Kraziebone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Om det er noe å ta seg nær av? SELVFØLGELIG! Det skaper mye ondt blod mellom spillere! Tror du Rosa Parks sine veninner og bekjente tenkte "Er det noe å ta seg nær av da? Vi kan vel stå på bussen?", eller de som kjente Martin Luther King Jr sa "Er det noe å ta seg nær av da?" Lenke til kommentar
Edian Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det kommer til å tilslutt bli alle addons som finns. Alle liker ulike addons. Nå var tanken et slags "antall stemmer"-system, da. Ellers vet jo jeg at det bare er å ta turen innom curse. Addonshavet er stort, så å lese erfaringer fra dere hadde ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 DEl opp i gruper: Action bars Action Bag Unit frames Boss Mode UI package SPill Diverse. osvosv Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Noen som har lyst, tid og mulighet til å sette opp, samt vedlikeholde en tråd med oversikt over brukernes anbefalte addons? Første versjon klar, med en del mangler og skrivefeil; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1289850 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) For dere arena spillere, hvis dere er i dalaran sewers og det ser ut som om en char har DCa rett ved utgangen av den tunnel greia. Nuke han siden han vil ikke bli pusha ned og bare stå der og le til dere leaver Edit: Etter ca 5-8min så kommer det en ny push ut Endret 14. januar 2011 av Submit Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ah Deathknights Vant arena fordi jeg fikk polymorph Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Innstalerer WoW fra bunn av nå. Er det noe sted hvor jeg kan laste ned alle patcher opp til den siste som har kommet i en stor pakke? Sånn at jeg slipper å laste ned en, starte spillet og så laste en ny patch. Er lettere å bare sette den over natta. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Du laster da ned alt frem til den nyeste om du setter på blizzard sin downloader nå? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Alle healere les denne og slutt å whine så helvetes mye, kthx. 1 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 DPS burde lese spesielt under "People out of line of sight?" også, hvertfall før de whiner om at de ikke ble heala. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 ååå hadde bare alle lest en slik guide! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ah Deathknights Vant arena fordi jeg fikk polymorph Det der gir meg en varm følelse i buksen. Dark Simulacrum må være den gøyeste spellen på hele wow Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Ah Deathknights Vant arena fordi jeg fikk polymorph Det der gir meg en varm følelse i buksen. Dark Simulacrum må være den gøyeste spellen på hele wow Vegvesen gains Vegvesen's Spell Reflection. Arashiko-Emerald Dream Hammer of Justice was reflected by Vegvesen. Nei. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Dark Simulacrum er en million ganger bedre til slikt siden man selv får timet hammeren på hvilket target man vil. Lava burst og sånt er derimot spell reflect konge til. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Helvetes priest som jamrer seg høylytt over at jeg puller for seint. Også i Uldaman, den mest uoversiktelige og kronglete instancen noen sinne. Faen for en idiot. Bare quitta gruppa. Endret 15. januar 2011 av WarpX Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det verste som finnes er cocky healere, for de er så ustabile at de kan wipe gruppen, selv i så lave instanser. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Det som virkelig er kjekt er når healerene sier "Omg i luv u u so gud and pull very quikk" Jeg prøvde så godt jeg kunne å oversette til healer språk. Sånn jeg ser det er det så ufattelig kjedelig at folk får slag mens de spiller, men det går greit fordi jeg er pro. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Gidder ikke lese chat når jeg tanker i low lvl, bare charger frem konstant, hvis de ikke kan holde tritt så bare soloer jeg mobsene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå