Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Med 120k liv, dør du fort. Med 180k liv dør du ikke så fort.

Egenskapen om å kunne motta og overleve flest mulig hits er veldig viktig. Liv er garantert "absorb". Avoidance er sjanse til å "absorbe". Selv med 50% sjanse på dodge, kan du får 5-6 angrep på deg på rad og rekke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med 120k liv, dør du fort. Med 180k liv dør du ikke så fort.

Egenskapen om å kunne motta og overleve flest mulig hits er veldig viktig. Liv er garantert "absorb". Avoidance er sjanse til å "absorbe". Selv med 50% sjanse på dodge, kan du får 5-6 angrep på deg på rad og rekke.

Derfor jeg nevnte det siste.

Det noen kom fra til på pwnwear.com var at du skal ha nok liv som en "insurance".

Du skal kunne ha HP nok til å ta en cleave og en breath. Men etter det med mastery vs avoidance har dem ikkno 100% bra svar på ^^

Så skulle du ha lik mengde parry og dodgde får å få minst mulig "diminishing returns"

Lenke til kommentar

Ring of Valor has been temporarily disabled until select bugs can be fixed in an upcoming patch.

Dette bør være pet buggen som gjør at pets står stille og er passive hvis du kaller de inn på heisen. Det er sinnsykt irriterende.

Titanic Guardian's Burning Gaze ability should no longer put everyone in the zone in combat.

Oh sheet, jeg holder på med min andre karakter gjennom Uldum, og det der er pokkers irriterende. Synd jeg er ferdig før patchen kommer da ;ppPPppPP

Endret av Kraziebone
Lenke til kommentar

Ring of Valor has been temporarily disabled until select bugs can be fixed in an upcoming patch.

Dette bør være pet buggen som gjør at pets står stille og er passive hvis du kaller de inn på heisen. Det er sinnsykt irriterende.

Da har de bare arena generelt igjen da. LOS er jo et jævlig irriterende problem for tiden.

Lenke til kommentar

Hvordan, er det også bugget? Har ikke spilt noe særlig wow i det siste egentlig.

LOS'en fucker seg opp noen ganger så jeg kan gjøre/motta skade gjennom pillars og andre LOS objektiver. Noe som er svært irriterende.

To the poster over me: Lite vits i og gå til personangrep på den måten. Vi trenger ikke mere kvalme inne her enn vi har fra før av. Takk.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...