Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Det gjelder bare å være bedre enn best, samt være behjelpelig og gjøre seg unnværlig. Jeg kan fylle samtlige roller i raidet, samt at de vet at jeg fikser det meste. Så er ikke akkurat så farlig for min del.

 

Druids altså... hva skal vi andre gjøre av oss selv?

 

 

 

 

 

:p

 

 

Lenke til kommentar

Laptopen min var ikke god nok. Fuck det her.

 

Hva slags maskin har du, hvile instillinger prøvde du på?

Husket du å oppdatere maskinen din før du testet spillet?

 

Det er grafikkortet mitt jeg sliter med. Har Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family. Jeg satte alle videoinnstilingene på det laveste, men hadde likevel kune 30 fps inne i bygninger og 3-4fps ute. Oppdatere maskinen? Hvilke oppdateringer da?

Lenke til kommentar

Laptopen min var ikke god nok. Fuck det her.

 

Hva slags maskin har du, hvile instillinger prøvde du på?

Husket du å oppdatere maskinen din før du testet spillet?

 

Det er grafikkortet mitt jeg sliter med. Har Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family. Jeg satte alle videoinnstilingene på det laveste, men hadde likevel kune 30 fps inne i bygninger og 3-4fps ute. Oppdatere maskinen? Hvilke oppdateringer da?

Software oppdateringer, altså drivere.

Lenke til kommentar

For over 2 år siden, fylte jeg inn en mal på en nettside. Så ble jeg akseptert.

 

Der har jeg vært siden.

 

Hahaha, er ikke så heldig at jeg får en så stabil guild :/

Trodde du var i en Core guild? omg!!!

 

Anyway, så kommer det jo an på guildet. Sist jeg søkte til guild (det jeg er i nå er jeg bare i for perks) så skrev jeg bare en masse tull på sånn 10-20 min og slengte med bilde av UI i en raid setting elns. Var ikke et bra guild da, fikk bare ned de lette bossene på hc 25, men bedre var litt vanskelig med grupper med halvparten mager og sånn :p

 

Anyway, med mindre du apper til et supersrs guild er 3-4 sider altfor langt. Selv da er det langt.

Lenke til kommentar

Laptopen min var ikke god nok. Fuck det her.

 

Hva slags maskin har du, hvile instillinger prøvde du på?

Husket du å oppdatere maskinen din før du testet spillet?

 

Det er grafikkortet mitt jeg sliter med. Har Mobile Intel® 4 Series Express Chipset Family. Jeg satte alle videoinnstilingene på det laveste, men hadde likevel kune 30 fps inne i bygninger og 3-4fps ute. Oppdatere maskinen? Hvilke oppdateringer da?

Software oppdateringer, altså drivere.

 

Får sjekke om det er kommet noen oppdateringer da, men jeg har liten tro på at jeg får en spillbar PC etter det. Pinlig spørsmål: En måte å oppdatere alle driverne samtidig uten å måtte sjekke om det er kommet noe nytt til hvert og ett komponent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...