Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Til hordes, merker dere lav fps drop utenfor AH i orgrimmar?

 

Skjer ikke ofte men 1-3 ganger per dag, kan hende spillet fryser seg i 5-10sek, ikke at man trenger å restarte wow bare random freezes.

 

Og det her skjer bare utenfor AH, som oftest.

 

Ja, er noe rart der. Jeg ligger godt over 150 fps i raids, dungeons og den åpne verden, men av en eller annen grunn er jeg ikke så ofte over 70 i orgrimmar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til hordes, merker dere lav fps drop utenfor AH i orgrimmar?

 

Skjer ikke ofte men 1-3 ganger per dag, kan hende spillet fryser seg i 5-10sek, ikke at man trenger å restarte wow bare random freezes.

 

Og det her skjer bare utenfor AH, som oftest.

 

Ja, er noe rart der. Jeg ligger godt over 150 fps i raids, dungeons og den åpne verden, men av en eller annen grunn er jeg ikke så ofte over 70 i orgrimmar.

 

Som sannsynlig er over hva skjermen din faktisk klarer, så du vil ikke merke forskjell uansett..visst du ikke har en eller anne form for superskjerm da.

Lenke til kommentar

Jepp. Normal mode forskjellen er ikke så ekstrem dog. 365k vs 1.3 mill. Men rart at hpen ble femdoblet på 10 man til hardmode men bare økt med rundt 80% eller noe på 25 man.

 

Et annet fint eksempel på god tuning er jo skjoldet på vindplattformen i Conclave fighten. Har 150k hp på 10 man, 350k hp på 25 man..

 

Og dette får 25 man raids mer loot for enn 10 man raids, som gjør neste hardmodes bittelitt enklere for 25 man raids igjen. Men hey.. Det er jo så ekstremt mye vanskeligere å skaffe 25 stk til raids i forhold til 10 stk, så de må jo belønnes bedre for å gjøre mindre arbeid i raids :)

 

Ja, det er en del fighter som er ubalansert mellom 10man og 25 man. Nefarian er et annet eksempel, den er jo også mye vanskeligere på 10 man enn på 25 man - i alle fall krever den et mye mer "perfekt" raid setup.

 

Så har man fighter som er ekstremt mye letter i 10 man enn på 25, i alle fall på normal - f.eks Al'akir, Atramedes osv.

 

Ps. Shield på Conclave har 450k i 25 man.

Lenke til kommentar

Til hordes, merker dere lav fps drop utenfor AH i orgrimmar?

 

Skjer ikke ofte men 1-3 ganger per dag, kan hende spillet fryser seg i 5-10sek, ikke at man trenger å restarte wow bare random freezes.

 

Og det her skjer bare utenfor AH, som oftest.

 

Ja, er noe rart der. Jeg ligger godt over 150 fps i raids, dungeons og den åpne verden, men av en eller annen grunn er jeg ikke så ofte over 70 i orgrimmar.

 

Som sannsynlig er over hva skjermen din faktisk klarer, så du vil ikke merke forskjell uansett..visst du ikke har en eller anne form for superskjerm da.

 

Jeg merker jo ikke forskjell, men er litt intressant å se at combat meg mange flammer og dritt over alt er lettere for pcen å tegne enn en gjen som idler på dragene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...