SvennAndre Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvorfor det? Skader det deg på noe vis? Kanskje 0.5 sekunder lengre om serveren har kø en søndags formiddag. Mitt tilfelle er for å ikke svime av pga søvnmangel, for å campe etter mount. Klarer ikke trykke på noe mens jeg sover, ergo... Syns hva du vil, det fins værre ting å bruke energien sin på. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvorfor det? Skader det deg på noe vis? Kanskje 0.5 sekunder lengre om serveren har kø en søndags formiddag. Mitt tilfelle er for å ikke svime av pga søvnmangel, for å campe etter mount. Klarer ikke trykke på noe mens jeg sover, ergo... Syns hva du vil, det fins værre ting å bruke energien sin på. Du husker han DK'en vi møtte på en gang ? Han sitter og henger rundt i SW med den derre dragen du farmer etter ^^ Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Jepp, snakka med han igår faktisk. Han camper enda, denne gangen med en annen toon. Vil visst ha den to ganger. Jeg har tatt en forholdsvis lang pause, enn så lenge. Endret 23. januar 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jepp, snakka med han igår faktisk. Han camper enda, denne gangen med en annen toon. Vil visst ha den to ganger. Jeg har tatt en forholdsvis lang pause, enn så lenge. At han gidd :!: Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noen som kan anbefale en bra server/battlegroup eg bør flytte til? Er horde på Al'Akir og har feks aldri komt inn i Tol Barad (sikkert pga 0 alliance). Random battleground kø ligger på rundt 9 min, men enkelte ganger kan det ta 30-60 min før eg kommer inn. :/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den bg køa vil ikkje endre seg om du forblir horde. Då må du fac change til alliance. Finn en server som horde er i undertall mot alliance på, og du er garantert tol barad. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Den bg køa vil ikkje endre seg om du forblir horde. Då må du fac change til alliance. Finn en server som horde er i undertall mot alliance på, og du er garantert tol barad. Ikke alltid sant. På Ravencrest er hordene i undertall, du kommer ikke lett inn i tol barad for det. Endret 23. januar 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den vil vel endre seg om eg flytter til en battlegroup som ikke er overbefolket av horde? Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den vil vel endre seg om eg flytter til en battlegroup som ikke er overbefolket av horde? Du vil ha en større sjanse, siden det ikker er 10 alliance og flere hundre hordes som queuer på likt. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Battlegrounds går ikke på battlegroup lenger, men over hele EU. Nå har altså alle hordene milelange BG-køer mens alle alliansene har på max femten sekunder. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Battlegrounds går ikke på battlegroup lenger, men over hele EU. Nå har altså alle hordene milelange BG-køer mens alle alliansene har på max femten sekunder. Synes litt synd på dem Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Stemmer ja, men det gjelder vel ikke for Tol Barad? Det går vel bare på serveren? Så da må eg uansett finne meg en ny server. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den bg køa vil ikkje endre seg om du forblir horde. Då må du fac change til alliance. Finn en server som horde er i undertall mot alliance på, og du er garantert tol barad. Helt feil. Hvis factionen din er i flertall vil du ha problemer med å komme inn. Dersom han factionchanger til Alliance og stikker til et realm med sinnsyk ratio som f.eks Silvermoon vil han aldri få Tol Barad. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Nå har jeg installert og avinstallert og oppdatert og slettet og lastet ned og hele pakka for å få Auctioneer til å fungere, men uansett hva jeg gjør får jeg bare "Dependency disabled" in-game. Hva er galt? edit: nvm, dret i det og lastet ned Auctionator. Endret 23. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fungerer som en drøm her. "Load out-of-date"-addons, er kanskje ikke huket av? Eller kanskje den har blitt deaktivert på addon lista av en eller annen grunn? Ikke vet jeg, men som sagt, her kjører den helt greit atm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Battlegrounds går ikke på battlegroup lenger, men over hele EU. Nå har altså alle hordene milelange BG-køer mens alle alliansene har på max femten sekunder. wut? Har du noen bluepost som bekrefter det? Vet at de dro i gang det i USA før jul ei gang, men har ikke hørt noe om at det har skjedd i EU enda. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Den bg køa vil ikkje endre seg om du forblir horde. Då må du fac change til alliance. Finn en server som horde er i undertall mot alliance på, og du er garantert tol barad. Helt feil. Hvis factionen din er i flertall vil du ha problemer med å komme inn. Dersom han factionchanger til Alliance og stikker til et realm med sinnsyk ratio som f.eks Silvermoon vil han aldri få Tol Barad. Og der klarte du å blande bg køer, og tol barad. Første setning gikk på bg-køer, hence the point about fac. change. Siste setning gikk på tol barad, hence the point about underdog faction. Dessuten så er det vel berre tull å faction change til en server der du veit du aldri kommer inn i Tol barad på, spesielt om du er meget interessert i pvp. tsk tsk ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 We're currently expecting both normal and rated battlegrounds to be cross-battlegroup (within a region) for the launch of Cataclysm. So, players queueing from anywhere in North America (for example) could play vs players on any North American battlegroup, etc. This applies to all regions, not just North America. http://wow.joystiq.com/2010/06/11/cataclysm-to-bring-region-wide-battlegrounds/ http://thewarcraftguides.com/cross-battlegroup-battlegrounds-warcraft-pets-free-tips/ Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Om det faktisk er gjennomført er noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå