Whiteshit Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vi sleit med maildrops i ICC og. Hunteren (når han var med) og shamanen vår var nedsylta, og var vel bedre geara i OS enn dei fleste i MS. @ Detectable: nei eg tenkte faktisk på den treatbag'en i kista i oculus. Den har gitt meg drake. Men om det var proto... pinnacle sin rare drake drop er vel proto ja. =) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Blizzard har vel hørt på alle mail users fra ICC, synes jeg så dem syte 24/7 Det var jo huntergear overalt, jo. Problemet var at enhancementshamanene bare "lol arm pen xD". Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som bruker addon'en _NPCScan? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som bruker addon'en _NPCScan? Brukte den for en god stund siden. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg bruker NPCScan. Den poppet nettopp opp med "TIME-LOST PROTODRAKE FOUND" Gjett hvem som fikk en ny mount. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vi har det samme, dropper veldig mye mail. Må være noe med Argent Dawn... Argent Dawn altså.. Vel, slik det ser ut nå kan jeg ihvertfall rerolle hunter eller shaman og ha bra gear i løpet av kort tid! (Men da vil selvfølgelig alt av plate dps gear droppe..) Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg bruker NPCScan. Den poppet nettopp opp med "TIME-LOST PROTODRAKE FOUND" Gjett hvem som fikk en ny mount. Gz Jeg fløy rundt i Uldum og minet ores så plutselig popper den opp med "MYSTERIOUS CAMEL FIGURINE FOUND", holdt på å falle av stolen siden jeg trodde jeg hadde fått den camel mounten, men så var det bare noe dust jeg fikk lootet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Noen som bruker addon'en _NPCScan? Kan ikke annet enn å anbefale den dersom du er opptatt av rare mobs. De første gangene skvatt jeg som faen når den begynte å "ule" om mob i nærheten. Gratulerer Slimda! Har selv brukt mange dager på å campe den uten hell. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Blizzard har vel hørt på alle mail users fra ICC, synes jeg så dem syte 24/7 Det var jo huntergear overalt, jo. Problemet var at enhancementshamanene bare "lol arm pen xD". Det skjedde aldri i mine raids. Gjett hvorfor. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Okay. Nå er jeg tilbake igjen, etter rundt et halvt år borte. Kan vel si endel har forandret seg. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å spille Alliance, for en gangs skyld. Har nettopp startet som worgen. Hvor bør jeg gå nå, i level 13? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Gratulerer Slimda! Har selv brukt mange dager på å campe den uten hell. Jeg campet den ikke. Holdt på med archaeology. Okay. Nå er jeg tilbake igjen, etter rundt et halvt år borte. Kan vel si endel har forandret seg. Så nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å spille Alliance, for en gangs skyld. Har nettopp startet som worgen. Hvor bør jeg gå nå, i level 13? Som Worgen etter fullført Gilneas. Da er verden åpen for dine føtter, men Darkshore anbefales. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Aye, var det jeg tenkte. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Friksjon: er den jeg er på jakt etter! Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Det skjedde aldri i mine raids. Gjett hvorfor. For dine raids downet ikke bosser. *edit: inb4 "Tøffen". Endret 21. januar 2011 av Pingas Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det skjedde aldri i mine raids. Gjett hvorfor. For dine raids downet ikke bosser. *edit: inb4 "Tøffen". Det stemmer Mye bedre å raide kun for trash, da er det ikke noe krangling om loot. Alle får like mye rep (utenom humans da, men jeg var horde i 3.3), så alt gear blir delt ut jevnt Litt kjipt med bind on equip gear da, men vi kom etter kort tid frem til at vi bare skulle selge det på AH og dele pengene jevnt på de som var tilstede da det droppet. 2 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Det er jo common knowledge at AV Call to arms er mega mye xp. Men er det slik at isle of conquest gir like mye xp ved seier siden det også er 40-man bg? Merker at jeg like så godt kan gjøre AV isteden for wsg call to arms... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Var ikke sånn i wotlk ihvertfall, men det var veldig få BGer som ga enorme mengder XP i 70+ uanz da, så kan ha vært det som var greien. Fikk cirka 10% av xpen du trengte for max lvl i wotlk for å vinne en isle. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vi sleit med maildrops i ICC og. Hunteren (når han var med) og shamanen vår var nedsylta, og var vel bedre geara i OS enn dei fleste i MS. @ Detectable: nei eg tenkte faktisk på den treatbag'en i kista i oculus. Den har gitt meg drake. Men om det var proto... pinnacle sin rare drake drop er vel proto ja. =) Treatbag er vanlig blå drage ja Den er forresten ikke mulig å få tak i lenger om en har levlet forbi 80. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Var ikke sånn i wotlk ihvertfall, men det var veldig få BGer som ga enorme mengder XP i 70+ uanz da, så kan ha vært det som var greien. Fikk cirka 10% av xpen du trengte for max lvl i wotlk for å vinne en isle. Noen kamerater av meg lvlet sine 70 alts sist helg. Da var det CTA-AV. De fikk 4-5 barer hver gang de seiret Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) er det mulig å få tak i kings amber lenger? mente det var en jewelcrafting quartermaster i org, men kan ikke finne den igjen... Endret 21. januar 2011 av -silenz- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå