Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Accounten min ble blokkert for "suspicious activity" eller noe sånt, betyr dette at jeg er hacket? Byttet passord og nå fungerer det flott forresten.

Betyr at du har flytta deg fra en plass til en annen veldig langt på en kort tid.

Dette er for å forhindre at du en gang logger på i norge, og neste gang2 timer senere, fra kina.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal begynne å campe igjen, noen som har tips til hvordan man kan hindre at man blir fralogga når man er afk? Tenker å være pålogget mens jeg sover. Hørt om automasjon programmer som trykker for deg, feks "D" hvert 10min så jeg snur meg rundt i ring.

(ja ja ja, dette bryter EULA, det driter jeg i)

Husker at i vanilla (tror jeg..? Lenge siden ihvertfall), så lagde jeg og broren min en konstruksjon for å hindre i at man gikk ut av AV pga AFK.

Vi hadde en sånn bordvifte som endret "vinkel" for å spre luft utover hele rommet. Så tok vi en pinne, og teipet den fast til spacetasten og til viften. Når viften gikk til den ene siden trykket den ned spacetasten, når den gikk til andre siden slapp den ut space, og sånn fortsatte det.

Litt vanskelig å forklare, men det var nå i hvertfall sånn vi gjorde det. Så vidt jeg vet står det bare "third-party software" som bryter Eulaen, og det var vitterlig ikke software.

Men, er nå ikke sikker på om det er lov eller ei.

Endret av Error
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Soul Blade er jo ypperlig for frost DK'er..

Bra våpen for tanks også, ene tanken vår bruker det med stort hell.

Men, høyest roll vinner, så du burde hatt det.

Lenke til kommentar

Soul Blade tanking-våpen WTF. Leave det guildet asap.

Soul Blade er det nest beste tanking våpenet in game, just saying.. Overhodet ikke noe galt at en prot warr tar dette våpenet, eller pala.

En pala venn av meg sa faktisk at soul blade var best in slot for prot paladins. Men usikker på om det er sant, og cba til å søke info.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Soul Blade tanking-våpen WTF. Leave det guildet asap.

Soul Blade er det nest beste tanking våpenet in game, just saying.. Overhodet ikke noe galt at en prot warr tar dette våpenet, eller pala.

En pala venn av meg sa faktisk at soul blade var best in slot for prot paladins. Men usikker på om det er sant, og cba til å søke info.

Høres riktig ut i og med det at Pala får shield block med mastery.... men igjen, jeg vant rollen. Thats the point <.<

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...