voidDraw() Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Og der var min battle.net account hackey Utrolig at de fant frem til hva mitt passord er. Ikke får jeg logget inn på battle.net heller. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 1. Virus-scan PC'en 2. Skriv in secret question og få tilbake account 3. Bytt passordet 4. Send en mail til Blizzard om at du har blitt hacket 5. ???? 6. Profit! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg har ett ord; Authenticator 1 Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvorfor skal man gidde å styre med en teit authenticator når man bare kan sende en mail til blizzard den ene gangen i livet ditt du blir hacket? Og sånn ellers så har jeg aldri opplevd å bli hacket i noe spill, noen sinne. Er bare å passe litt på så går det greit i de aller fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hvorfor skal man gidde å styre med en teit authenticator når man bare kan sende en mail til blizzard den ene gangen i livet ditt du blir hacket? Og sånn ellers så har jeg aldri opplevd å bli hacket i noe spill, noen sinne. Er bare å passe litt på så går det greit i de aller fleste tilfeller. har du iPhone, iPod Touch eller en Android enhet så får du autenticator til de. Og telefonen har man jo alltid med seg, dermed har man også alltid med seg authenticatoren. Lett verdt det. I tillegg får du en ingame core hound pet Endret 15. januar 2011 av Badjoker Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det står at kontoen er stengt pga mistenkelig aktivitet. Jeg klikker på linken hvor man kan fikse på dette og det står at jeg skulle ha fått en email om dette. Det har jeg ikke fått. Når jeg prøver å logge meg inn på battle.net, så står det at dennne blandingen av navn/email ikke finnes. Uff..hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) ^What Refsa said. edit: Ring de, eller send de en mail Endret 15. januar 2011 av Friction# Lenke til kommentar
Maeriwen Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gidde å styre med en teit authenticator? Vil da virkelig påstå at det er mye mindre stress å skaffe seg en authenticator enn det styret du får hvis du faktisk blir hacket. Ikke koster det noe særlig heller :> Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det står at kontoen er stengt pga mistenkelig aktivitet. Jeg klikker på linken hvor man kan fikse på dette og det står at jeg skulle ha fått en email om dette. Det har jeg ikke fått. Når jeg prøver å logge meg inn på battle.net, så står det at dennne blandingen av navn/email ikke finnes. Uff..hva gjør jeg nå? Jeg ble hacket i fjor, og etter det har jeg lagt på authenticator. Uansett, det jeg gjorde var å ringe dem og si "Hei, det er noen logget inn på kontoen min, og det er ikke meg." - "Hei, nei - det ser ikke sånn ut, for han som er inne er definitivt ikke norsk." Så gikk det 15 min så hadde de rettet alle opplysninger på kontoen, sendt meg nytt passord på mail og gjennopprettet alle items. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hvorfor skal man gidde å styre med en teit authenticator når man bare kan sende en mail til blizzard den ene gangen i livet ditt du blir hacket? Og sånn ellers så har jeg aldri opplevd å bli hacket i noe spill, noen sinne. Er bare å passe litt på så går det greit i de aller fleste tilfeller. har du iPhone, iPod Touch eller en Android enhet så får du autenticator til de. Og telefonen har man jo alltid med seg, dermed har man også alltid med seg authenticatoren. Lett verdt det. I tillegg får du en ingame core hound pet Tusen takk, har en installert på min ipod touch nå, et dumt spm dog, må ipoden ha internet for at den skal synkronisere med min wow konto, eller er det samme f n? Jeg tenkte på tilfeller hvor jeg ikke har tilgang på trådløs nett. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Tusen takk, har en installert på min ipod touch nå, et dumt spm dog, må ipoden ha internet for at den skal synkronisere med min wow konto, eller er det samme f n? Jeg tenkte på tilfeller hvor jeg ikke har tilgang på trådløs nett. Du trenger kun internett for å synkronisere mot blizzard sin authenticator server første gang du åpner programmet, etter det så fungerer den helt fint uten internett. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 OKi. Takker for hjelpen. Om jeg ikke får svar på email, så ringer jeg de Bah.. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Husker jo selvfølgelig ikke hvilket spørsmål som jeg må svare på Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Tusen takk, har en installert på min ipod touch nå, et dumt spm dog, må ipoden ha internet for at den skal synkronisere med min wow konto, eller er det samme f n? Jeg tenkte på tilfeller hvor jeg ikke har tilgang på trådløs nett. Du trenger kun internett for å synkronisere mot blizzard sin authenticator server første gang du åpner programmet, etter det så fungerer den helt fint uten internett. 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fremgangsmåte for og få hjelp om du ikke har secret answer er: 1. Send mail med informasjon og bilde av din ID 2. Ring de Om du ikke har svaret på spørsmålet og ikke har sendt mail med ID så tar det 4 ganger så lang tid og ordne det. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Sendte email med bilde av førerkortet og cd key til wow nå Hvor lang tid tar det sånn ca til man får svar? Regner med at det ikke er håp med spilling i helgen. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Du må nok ringe om du skal ha håp ja. Tar nok 3 dager pluss før de svarer på mail. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 For meg tok det de 20 minutter på å fjerne authenticator på kontoen min. Er vel avhengig av flere ting, vil jeg tro. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Jeg ringte 800 83998 men de sa at de ikke tok flere personer i queue. Får prøve igjen nå straks tenker jeg. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Fremgangsmåte for og få hjelp om du ikke har secret answer er: 1. Send mail med informasjon og bilde av din ID 2. Ring de Om du ikke har svaret på spørsmålet og ikke har sendt mail med ID så tar det 4 ganger så lang tid og ordne det. Ga det samme tipset en gang, Hjelper på med farta det tar noe jævlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå