Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er drittlei melee så ranged hadde vært greit å prøve, such as huntard.

Jeg skjønner ikke folk som er sier huntard. Folk som ikke har levlet en hunter til maks level og stikker rundt og sier huntard (ikke rettet mot deg) finner jeg ufattelig irriterende.

 

Hva har huntere generelt gjort for å fortjene ett slikt kallenavn?

Lenke til kommentar

En masse tull om at huntere generelt oppfører seg teite (slik som paladiner egentlig gjør), men folk bruker det helt idiotisk og feil.

 

"Jeg er drittlei melee så ranged hadde vært greit å prøve, such as huntard."

Er en annen måte å si "Jeg har lyst til å prøve Huntard". Altså, "Jeg har lyst til å prøve hunter-idiot."

 

Det er et skjellsord på hunter, ikke et annet ord for klassen.

Lenke til kommentar

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=huntard

 

A derogatory term for any player in the MMORPG "World of Warcraft" who plays a hunter as their main character and so has developed bad habits and inferior skills for working in groups. Huntards often fail to watch their threat and use their "feign death" ability at the wrong moment, causing party wipes.

 

Everything was going well until the stupid huntard pulled aggro off of one of the elites, brought it back towards the casters, feigned death, then failed to get his mob off the priest. Last time I ever group with that d-bag again!

Lenke til kommentar

Ja. Folk er alltid idioter, uansett klasse. Dog når man først begynner å legge merke til at én klasse oppfører seg som tullinger, er det lett å lage stereotypier. F.eks bryr jeg meg ikke så mye når en shaman oppfører seg som en retard, men når en paladin gjør det er det morsomt.

 

edit: Så det Friction sa var rett og slett at han skal lage en hunter og være skikkelig dårlig til det.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Jeg liker huntere jeg, har bare blitt en vane å si huntard.

På samme måte som paladins kan bli kalt retardins.

 

Har spilt paladin siden mid TBC og begynner å bli relativt lei, og er på utkikk etter noe nytt. Nå har rogue fanget oppmerksomheten, iallefall pvp messig, så får vi se om hunter faller i god smak pve messig.

 

 

Såhar du jo DKDK mentaliteten, eller Death Knoob.

 

Den var ny. I liek it.

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...