The Doctor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Friksjon: er den jeg er på jakt etter! Jeg kom over den ved ren tilfeldighet, og lyden fra NPCScan skremte vettet av meg.. Skal jeg farme mount, blir det i Deepholm, etter Phosphorenscent stone drake eller hva den nå heter Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Selve dragen heter Aeonaxx. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 er det mulig å få tak i kings amber lenger? menter det var en jewelcrafting quartermaster i org, men kan ikke finne den igjen... Gå til Dalaran og kjøp fra Heroism vendors Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Var ikke sånn i wotlk ihvertfall, men det var veldig få BGer som ga enorme mengder XP i 70+ uanz da, så kan ha vært det som var greien. Fikk cirka 10% av xpen du trengte for max lvl i wotlk for å vinne en isle. Noen kamerater av meg lvlet sine 70 alts sist helg. Da var det CTA-AV. De fikk 4-5 barer hver gang de seiret Samme som i wotlk når man var i 60 bracketen da altså. De vil vel at det skal gå raskere å komme gjennom gammalt content så man kan komme til phete plasser som Uldum Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 er det mulig å få tak i kings amber lenger? menter det var en jewelcrafting quartermaster i org, men kan ikke finne den igjen... Gå til Dalaran og kjøp fra Heroism vendors hvis jeg vil paye med honor i stedet for jp da? Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er BG / Tol Barad eneste måten å få honor på? Er så kjedelig Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 World PvP funker og. Lies. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Friksjon: er den jeg er på jakt etter! Jeg kom over den ved ren tilfeldighet, og lyden fra NPCScan skremte vettet av meg.. Skal jeg farme mount, blir det i Deepholm, etter Phosphorenscent stone drake eller hva den nå heter Lykke til isåfall! Tilbragt rundt 2 uker med camping 15 timer hver dag. Har aldri sett dragen spawne engang, bare den forbanna flaggermusa som dukker opp innimellom. Tror jeg skal begynne å campe igjen, noen som har tips til hvordan man kan hindre at man blir fralogga når man er afk? Tenker å være pålogget mens jeg sover. Hørt om automasjon programmer som trykker for deg, feks "D" hvert 10min så jeg snur meg rundt i ring. (ja ja ja, dette bryter EULA, det driter jeg i) Endret 22. januar 2011 av SvennAndre Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Gjør noe kreativt.. Bruk noe som trykker ned en knapp på tastatur :-P Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja, har tenkt tanken på å lage noe elektronisk knappetrykker, men er ikke så skilla i elektronikk. Software blir vel oppdaga av Housekeeper eller hva det nå enn heter fra blizzard. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Warden? Hvor er det beste stedet å farme Embersilk Cloth? Jeg trenger haugevis med 22-slots. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg pleier bare å kjøre runder i Twilight Highlands. Dragonmaw-troppene som er involvert i Wildhammer-dailies dropper ganske bra. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ja, har tenkt tanken på å lage noe elektronisk knappetrykker, men er ikke så skilla i elektronikk. Software blir vel oppdaga av Housekeeper eller hva det nå enn heter fra blizzard. Kjøp deg et g15 keyboard og lag en macro som trykker noe hele tiden Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Hmm, vet ikke om det er spesielt twilight highlands men wow begynte å lagge plutselig, selv med 60-100 fps, slo av addons og restartet wow, samme problem :s known problem? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 hvis jeg vil paye med honor i stedet for jp da? Jeg vil "paye" for raid-gear med vendortrash men dessverre kan jeg ikke det. Ordet du leter etter er "betale" forresten. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Accounten min ble blokkert for "suspicious activity" eller noe sånt, betyr dette at jeg er hacket? Byttet passord og nå fungerer det flott forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå