Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Friksjon: er den jeg er på jakt etter! :D

 

Jeg kom over den ved ren tilfeldighet, og lyden fra NPCScan skremte vettet av meg..

Skal jeg farme mount, blir det i Deepholm, etter Phosphorenscent stone drake eller hva den nå heter :p

Jeg instl. det nå og testet lyden. Shit, den kommer til å skremme dritten ut av meg! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ga opp PvE i WotLK når jeg mista heroic macen fra TOC 25 man. Blir nok PvP resten av min wow karriere.

 

er ikke det kjedelig å være taper? :blush:

 

Skjønte ikke helt hva du mente?

 

Uansett, så fikk jeg høyeste roll på den og han som tok den fikk lavest. I PvP slipper man tull med GM og rolls på items. Her trenger man bare 1 til 2 kamerater og allikevel skaffe seg utstyr uten ekstra tull.

Lenke til kommentar

Diminishing returns er på critRATING ( veldig mulig jeg tar fullstendig feil ), ikke hele prosent. Det er cappet på 75% crit, men før det er 1% crit når du har 0% crit en like stor økning som om du har f.eks 50% crit.

 

Det er, med mindre du må holde en buff oppe som du bare kan få fra crits, eller noe annet class-spesifikt.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Diminishing returns er på critRATING ( veldig mulig jeg tar fullstendig feil ), ikke hele prosent. Det er cappet på 75% crit, men før det er 1% crit når du har 0% crit en like stor økning som om du har f.eks 50% crit.

 

Det er, med mindre du må holde en buff oppe som du bare kan få fra crits, eller noe annet class-spesifikt.

 

Slik som jeg forsto det var Dminishing return at når du har x antall av en stat vill dette redusere verdien for en stat.

Slik som Dodge og parry.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...