Anonym234 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Friksjon: er den jeg er på jakt etter! Jeg kom over den ved ren tilfeldighet, og lyden fra NPCScan skremte vettet av meg.. Skal jeg farme mount, blir det i Deepholm, etter Phosphorenscent stone drake eller hva den nå heter Jeg instl. det nå og testet lyden. Shit, den kommer til å skremme dritten ut av meg! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fant Arcturis en gang på hunteren min med den addonen og jeg shittet brix så det smalt. Det var bare en draenei som hadde tamet den og køddet med meg Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg ga opp PvE i WotLK når jeg mista heroic macen fra TOC 25 man. Blir nok PvP resten av min wow karriere. er ikke det kjedelig å være taper? 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg ga opp PvE i WotLK når jeg mista heroic macen fra TOC 25 man. Blir nok PvP resten av min wow karriere. er ikke det kjedelig å være taper? Skjønte ikke helt hva du mente? Uansett, så fikk jeg høyeste roll på den og han som tok den fikk lavest. I PvP slipper man tull med GM og rolls på items. Her trenger man bare 1 til 2 kamerater og allikevel skaffe seg utstyr uten ekstra tull. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det skjer ikke i et guild så er kanskje verdt å prøve på det Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Solgte Crossfire Carbine for 1500 gull Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 - Joine BH-run - Få kjeft fordi jeg bare gjør 7k DPS - Innse at det faktisk er et raid, og jeg er bare hit-capped for HC Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hit-rating gjør ikke så mye for DPS-en din, gjør den? For meg som Feral Druid, går DPSen ned om jeg får for hit/expertise-cap. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Tja, jeg må jo treffe for å gjøre skade, må jeg ikke? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 1% miss chance. 1% av angrepene dine bommer. 7000x1,01 = 7070. Den utregningsmetoden er ikke helt nøyaktig, men du ser hvor fantastisk stor forskjell det gjør. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) edit: Pokey sa det. Endret 22. januar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 edit: Pokey sa det. Diminishing returns. 0-1% crit = 1% mer dps. 1-2% crit = 0.9% mer dps. Noe sånt. EDIT: Hvorfor må du edite posts når jeg trykker reply ? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Diminishing returns er på critRATING ( veldig mulig jeg tar fullstendig feil ), ikke hele prosent. Det er cappet på 75% crit, men før det er 1% crit når du har 0% crit en like stor økning som om du har f.eks 50% crit. Det er, med mindre du må holde en buff oppe som du bare kan få fra crits, eller noe annet class-spesifikt. Endret 22. januar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det skjer ikke i et guild så er kanskje verdt å prøve på det Var 80% guild run. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Da er det kanskje på tide å finne seg et annet guild om ting blir ninjaet vekk fra deg. 3 Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Diminishing returns er på critRATING ( veldig mulig jeg tar fullstendig feil ), ikke hele prosent. Det er cappet på 75% crit, men før det er 1% crit når du har 0% crit en like stor økning som om du har f.eks 50% crit. Det er, med mindre du må holde en buff oppe som du bare kan få fra crits, eller noe annet class-spesifikt. Slik som jeg forsto det var Dminishing return at når du har x antall av en stat vill dette redusere verdien for en stat. Slik som Dodge og parry. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Rogue er jævlig gøy i PvP. Farmer verken KB eller løper rundt som en idiot. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 lol ambush xD ^^ ;D <3 lol ambush utgjorde 47% av min totale damage xD^^:3 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Og der var først Magmaw nede! Vi var en elemental shaman, meg som balance druid og en hunter som måtte drepe adds. Ble tøft egentlig. Måtte passe ekstremt godt på mana pool. Heldgvis gikk det Tok vel en 20 forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå