Petter Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja, har tenkt tanken på å lage noe elektronisk knappetrykker, men er ikke så skilla i elektronikk. Software blir vel oppdaga av Housekeeper eller hva det nå enn heter fra blizzard. Quoter litt gammelt innlegg, men la gå: Du kan teste atuocliker kan klikke opptil 50 ganger på gratisversjonen og du kan time hvor ofte den kan trykke. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Servertransferet til Grim Batol nå, får se hvordan dette går. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja, har tenkt tanken på å lage noe elektronisk knappetrykker, men er ikke så skilla i elektronikk. Software blir vel oppdaga av Housekeeper eller hva det nå enn heter fra blizzard. Quoter litt gammelt innlegg, men la gå: Du kan teste atuocliker kan klikke opptil 50 ganger på gratisversjonen og du kan time hvor ofte den kan trykke. Tja, skeptisk til software da, men har en speedpad som kan kjøre macros. Skal prøve den funksjonen først. Det mest reelle alternativet til det, er vel å lage noe elektrisk. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noen horde guilds helst norske som recruiter Shadow priest Lenke til kommentar
Petter Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, har tenkt tanken på å lage noe elektronisk knappetrykker, men er ikke så skilla i elektronikk. Software blir vel oppdaga av Housekeeper eller hva det nå enn heter fra blizzard. Quoter litt gammelt innlegg, men la gå: Du kan teste atuocliker kan klikke opptil 50 ganger på gratisversjonen og du kan time hvor ofte den kan trykke. Tja, skeptisk til software da, men har en speedpad som kan kjøre macros. Skal prøve den funksjonen først. Det mest reelle alternativet til det, er vel å lage noe elektrisk. ja det er software, men det er vel ikke ulovlig tror jeg, det er jo bare et museklikk som ikke gjør annet en det klikket. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Noen horde guilds helst norske som recruiter Shadow priest Vet om en på Tavilair (noe helt uteogkjører) og en på ravencrest. Begge er horde og med 5/12+ i progress Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Alchemy 514, 600g igjen. Lurer på hvordan dette går! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Vel, nå kan du faktisk tjene deg opp en formue på det, det er jo greit Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Dra en Detectable. I morgen er du rik. 2 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fikk forøvrig gjort Glory of the Ulduar Raider + Algalon med guildet i dag/natt. Måtte calle Alone in the Darkness, klarte ikke fase 3 uten Thorim, men vi skal prøve på den neste uke. Gøy å se at det faktisk kan være utfordrene der enda. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Alchemy 525! 38g igjen! Må nok farme litt herbs og gjøre litt quests for å få et startkapital, noen som har noen forslag til hvordan jeg kan un-lutfattige meg? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Om du kan farme alle mats selv, er Flasks en grei måte å skaffe seg noe gull på. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Uhm, portalen til Twilight Highlands er borte. What do. lol nvm jeg bare flyr dit. Endret 23. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Bare plutselig borte? Lol. nvm den er i orgrimmar, og jeg kom på at du er alliance XD Endret 23. januar 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor mye ca kan man få for Stonerender Gauntlets Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hvor mye ca kan man få for Stonerender Gauntlets Kommer helt ann på realm-økonomi. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 [Volatile Air]x15. [Volatile Earth]x17. Woho. Min første Living Elements gikk veldig bra. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ja, har tenkt tanken på å lage noe elektronisk knappetrykker, men er ikke så skilla i elektronikk. Software blir vel oppdaga av Housekeeper eller hva det nå enn heter fra blizzard. Quoter litt gammelt innlegg, men la gå: Du kan teste atuocliker kan klikke opptil 50 ganger på gratisversjonen og du kan time hvor ofte den kan trykke. Tja, skeptisk til software da, men har en speedpad som kan kjøre macros. Skal prøve den funksjonen først. Det mest reelle alternativet til det, er vel å lage noe elektrisk. ja det er software, men det er vel ikke ulovlig tror jeg, det er jo bare et museklikk som ikke gjør annet en det klikket. Såvidt meg bekjent er det software som ikke er lov, og warden kjører i bakgrunnen og sjekke for sånt ink bot program etc. Skal tenke ut noe mekanisk, den vifte ideen var ikke dum. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er det bare jeg som synes "automatiske holde-seg-pålogga duppedingser" er idiotiske? Da mener jeg både mekaniske og programvare? Jeg vil faktisk gå så langt å påstå at dere som bruker dem er patetiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå