Foxboron Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg har ikke problemer med DKs bortsett fra at jeg, aldri i det innerste helvete, kommer til å levle en selv Gjør det! Du vill blir DK addict facerolling giennom outland Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg følte meg som en skitten noob da jeg levlet fram til 70, men det er fordi jeg var det. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Haha, får bli etter jeg har levlet opp roguen, hunteren og druiden som jeg har planer om å levle opp. Litt trist med bare en level 85 synes jeg. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg liker det, satser på å ikke gjøre samme feilen jeg gjorde i WOTLK. Levlet hunter til 80, raidet og hele pakka og fant ut at DK var mye kulere rett før Cataclysm kom. Nå har ikke en gang Northrend Dungeonmaster på mainen min Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er drittlei melee så ranged hadde vært greit å prøve, such as huntard. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 ang. healer diskusjonen deres... druid restos blir bedre i neste patch Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Rune tap har ganske lang CD så å heale som DK er utfordrende som fy. Ja og så healer den bare for sånn 5k (på andre folk). Buff plz. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg er drittlei melee så ranged hadde vært greit å prøve, such as huntard. Jeg skjønner ikke folk som er sier huntard. Folk som ikke har levlet en hunter til maks level og stikker rundt og sier huntard (ikke rettet mot deg) finner jeg ufattelig irriterende. Hva har huntere generelt gjort for å fortjene ett slikt kallenavn? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 En masse tull om at huntere generelt oppfører seg teite (slik som paladiner egentlig gjør), men folk bruker det helt idiotisk og feil. "Jeg er drittlei melee så ranged hadde vært greit å prøve, such as huntard." Er en annen måte å si "Jeg har lyst til å prøve Huntard". Altså, "Jeg har lyst til å prøve hunter-idiot." Det er et skjellsord på hunter, ikke et annet ord for klassen. Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vel, hvorfor har skjellsordet blitt så populært? Er folk misunnelige på huntere? Er folk helt uvitende? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det siste, og litt fordi huntere ofte er typen "SWE? xD". Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Nå generaliserer du bare. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 http://www.urbandictionary.com/define.php?term=huntard A derogatory term for any player in the MMORPG "World of Warcraft" who plays a hunter as their main character and so has developed bad habits and inferior skills for working in groups. Huntards often fail to watch their threat and use their "feign death" ability at the wrong moment, causing party wipes. Everything was going well until the stupid huntard pulled aggro off of one of the elites, brought it back towards the casters, feigned death, then failed to get his mob off the priest. Last time I ever group with that d-bag again! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Ja. Folk er alltid idioter, uansett klasse. Dog når man først begynner å legge merke til at én klasse oppfører seg som tullinger, er det lett å lage stereotypier. F.eks bryr jeg meg ikke så mye når en shaman oppfører seg som en retard, men når en paladin gjør det er det morsomt. edit: Så det Friction sa var rett og slett at han skal lage en hunter og være skikkelig dårlig til det. Endret 14. januar 2011 av Pokey Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Såhar du jo DKDK mentaliteten, eller Death Knoob. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Jeg liker huntere jeg, har bare blitt en vane å si huntard. På samme måte som paladins kan bli kalt retardins. Har spilt paladin siden mid TBC og begynner å bli relativt lei, og er på utkikk etter noe nytt. Nå har rogue fanget oppmerksomheten, iallefall pvp messig, så får vi se om hunter faller i god smak pve messig. Såhar du jo DKDK mentaliteten, eller Death Knoob. Den var ny. I liek it. Endret 14. januar 2011 av Friction# Lenke til kommentar
Kraziebone Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 "Er bare blitt så vant til å si ne*er, beklager NRK1, jeg skal ikke si det på luften igjen!" Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 My point exactly. Er det noe å ta seg nær av, da? Jeg tar meg ikke nær av folk som kaller meg retardin og klager over paladins generelt, er ikke noe å henge seg opp i. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg tar meg ikke nær av det, jeg bare føler at alle som bruker det som en betegnelse av klassen er veldig store idioter. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 huntard, deathtard, retardin. Er det noen andre klasser som har puns med gay, tard osv i navnet? Vil helst ha stygge kallenavn til alle klasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå