Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det finnes programvare som gjør jobben for deg nesten, men de koster penger Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvem henger i Dalaran nå for dagen? Utenom de som quester og slike ting, selvfølgelig. Hvis du fortsatter snakker om JC ringen som har teleport til dalran så er den ganske kjekt hvis man driver med "archaelogy", tenker på portal til Tanaris fra dalaran, sparer mye tid hvis HS er i CD til uldum etc. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 For over 2 år siden, fylte jeg inn en mal på en nettside. Så ble jeg akseptert. Der har jeg vært siden. Hahaha, er ikke så heldig at jeg får en så stabil guild :/ Trodde du var i en Core guild? omg!!! Anyway, så kommer det jo an på guildet. Sist jeg søkte til guild (det jeg er i nå er jeg bare i for perks) så skrev jeg bare en masse tull på sånn 10-20 min og slengte med bilde av UI i en raid setting elns. Var ikke et bra guild da, fikk bare ned de lette bossene på hc 25, men bedre var litt vanskelig med grupper med halvparten mager og sånn Anyway, med mindre du apper til et supersrs guild er 3-4 sider altfor langt. Selv da er det langt. Jo guilden er core. Men når du har en Raid Leader og GM som misbruker gbank, drar ned motivasjonen som bare faen før et raid som ender i en wipe feast. HAn legger også all skyld på andre fordi han er så "god" og kan "alt" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg skulle henvist til hva jeg tidligere har sagt om slike "pro guilds", men jeg lar være. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ene priest healeren i guildet mitt prøvde å dra en "Jeg er god og kan alt" en gang. Han tenkte ikke på at kona er guildmaster. Nok sagt, han sov på sofaen den natten. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg skulle henvist til hva jeg tidligere har sagt om slike "pro guilds", men jeg lar være. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Drepte Magmaw i går kveld. De som trengte upgrade mest fikk bedre gear. Prot paladin fikk trinket, holy priest fikk helm. Skikkelig gøy fight når alt går som det skal. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Drepte Magmaw i går kveld. De som trengte upgrade mest fikk bedre gear. Prot paladin fikk trinket, holy priest fikk helm. Skikkelig gøy fight når alt går som det skal. Så fun å se adds dø på flekken med 2 Frost DK's Lenke til kommentar
Sondring Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Skikkelig gøy [...] når alt går som det skal. Det er vel raiding i et nøtteskall da Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hva er raskest fra 15-60? Insta que dungeon som tank, eller questing? Endret 18. januar 2011 av maikzor Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hva er raskest fra 15-60? Insta que dungeon som tank, eller questing? Med tanke på ubrukeligheten til de fleste som queuer dungeons, og irritasjonsmomentet dette bringer, ville jeg questa. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Fra 15-60 ville jeg kjørt dungeons så mye jeg kunne, er ikke før man er rundt 80 man støter på grupper som virkelig suger... Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Gå dungeons først så du får litt farget gear, deretter er det egentlig greiere å queste så du slipper å gå med xxdarknightxx og co. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Gjør en av hver dungeon. Det er vanvittig raskt å levle utenfor dungeons nå, man får farget gear ganske fort av quester, og man slipper å bli frustrert av teitinger. Første gangen man gjør en dungeon er det veldig mye exp i questene som er i dungeonsene. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) 1000g Fortune Card fu. Endret 18. januar 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 1000g Fortune Card Mye G har du brukt på det til sammen da? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er det vanligt at DK tanks bruker str gems? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Strength øker Parry-chance og threat, men utover det, nei. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Er det vanligt at DK tanks bruker str gems? La oss tenke litt nu! Om du har 160k HP. Healers ikke klarer å heale deg, hva er vitsen da ? Om du har 120k hp men avoider MYE av dmg som kommer, klarer ikke da healers å heale deg? Men dreper ikke en boss med cleave og evt en breath deg på 2 hits? jo.... hmmmm Endret 18. januar 2011 av JuletreDuden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå