Maeriwen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 VI har DE 3 items fra magmaw nå..... Gief noe nyttig? This Inkluder gjerne conclave også. Conclave...nyttig... Det har vi ikke sett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 For oss er 80% av alle drops til nå mail. Kjekt for shamanen vår, men ikke fullt så gøy for oss andre.. Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Gjør 10 man dere, så kan dere syte. Har ikke fått noe vi kan bruke på 4 uker fra Magmaw. Og ikke kan vi gjøre han heroic, fordi han er mer eller mindre umulig å drepe heroic atm. Men conclave ja, drepte heroic 10 man, droppa plate dps belte. Har vi en plate dps i raidet? Såklart ikke. Har vi en i guilden? Nei. Har vi fått alle plate dps droppene i spillet? Såklart. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ka e den enkleste protodrake å få tak i? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Glory of the Hero wrath edition vil eg tru. Utover det blir det RNG med dragedrops fra oculus (den er vel gjerne ikkje proto når eg tenker meg om), time lost proto, og eggjakt med oracles for green proto. utover det må du då i uldu 10/25. Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Gjør 10 man dere, så kan dere syte. Har ikke fått noe vi kan bruke på 4 uker fra Magmaw. Og ikke kan vi gjøre han heroic, fordi han er mer eller mindre umulig å drepe heroic atm. Men conclave ja, drepte heroic 10 man, droppa plate dps belte. Har vi en plate dps i raidet? Såklart ikke. Har vi en i guilden? Nei. Har vi fått alle plate dps droppene i spillet? Såklart. Vi har det akkurat sånn, bare med mail. Restoshamanen vår er den best geara resto OG enhancementshamanen på serveren ;( Iløpet av alle 12 bossene dropper det minst 10 mailpieces >_< Gjorde Conclave + Al'akir en gang, mail belt, og to mail pants :> Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Glory of the Hero wrath edition vil eg tru. Utover det blir det RNG med dragedrops fra oculus (den er vel gjerne ikkje proto når eg tenker meg om), time lost proto, og eggjakt med oracles for green proto. utover det må du då i uldu 10/25. Du tenker vel på Pinnacle Den har 1% drop på blå protodrake. Er en del klasser som kan soloe seg frem til den bossen, så happy farming om du er en av dem Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Fury Warr og Survival Hunter er lol i arena. "seee der går det en *insert random class*... oj.. døde han gitt :!:" Endret 21. januar 2011 av Submit Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Gjør 10 man dere, så kan dere syte. Har ikke fått noe vi kan bruke på 4 uker fra Magmaw. Og ikke kan vi gjøre han heroic, fordi han er mer eller mindre umulig å drepe heroic atm. Men conclave ja, drepte heroic 10 man, droppa plate dps belte. Har vi en plate dps i raidet? Såklart ikke. Har vi en i guilden? Nei. Har vi fått alle plate dps droppene i spillet? Såklart. Så dere raider 10man uten en spiller som bruker spellpowerdagger, 2h maces, 1h melee sverd, tank som vil ha stamtrinket osv osv? Imponerende! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Gjør 10 man dere, så kan dere syte. Har ikke fått noe vi kan bruke på 4 uker fra Magmaw. Og ikke kan vi gjøre han heroic, fordi han er mer eller mindre umulig å drepe heroic atm. Men conclave ja, drepte heroic 10 man, droppa plate dps belte. Har vi en plate dps i raidet? Såklart ikke. Har vi en i guilden? Nei. Har vi fått alle plate dps droppene i spillet? Såklart. Så dere raider 10man uten en spiller som bruker spellpowerdagger, 2h maces, 1h melee sverd, tank som vil ha stamtrinket osv osv? Imponerende! Kanke drive å bruke gear vøtt, da blir spillet for eazy peazy ! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Gjør 10 man dere, så kan dere syte. Har ikke fått noe vi kan bruke på 4 uker fra Magmaw. Og ikke kan vi gjøre han heroic, fordi han er mer eller mindre umulig å drepe heroic atm. Men conclave ja, drepte heroic 10 man, droppa plate dps belte. Har vi en plate dps i raidet? Såklart ikke. Har vi en i guilden? Nei. Har vi fått alle plate dps droppene i spillet? Såklart. Så dere raider 10man uten en spiller som bruker spellpowerdagger, 2h maces, 1h melee sverd, tank som vil ha stamtrinket osv osv? Imponerende! Tingen her er jo at de itemsa ikke har droppa. Eventuelt har dem droppet og alle som trenger har fått. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dere har en veldig merkelig setup uten plate DPS. Kanskje alle droppene er et hint Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Neida, futter fett det da. En shaman og en katt som melee, ingen palas som trenger OS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Gjør 10 man dere, så kan dere syte. Har ikke fått noe vi kan bruke på 4 uker fra Magmaw. Og ikke kan vi gjøre han heroic, fordi han er mer eller mindre umulig å drepe heroic atm. Men conclave ja, drepte heroic 10 man, droppa plate dps belte. Har vi en plate dps i raidet? Såklart ikke. Har vi en i guilden? Nei. Har vi fått alle plate dps droppene i spillet? Såklart. Vi har det akkurat sånn, bare med mail. Restoshamanen vår er den best geara resto OG enhancementshamanen på serveren ;( Iløpet av alle 12 bossene dropper det minst 10 mailpieces >_< Gjorde Conclave + Al'akir en gang, mail belt, og to mail pants :> Vi har det samme, dropper veldig mye mail. Må være noe med Argent Dawn... Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Gjør 10 man dere, så kan dere syte. Har ikke fått noe vi kan bruke på 4 uker fra Magmaw. Og ikke kan vi gjøre han heroic, fordi han er mer eller mindre umulig å drepe heroic atm. Men conclave ja, drepte heroic 10 man, droppa plate dps belte. Har vi en plate dps i raidet? Såklart ikke. Har vi en i guilden? Nei. Har vi fått alle plate dps droppene i spillet? Såklart. Vi har det akkurat sånn, bare med mail. Restoshamanen vår er den best geara resto OG enhancementshamanen på serveren ;( Iløpet av alle 12 bossene dropper det minst 10 mailpieces >_< Gjorde Conclave + Al'akir en gang, mail belt, og to mail pants :> Vi har det samme, dropper veldig mye mail. Må være noe med Argent Dawn... Argent Dawn altså.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Blizzard har vel hørt på alle mail users fra ICC, synes jeg så dem syte 24/7 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg så kanskje en mail drop i Instance/HC runs de 10-20 gangene jeg gikk. Ikke balansert der ihvertfall Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Så dere raider 10man uten en spiller som bruker spellpowerdagger, 2h maces, 1h melee sverd, tank som vil ha stamtrinket osv osv? Imponerende! Du skjønner at 2 av 12 items dropper, ikke sant? Vi vil gjerne ha stamtrinket vi, men den dropper aldri. 2h mace og 1h sword er ubrukelig for oss, da vi ikke har plate dps (jeg sa jo dette i sist post også). Kanke drive å bruke gear vøtt, da blir spillet for eazy peazy ! Prøv på nytt, du kan gjøre så mye bedre enn dette. Hvordan det at ting som vi trenger ikke dropper, og ting vi ikke trenger dropper ikke var klart nok i posten min kan jeg ikke skjønne.. Endret 21. januar 2011 av TaigaH Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Uflaks, er ikke ment at det skal gå deres vei. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vi får så masse stam trinkets, alle har den til offspecs t.o.m RNG ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå