Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem henger i Dalaran nå for dagen? Utenom de som quester og slike ting, selvfølgelig.

Hvis du fortsatter snakker om JC ringen som har teleport til dalran så er den ganske kjekt hvis man driver med "archaelogy", tenker på portal til Tanaris fra dalaran, sparer mye tid hvis HS er i CD til uldum etc.

Lenke til kommentar

For over 2 år siden, fylte jeg inn en mal på en nettside. Så ble jeg akseptert.

Der har jeg vært siden.

Hahaha, er ikke så heldig at jeg får en så stabil guild :/

Trodde du var i en Core guild? omg!!!

Anyway, så kommer det jo an på guildet. Sist jeg søkte til guild (det jeg er i nå er jeg bare i for perks) så skrev jeg bare en masse tull på sånn 10-20 min og slengte med bilde av UI i en raid setting elns. Var ikke et bra guild da, fikk bare ned de lette bossene på hc 25, men bedre var litt vanskelig med grupper med halvparten mager og sånn :p

Anyway, med mindre du apper til et supersrs guild er 3-4 sider altfor langt. Selv da er det langt.

Jo guilden er core. Men når du har en Raid Leader og GM som misbruker gbank, drar ned motivasjonen som bare faen før et raid som ender i en wipe feast. HAn legger også all skyld på andre fordi han er så "god" og kan "alt" :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ene priest healeren i guildet mitt prøvde å dra en "Jeg er god og kan alt" en gang.

Han tenkte ikke på at kona er guildmaster.

Nok sagt, han sov på sofaen den natten.

Lenke til kommentar

Er det vanligt at DK tanks bruker str gems? :hmm:

La oss tenke litt nu!

Om du har 160k HP. Healers ikke klarer å heale deg, hva er vitsen da :D?

Om du har 120k hp men avoider MYE av dmg som kommer, klarer ikke da healers å heale deg?

Men dreper ikke en boss med cleave og evt en breath deg på 2 hits? jo.... hmmmm :hmm:

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...