til kommentar

Vi har 8/12 nå. Rimelig fornøyd.

Ja det begynner å bli bra!

Noen som har tips til Nefarian?

Vi bruker frost mage til å kite adds i p1, og har warriortank til å kite i p3.

2 electrocutes i p1, 1 i p2 og resten i p3.

Ser noen foreslår å kjøre to electrocutes i p2 også, men det funker ikke for vårt setup.

Lykke til :>

Lenke til kommentar

NEI NÅ :realmad:

Nå måtte faren min dra meg med på no foreldremøte om skole drit jeg har hørt repetert kontinuelig i 6 timer over en tirsdag.

Imens kommer naboen min seg innien run som TRENGTE Dk, men som ikke fikk det.

Magmaw.... Det droppa Lava Spine x2.

Så kom jeg i en 4/5 heroic Dungeon grun.... ene huntarden dems brøyt cc 3 ganger og skyldte på meg.

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...