Olum Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kjøp en ekte PC for menn da. Jeg hadde en god stasjonær, men den omkom for et års tid siden. Med russebussbygging, har jeg ikke akkurat penger til å kjøpe meg ny PC nå Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kjøp en ekte PC for menn da. Jeg hadde en god stasjonær, men den omkom for et års tid siden. Med russebussbygging, har jeg ikke akkurat penger til å kjøpe meg ny PC nå Er vel bare å bytte den delen som omkom? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kjøp en ekte PC for menn da. Jeg hadde en god stasjonær, men den omkom for et års tid siden. Med russebussbygging, har jeg ikke akkurat penger til å kjøpe meg ny PC nå Russebuss? Du høres ut som en pingle. Ta og kjøp deg en mac du, eller kanskje en iPad så kan du spille Bejeweled på bussen din. WoW derimot, det er for barske menn med hår på tenna. 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvorfor i helvete skulle jeg ha noe interesse av å spille bejeweled? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Fordi det matcher russebussen din Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvorfor i helvete skulle jeg ha noe interesse av å spille bejeweled? Ingen grunn, jeg bare følte for å poste litt tull. Bejeweled er en knallis addon til når man flyr, da! Funker fett på mobilen også. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Duh, en spiller jo Peggle Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kjøp Mac. Bildet passer ikke med Pokey's generelt kverulerende stemme på forumet..... Duh, en spiller jo Peggle Peggle OG Bejeweld samtidig i et progressing raid med skills som blir posta i guild chat Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Uff husker vi fikk "Detectable has set a new high score in Peggle" postet i guildchat midt under KT25.. Det var ikke så stas etterpå.. Kan jo ikke noe for at jeg kjeder meg Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 If anyone cares; Vår kill av Halfus Hard Mode http://www.youtube.com/watch?v=x0uVjTDCs-A Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Noen som har andre tips enn det jeg har fått til nå. Er ikke questertypen.. så jeg tenker å kjøre dungeons til lvl 75/80. Er 70 nå, er dette dumt eller ikke? Kom ikke med noe achievement tull.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hvis du tanker er det høyst mulig, og egentlig ganske lurt siden Northrend er drittkjedelig. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Er druid, boomkin i utgangspunktet, men har heala 70% av alle dungeons siden 30/40. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg går BG når det er call to arms og ellers dungeon med roguen. Så quester jeg heller fra 80-85 samtidig som jeg er i queue for dungeon/BG. Jeg er heller ikke questetypen, men må si Hyjal, Vashj'ir, Deepholm, Twilight og Uldum var ganske gøyt. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Tenker på det samme, kommer til å ta en pause i quiestinga tror jeg, når jeg blir 75. Kommer til å makse inscriptinga for å tjene meg søkke rik Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Da tenker vi ganske likt, jeg makser herbalism og alchemy før jeg dinger 85 iallefall. Men DPS queue er ett mareritt.. Lenke til kommentar
UaeX Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Queuer opp for dps fordi jeg quester innimellom/skiller jeg får healing queue med engang jeg trykker "join queue" Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Duh, en spiller jo Peggle Spiller egentlig mest Peggle, ja. Er veldig lenge siden jeg har spilt det sist, da. Siden jeg skal begynne å raide igjen tenkte jeg (må bare gidde å få farmet heroics, og å finne ut om jeg skal være dps eller tank) må jeg vel laste det ned Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kjører healing blant questing jeg. Om det er langt til questgiver -> ta dungeon i mellom tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå