Error Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 (endret) Er vel uansett greit å legge diskusjonen død nå, med tanke på at alle har fått sagt sitt (tror jeg?) og det virker som vi ikke kommer til enighet. Hvor lenge varer batteriet i en authenticator? Eller selve authenticatoren? Og går det ann å bytte batteri? 15. What if my Battle.net Authenticator stops working or has a technical problem? Blizzard will have several support options available to assist you and ensure that the impact on your play experience is minimized in the event of a problem with your Authenticator. Please contact our Billing and Account Services team for assistance if you have questions. En ting du burde passe på hvis du av og til logger på WoW et annet sted enn hjemme: 8. Can I have two Battle.net Authenticator associated to my account to have one at work and another at home? No, only one authenticator can be attached to an account at a time you would need to carry it with you to log in from different computers. Da har jeg startet igjen Kan jeg rerolle en ny char på Cata-trialen og fortsette med den når jeg kjøper meg nytt pre-paid card? Edit: Kjøper også Cataclysm når jeg kjøper meg pre-paid cardet. Ja, det kan du Da gjorde jeg det. Har nå brukt halve dagen på å installere WoW igjen. Er ferdig med selve installasjonen, men det virker som den er stuck på den siste delen: "Applying non-critical updates. This will take some time". Har vært slik i over en time nå. Det er vanlig at dette tar veldig lang tid. Bare begynn å spill, du vil ikke merke noen ting Når du er ferdig med gaming økten slutter du spillet, men starter launcheren igjen. Når du er klar til neste økt vil spillet mest sannsynlig være patchet ferdig. Edit: Quota feil sitat! Endret 17. januar 2011 av Error Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Laptopen min var ikke god nok. Fuck det her. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det går fortere å finne gruppe til instance 05:00 om morgenen enn 18:00 på kvelden. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det går fortere å finne gruppe til instance 05:00 om morgenen enn 18:00 på kvelden. Det er jo ikke så rart om du er DPS. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kjøp ny pc. Virker som det alltid er løsningen. Hvor har folk alle pengene fra? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg jobber jeg og, men hele lønna går til andre ting Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Fælt til mange tråder på MMOchamp om druids og forandringene de har fått, likte spesielt tittelen på denne tråden; The impending future of druids. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Liker alle hunter QQ trådene på mmo-c også. Folk overreagerer. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg digger fury warrior changesa. Raging Blow kommer til og gjøre så sick mye damage. Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Oppdateringen er slem for oss druider, men jeg må også riste litt på hodet av de som griner så fryktelig. Hvis klassen blir endret kan man si ifra på en ordentlig måte og gi konstruktiv kritikk (på PTR), og ellers så må man bare gjøre det beste ut av situasjonen og endre spillestilen. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Lever etter et fint motto om WoW klassser i wow: "Stop whining, start adapting." Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kjøp ny pc. Virker som det alltid er løsningen. Hvor har folk alle pengene fra? Personlig så selger jeg rusmidler til mindreårige. 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det forundrer meg ikke i det hele tatt. Hvor er det du vanker, Comwboy Bob? Nygårdshøyden eller bystasjonen? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Kjøp ny pc. Virker som det alltid er løsningen. Hvor har folk alle pengene fra? Personlig så selger jeg rusmidler til mindreårige. Selger gold til nettsider. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Det forundrer meg ikke i det hele tatt. Hvor er det du vanker, Comwboy Bob? Nygårdshøyden eller bystasjonen? Har vært så mye is på Nygårdshøyden nå i vinter, så har vært mest på bystasjonen. Litt kjipt å falle hele tiden. Tjener ganske fett på å selge lovlige rusmidler som snus og sånn til kids inærheten av den kirken som fikk et kanonskudd i seg og, da. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Rart at jeg ikke har tenkt på dette før Slett karakter, få en kompis til å lage en random level 1 karakter med ditt nick, så skriv ticket til GM og be dem restore karakteren din, og når du da logger på så har man free name change! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Laptopen min var ikke god nok. Fuck det her. Hva slags maskin har du, hvile instillinger prøvde du på? Husket du å oppdatere maskinen din før du testet spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå