Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Hvorfor det? Skader det deg på noe vis? Kanskje 0.5 sekunder lengre om serveren har kø en søndags formiddag.

Mitt tilfelle er for å ikke svime av pga søvnmangel, for å campe etter mount. Klarer ikke trykke på noe mens jeg sover, ergo...

Syns hva du vil, det fins værre ting å bruke energien sin på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor det? Skader det deg på noe vis? Kanskje 0.5 sekunder lengre om serveren har kø en søndags formiddag.

Mitt tilfelle er for å ikke svime av pga søvnmangel, for å campe etter mount. Klarer ikke trykke på noe mens jeg sover, ergo...

Syns hva du vil, det fins værre ting å bruke energien sin på.

Du husker han DK'en vi møtte på en gang :)? Han sitter og henger rundt i SW med den derre dragen du farmer etter ^^

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en bra server/battlegroup eg bør flytte til?

Er horde på Al'Akir og har feks aldri komt inn i Tol Barad (sikkert pga 0 alliance). Random battleground kø ligger på rundt 9 min, men enkelte ganger kan det ta 30-60 min før eg kommer inn. :/

Lenke til kommentar

Den bg køa vil ikkje endre seg om du forblir horde. Då må du fac change til alliance.

Finn en server som horde er i undertall mot alliance på, og du er garantert tol barad.

Ikke alltid sant. På Ravencrest er hordene i undertall, du kommer ikke lett inn i tol barad for det.

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Den bg køa vil ikkje endre seg om du forblir horde. Då må du fac change til alliance.

Finn en server som horde er i undertall mot alliance på, og du er garantert tol barad.

Helt feil. Hvis factionen din er i flertall vil du ha problemer med å komme inn. Dersom han factionchanger til Alliance og stikker til et realm med sinnsyk ratio som f.eks Silvermoon vil han aldri få Tol Barad.

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert og avinstallert og oppdatert og slettet og lastet ned og hele pakka for å få Auctioneer til å fungere, men uansett hva jeg gjør får jeg bare "Dependency disabled" in-game. Hva er galt?

edit: nvm, dret i det og lastet ned Auctionator.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Battlegrounds går ikke på battlegroup lenger, men over hele EU. Nå har altså alle hordene milelange BG-køer mens alle alliansene har på max femten sekunder.

:)

wut? Har du noen bluepost som bekrefter det? Vet at de dro i gang det i USA før jul ei gang, men har ikke hørt noe om at det har skjedd i EU enda.

Lenke til kommentar

Helt feil. Hvis factionen din er i flertall vil du ha problemer med å komme inn. Dersom han factionchanger til Alliance og stikker til et realm med sinnsyk ratio som f.eks Silvermoon vil han aldri få Tol Barad.

Og der klarte du å blande bg køer, og tol barad.

Første setning gikk på bg-køer, hence the point about fac. change.

Siste setning gikk på tol barad, hence the point about underdog faction.

Dessuten så er det vel berre tull å faction change til en server der du veit du aldri kommer inn i Tol barad på, spesielt om du er meget interessert i pvp. tsk tsk ^^

Lenke til kommentar
We're currently expecting both normal and rated battlegrounds to be cross-battlegroup (within a region) for the launch of Cataclysm. So, players queueing from anywhere in North America (for example) could play vs players on any North American battlegroup, etc. This applies to all regions, not just North America.

http://wow.joystiq.com/2010/06/11/cataclysm-to-bring-region-wide-battlegrounds/

http://thewarcraftguides.com/cross-battlegroup-battlegrounds-warcraft-pets-free-tips/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...