Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke sånn i wotlk ihvertfall, men det var veldig få BGer som ga enorme mengder XP i 70+ uanz da, så kan ha vært det som var greien. Fikk cirka 10% av xpen du trengte for max lvl i wotlk for å vinne en isle.

 

Noen kamerater av meg lvlet sine 70 alts sist helg. Da var det CTA-AV. De fikk 4-5 barer hver gang de seiret :dontgetit:

Samme som i wotlk når man var i 60 bracketen da altså. De vil vel at det skal gå raskere å komme gjennom gammalt content så man kan komme til phete plasser som Uldum :)

Lenke til kommentar

Friksjon: er den jeg er på jakt etter! :D

 

Jeg kom over den ved ren tilfeldighet, og lyden fra NPCScan skremte vettet av meg..

Skal jeg farme mount, blir det i Deepholm, etter Phosphorenscent stone drake eller hva den nå heter :p

Lykke til isåfall!

 

Tilbragt rundt 2 uker med camping 15 timer hver dag.

 

Har aldri sett dragen spawne engang, bare den forbanna flaggermusa som dukker opp innimellom.

 

Tror jeg skal begynne å campe igjen, noen som har tips til hvordan man kan hindre at man blir fralogga når man er afk? Tenker å være pålogget mens jeg sover. Hørt om automasjon programmer som trykker for deg, feks "D" hvert 10min så jeg snur meg rundt i ring.

 

(ja ja ja, dette bryter EULA, det driter jeg i)

Endret av SvennAndre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...