FrankBjarne Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er ganske enkelt. Større deler som chest, legs og head koster 2200 (Det er samme som Honor gearet) Mindre deler som hands, shoulders, offpieces koster mellom 1250 og 1650. Shield og off-hand koster 950. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Rimelig dritt av blizzard å ikke lage en Agi ring for Valor Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Mother of fuck... Mind Sear damage has been reduced by 30%. Now deals [ 104 to 113 ], down from [ 146 to 158 ]. Slimda, var bare trinkets på linken din. Endret 19. januar 2011 av nagina Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ok, det beste i 2011 så klart http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=173607 Slimda, der ser du how to play druid in pvp Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg vet ikke om du er seriøs eller ei (grunnet ), men skal ta en titt når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 og går til personangrep. To the poster over me: Lite vits i og gå til personangrep på den måten. Så hvis jeg sier at man må være retardert for å ikke klare å åpne et glass syltetøy så er det personangrep? Hvis jeg sier at noen andre er dårlige til å google er det også personangrep? Hjelpes altså, dere kan tåle litt også. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det er objektivt ikke et personangrep, siden han ikke går direkte til angrep på en person. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lite vits å krangle om definisjonen på personangrep Heyhey, ny PTR patch! Tailoring: Lightweave Embroidery now increases Intellect by 580 instead of spell power. Buff'd :< Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Noen tips til en paladin-healer på lvl 16? Trenger man addons på så lave lvl's? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Om man TRENGER addons? Du trenger Clique, healbot, grid, VuHdo osv osv osv. Herregud, kan ikke begripe at du har komt helt til level 16 uten addons Og et tips: Aldri ta en sjanse og si "det går fint, jeg critter sikkert så da spiller det ingen rolle om jeg slacker". Heals critter IKKE, så her må du ha tungen beint i munnen 110% av tiden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Man vet liksom ikke om du er ironisk eller ikke Jeg har to venner som heala opp til 80 uten healing-addons, og det gikk fint Jeg slacker aldri! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Du trenger ikke addons for å raide top-tier engang, Stine. Kos deg uten addons Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg heala fra 1-85 med ingen "heal-addons".. Er da ikke vanskelig å trykke på en person i gruppevinduet og så på en heal.. Du mister kanskje 0.000001 sec på å gjøre dette. Jeg ville bare ha addon som gjorde at ting så litt bedre ut, så jeg la inn TukUI, som fungerer genialt Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Han er ironisk, hvertfall i den posten der. Nei, du trenger på ingen måte Addons for lowlevel healing, man er ikke nødt til å ha det på maxlevle heller. Enkleste er egenlig å ha som huskeregel når det er mye damage incoming, ta en heal for mye, enn en for lite. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 http://nerfnow.com/comic/450 Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Han er faktisk sarkastisk og ikke ironisk. Nå synes jeg hunters trenger en buff igjen, vi prøvde oss litt fram på PTR og jeg gjorde bare så vidt top dps. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Han er faktisk sarkastisk og ikke ironisk. Nå synes jeg hunters trenger en buff igjen, vi prøvde oss litt fram på PTR og jeg gjorde bare så vidt top dps. I see the irony Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Han er faktisk sarkastisk og ikke ironisk. Nå synes jeg hunters trenger en buff igjen, vi prøvde oss litt fram på PTR og jeg gjorde bare så vidt top dps. Ja herregud, så forbanna vanskelig som det er å spille survival Hunter så burde dere jo ligge minst 5k DPS over alle andre. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Han er faktisk sarkastisk og ikke ironisk. Nå synes jeg hunters trenger en buff igjen, vi prøvde oss litt fram på PTR og jeg gjorde bare så vidt top dps. Ja herregud, så forbanna vanskelig som det er å spille survival Hunter så burde dere jo ligge minst 5k DPS over alle andre. Jeg regner med at din klasse er jo såååå mye vanskeligere? Var MM på ptr forresten, og hvis du ikke har en lvl 85 hunter bør du ikke uttale deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå