Lapp1 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 hvis jeg vil paye med honor i stedet for jp da? Jeg vil "paye" for raid-gear med vendortrash men dessverre kan jeg ikke det. Ordet du leter etter er "betale" forresten. Så man kan ikke paye med honor da ? ;-) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Nei, det ble fjernet med The Shattering. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Accounten min ble blokkert for "suspicious activity" eller noe sånt, betyr dette at jeg er hacket? Byttet passord og nå fungerer det flott forresten. Betyr at du har flytta deg fra en plass til en annen veldig langt på en kort tid. Dette er for å forhindre at du en gang logger på i norge, og neste gang2 timer senere, fra kina. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ok, takk. Har ikke forflytta meg så veldig langt akkurat, men. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Tror jeg skal begynne å campe igjen, noen som har tips til hvordan man kan hindre at man blir fralogga når man er afk? Tenker å være pålogget mens jeg sover. Hørt om automasjon programmer som trykker for deg, feks "D" hvert 10min så jeg snur meg rundt i ring. (ja ja ja, dette bryter EULA, det driter jeg i) Husker at i vanilla (tror jeg..? Lenge siden ihvertfall), så lagde jeg og broren min en konstruksjon for å hindre i at man gikk ut av AV pga AFK. Vi hadde en sånn bordvifte som endret "vinkel" for å spre luft utover hele rommet. Så tok vi en pinne, og teipet den fast til spacetasten og til viften. Når viften gikk til den ene siden trykket den ned spacetasten, når den gikk til andre siden slapp den ut space, og sånn fortsatte det. Litt vanskelig å forklare, men det var nå i hvertfall sånn vi gjorde det. Så vidt jeg vet står det bare "third-party software" som bryter Eulaen, og det var vitterlig ikke software. Men, er nå ikke sikker på om det er lov eller ei. Endret 22. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) De proffe brukte lego mindstorms Da kunne du faktisk bruke lyssensoren for å bekrefte at du var inne i AV, for så å få roboten til å løpe fremover så du kom deg ut av hula. Endret 22. januar 2011 av Detectable Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fy afen. Når jeg ENDELIG vinner Soul Blade med en roll på 96. så kommer tanken og roller 91. Neida, den jævla RL sier at Soul Blade er et tanking wep og gir den til tanken. Hva faen er det folk tenker med om dagen? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Soul Blade tanking-våpen WTF. Leave det guildet asap. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Soul Blade tanking-våpen WTF. Leave det guildet asap. Pug. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Åh. Vel, ble loot-reglene sagt på forhånd? Isåfall kan du sende ticket om det. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Åh. Vel, ble loot-reglene sagt på forhånd? Isåfall kan du sende ticket om det. MS>RR Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ble det sagt "Den som roller høyest får itemet"? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Mm, ble ikke det sagt kan fyren faktisk få en liten tempban Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ble det sagt kan du få den tilbake, fordi raidlederen brøt reglene sine. Ble det ikke sagt kunne raidlederen i teorien tatt våpenet selv for å selge det på AH. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 får se =.= tok screenshot av alt nu. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Soul Blade er jo ypperlig for frost DK'er.. Bra våpen for tanks også, ene tanken vår bruker det med stort hell. Men, høyest roll vinner, så du burde hatt det. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Soul Blade tanking-våpen WTF. Leave det guildet asap. Soul Blade er det nest beste tanking våpenet in game, just saying.. Overhodet ikke noe galt at en prot warr tar dette våpenet, eller pala. En pala venn av meg sa faktisk at soul blade var best in slot for prot paladins. Men usikker på om det er sant, og cba til å søke info. Endret 22. januar 2011 av DMN Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Soul Blade tanking-våpen WTF. Leave det guildet asap. Soul Blade er det nest beste tanking våpenet in game, just saying.. Overhodet ikke noe galt at en prot warr tar dette våpenet, eller pala. En pala venn av meg sa faktisk at soul blade var best in slot for prot paladins. Men usikker på om det er sant, og cba til å søke info. Høres riktig ut i og med det at Pala får shield block med mastery.... men igjen, jeg vant rollen. Thats the point <.< Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg ga opp PvE i WotLK når jeg mista heroic macen fra TOC 25 man. Blir nok PvP resten av min wow karriere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå